Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmettelen, kun en vanhene näkyvästi

Vierailija
24.06.2014 |

Olen 41-vuotias nainen ja alan nyt oikeasti ihmetellä miksi näyttää siltä että vuosi vuodelta näytän vain nuoremmalta...kuin iho vaan silenisi ja nuorenisi ja ilme piristyisi. Mitä ihmettä? Ei voi olla vain oma harhainen mielipiteeni, koska saan ympäristöstä samaa kommenttia. Olen ehkä alkanut elämään terveellisemmin kuin nuorempana. Voiko esim ravinnolla olla niin iso merkitys vai onko mulla vain hyvät geenit? Äitini on kueltämättä edelleen tosi nuorekas.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetologi? Vitamiinit? Korkeampi rasvaprosentti?

Vierailija
2/23 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 49 vuotias. Kävin ihottumani vuoksi valohoidossa. Sain kommentteja henkilökunnalta, kuinka kasvojen  ihoni on kuin nuoren tytön ja rypytön. Niin se onkin. Olen tupakoinut 20 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkösi huononee. Hanki paremmat lasit niin johan mysteeri selviää.

Vierailija
4/23 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso miten äitisi on vanhentunut tai sukusi niaset. siitä voit päätellä jotakin.

Vierailija
5/23 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, kyllä ne rypyt ilmestyy sinunkin naamaasi ennemmin tai myöhemmin..

Vierailija
6/23 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti!

Mullakin meni noin 15v, sitten tulikin naamaan rytinällä ylimääräisetkin 10v kun tuli valvottavaa vauvaa

Vierailija
7/23 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peilistä ei kasvojen muuttumista huomaa samalla tavalla kuin valokuvista. Kuvat paljastavat! Ainakin omalla kohdallani olen huomannut tämän.

Vierailija
8/23 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan miehenä voin sanoa, että kieltämättä jotkut naiset ovat nelikymppisinä kauneimmillaan, ja yleensä sitten myös ovat sitä oikeasti. Jos kuulut heihin niin ei muuta kuin onneksi olkoon!

Vierailija
9/23 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut! Varmasti tuntuu hienolta! Moni vanhenee nelikymppisenä vauhdilla. Uskon, että geenit ovat pääosassa ja tietysti ravinto ja liikunta myös tärkeitä. 

Vierailija
10/23 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 23:07"]Alan miehenä voin sanoa, että kieltämättä jotkut naiset ovat nelikymppisinä kauneimmillaan, ja yleensä sitten myös ovat sitä oikeasti. Jos kuulut heihin niin ei muuta kuin onneksi olkoon!

Plastiikkakirurgi?

Vierailija
11/23 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan kuin tätini, joka on kahdeksankymppinen. Ei ole oikeasti vanhentunt päivääkään viisiikymppisestä jonka ikäisestä hänet muistan lapsuudestani. Edelleen sileä iho ja paksu tukka, suora ryhti ja terävä pää. Hänellä on taatusti joku supergeeni joka hidastaa vanhenemista. Onnea sinulle, kyllä teitä on.

Onhan Mette Mannonenkin ihan hurjan nuoren näköinen, vaikka on yli nelikymppinen.

Vierailija
12/23 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mette näyttää kyllä 10v nuoremmalta.

Vierailija
13/23 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 23:07"]

Alan miehenä voin sanoa, että kieltämättä jotkut naiset ovat nelikymppisinä kauneimmillaan, ja yleensä sitten myös ovat sitä oikeasti. Jos kuulut heihin niin ei muuta kuin onneksi olkoon!

[/quote]

Ja jatkan vielä, että älä välitä noiden kateellisten jutuista, jotka ilmestyivät sillä välin kun kirjoitin tuota yllolevaa.

Vierailija
14/23 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä tuota ihmettelee, nauti hyvästä olostasi ja sileästä ihostasi. Minäkin olin pitkään tosi sileä ja rypytön ja huomattavasti ikäistäni nuoremman näköinen ja oloinen, koska olen pienikokoinenkin (se hämää joitakin aina). Samoin suvussa on myös näitä pitkään hyvin säilyneitä akanraatoja. 

Sit tossa vähän päälle 50-vuotiaana tuli sit noutaja - ja vauhdilla. Otin muut vanhenemisessa kiinni kerralla. Ja niin on käynyt mun sukulaisillekin. Semmoista se on.

Vierailija
15/23 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli joskus linkki että mikä vanhetessa muuttuu että yleisilme muutuu vanhaksi. Niitä oli että ihosta häviää verekkyys ja muuttuu sameaksi. Huulet ohenee, hampaat kuluu ja niistä häviää kiilto, hymy matalenee eikä ikenet näy hymyillessä niinkuin lapsilla tai nuorilla. Nenä kasvaa suhteessa, poskipäät madaltuu ja iho alkaa roikkua poskissa ja kaulan alla. Hiukset ohenee jnejne

Jos sinulla on onnea noissa geeni jutuissa voit näyttää nuoremmalta.

Plus että pulleilla iho näyttää nuoremmalta kuin laihoilla koska ihon alla on rasvaa.

Vierailija
16/23 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutuminen! Tyttömäinen look hämää tod paljon. Enkä tarkoita mitään miss vantaa -tyyppiä, vaan mekkoja, pitkää tukkaa, kevyttä meikkiä ja liikuntaa.

Vierailija
17/23 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 22:58"]

Olen 41-vuotias nainen ja alan nyt oikeasti ihmetellä miksi näyttää siltä että vuosi vuodelta näytän vain nuoremmalta...kuin iho vaan silenisi ja nuorenisi ja ilme piristyisi. Mitä ihmettä? Ei voi olla vain oma harhainen mielipiteeni, koska saan ympäristöstä samaa kommenttia. Olen ehkä alkanut elämään terveellisemmin kuin nuorempana. Voiko esim ravinnolla olla niin iso merkitys vai onko mulla vain hyvät geenit? Äitini on kueltämättä edelleen tosi nuorekas.

[/quote]

Sama mulla. Olen nelikymppinen ja paremman näköinen kuin koskaan. Varsinkin teininä olin ruma ankanpoikanen. Alkossa kysytään papereita ja kaikki ihmettelee kun en vanhene. Äidilläni sama juttu eli hyvät geenit :) 

Yksi samanikäinen nainen kysyi että miksi olen niin tutunnäköinen, että olenkohan opettanut sua lukiossa :D 

Vierailija
18/23 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eikä ikenet näy hymyillessä"... Mitä ihmettä 16? Rumimpia asioita hymyssä on, kun ikenet näkyy.

Malli Mirella Koullias on hyvä esimerkki naisesta, jolla on kauheat ikenet hymyssä.

Vierailija
19/23 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppisellä voi olla täysin rypytön iho jos on aika läski, nimimerkillä yritin etsiä kaverista ryppyä.

Vierailija
20/23 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryppyjä ei näe jos ei oo silmälaseja.