Paljonko sulla on palkallista lomaa vuodessa?
Eli minkä verran lomapäiviä käytössä tänä vuonna?
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Yrittäjillä ei ole mitään palkallisia lomia.
Eikä opiskelijalla
Vierailija kirjoitti:
Jenkeissä ihmettelevät näitä eurooppalaisten lomia.
Saavat ihmetellä ihan rauhassa.
Jenkkilä on nyt viimeinen maa, josta kannattaa mallia ottaa. Minä ihmettelen heidän terveydenhuoltoaan ja niin ihmettelee moni eurooppalaistunut jenkkikin.
Vierailija kirjoitti:
Mutta on vapaus tehdä työtä milloin haluaa. Kaverini on järjestänyt verotuksensa niin, että nostaa vuodessa palkkaa 15000 euroa. Talous pyörii firman kautta. Fiksu mies, varakas mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä opiskelijalla
Opiskelijoita ne kaikki työelämässä olevat ovat olleet ja työtään tekemällä lomansa hankkineet. Niin sinäkin sitten tulet tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Siis keitä te 38-ihmiset olette? Vuosilomalain mukaan täydet lomat on 30 päivää.
Juntti.
15 vuotta kunnan virassa tai toimessa.
Antaa nuorempien hankkia kannuksensa.
Irma, 51
Teen töitä vain joka toinen viikko eli viikkoja tais olla 52 vuodessa joten 26 viikkoa lomaa. Itse ainakin ajattelen ne viikot lomana, 🙂
Vierailija kirjoitti:
Teen töitä vain joka toinen viikko eli viikkoja tais olla 52 vuodessa joten 26 viikkoa lomaa. Itse ainakin ajattelen ne viikot lomana, 🙂
Lisään että toki mulla kertyy myös lomia ja täydet. Lomapäiviä oli viime vuonna 28 eli jos aloitan loman vaikka elokuussa niin seuraavan kerran menen töihin lokakuussa. Osa-aikatyötä teen.
Vierailija kirjoitti:
No sehän riippuu ihan yrityksen elinvoimasta.
Kun viikonloput ja arkipyhät kuten vappu lasketaan mukaan, niin jotain 140 päivää kai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta on vapaus tehdä työtä milloin haluaa. Kaverini on järjestänyt verotuksensa niin, että nostaa vuodessa palkkaa 15000 euroa. Talous pyörii firman kautta. Fiksu mies, varakas mies.
Yrittäjä tuttavani nostaa myös alle 30t vuodessa palkkaa, koska palkasta menee palkan vero. Ihmiset jaksavat ihmetellä miten on hyvin varakas vaikka ”tienaa niin vähän” hohhoijaa.
0 päivää, terveisin yrittäjäperhe
28 päivää, mutta lauantait ei kuluta lomapäiviä joten käytännössä melkein kuusi viikkoa. Lisäksi otan joka vuosi vaihtelevan määrän lomarahavapaata (tänä vuonna 1,5 viikkoa), ja saldovapaata kertyy n. viikko vuodessa. En valita yhtään :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenkkilä on nyt viimeinen maa, josta kannattaa mallia ottaa. Minä ihmettelen heidän terveydenhuoltoaan ja niin ihmettelee moni eurooppalaistunut jenkkikin.
Taas tätä samaa virttä veisataan. 🎶jenkkien lomat ja terveydenhuolto🎶. Älkää viitsikö, kun ette tiedä niistä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenkkilä on nyt viimeinen maa, josta kannattaa mallia ottaa. Minä ihmettelen heidän terveydenhuoltoaan ja niin ihmettelee moni eurooppalaistunut jenkkikin.Taas tätä samaa virttä veisataan. 🎶jenkkien lomat ja terveydenhuolto🎶. Älkää viitsikö, kun ette tiedä niistä mitään.
🏈🏈🏈Ei niistä tiedä kukaan mitään, etenkään jenkit, kun niitä ei ole.🏈🏈🏈
Vierailija kirjoitti:
Kesäkuu 4 vk
Heinäkuu 4 vk
Elokuu 10 pvä (🤨)
Lokakuu 1 vk
Joulu-tammikuu 2, 5 vk
Helmikuu 1 vk
Pääsiäinen 5 pvääArvatkaa ammattini:)
No vaikka lakasukoneen kuljettaja.
Aika monessa työssä on nuo aivan samat arkipyhät, vaput ja juhannukset, itsenäisyyspäivät ja joulu, helatorstait ja millon mitkäkin kissanristiäiset palkallista vapaata.
” Joudun opettamaan idiotteja 200 päivää vuodessa :(”
🤭🤣
28 ja ne ei riitä mihinkään, etenkin kun viikkoon menee 6 lomapäivää.
Vierailija kirjoitti:
Siis keitä te 38-ihmiset olette? Vuosilomalain mukaan täydet lomat on 30 päivää.
Julkisen puolen orjia, joilla on pikkuriikkinen palkka. Ei kannata kadehtia.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän pitäisi valita kun on 25päivää? Vituttaa aina kun ihmiset ei osaa tehdä kyselyn vaihtoehtoja oikein
Aivan, tekijälle tiedoksi, että samaa lukemaa ei saa laittaa kahteen kertaan, edellisen kategorian viimeiseksi ja seuraavan ensimmäiseksi.
Nolla päivää.