Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellään ummetus merkki raskaudesta?

Vierailija
03.07.2014 |

Menkkojen pitäisi näinä päivinä alkaa mutta hirveä ummetus tullutkin. Olen kyl syönyt leipää ja puuroa normaalia vähemmän, gluteenittomasta olen, että siitäkö johtuu mutta nyt tää tuli ihan puskista kuitenkin tällainen. Vauva saa tulla millon vaa n, sillä tulikin mieleen että eihän tämä sellaiseen viittaa..? 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan kakattaa, mut sellanen ärsyttävä tunne vatsassa eikä tule kunnolla. Ihme juttu, tosiaan tänään olen käynyt juoksulenkillä ja syönyt kuituja ja juonut paljon vettä. Ap

Vierailija
2/6 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla oli just noin.... Tuli kyllä toki muitakin oireita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla ei muita oireita, perustuntemuksia tuolla oikealla puolella että liekö menkat pian alkaa. Mitä muita oireita sulla oli näihin aikoihin?

Vierailija
4/6 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ummetus johtuu siitä että ei liiku tarpeeksi ja syö kuituköyhää ravintoa. Eli liikkumista tarpeeksi ja kaurapuuroa aamuisin ja leseitä esim viilin kanssa. Johan alkaa suoli toimimaan.

Vierailija
5/6 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 08:45"]

Ummetus johtuu siitä että ei liiku tarpeeksi ja syö kuituköyhää ravintoa. Eli liikkumista tarpeeksi ja kaurapuuroa aamuisin ja leseitä esim viilin kanssa. Johan alkaa suoli toimimaan.

[/quote]kaurapuuron päälle esim puolukkaa tai mustikoita tai mustaa viinimarjaa

Vierailija
6/6 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiverrosta liikun paljon ja syön terveellisesti ja monipuolisesti. Nyt vaan aamuisin olen vaihtNut puuron rahkaan ja marjoihin ilman lesettä. Tänään olen syönyt öeseitä yms kuituja, marjoja ja juossut, mutta vatsa tuntuu tosi reistaavalta. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi