Paljonko sulla on palkallista lomaa vuodessa?
Eli minkä verran lomapäiviä käytössä tänä vuonna?
Kommentit (75)
365 päivää. Valtio maksaa, minä lusmuilen.
38+ 5 vessiä.
Puuttui tuo vaihtoehto. Vaikka toisaalta joudun kyllä opettamaan 200 päivää vuodessa ja sen ylikin. 😅
38 pv, julkisella 25 vuotta. Lisäksi liukumat vapaina kuten tuolla edellä.
Mulla ei ole ollut palkallista lomaa lainkaan reiluun vuosikymmeneen vaan kertyneet lomapäivät maksetaan rahana aina määräaikaisen työsuhteen loputtua.
Ja kyllä, haluan jo vihdoin vakiduunin kaikkine etuineen eli työn sen verran isossa firmassa että on järjestetty myös lakisääteinen työterveyshuolto.
Jenkeissä ihmettelevät näitä eurooppalaisten lomia.
Siis keitä te 38-ihmiset olette? Vuosilomalain mukaan täydet lomat on 30 päivää.
Mammat täällä tuuttaa tuota 35-40 ja silti lapset on tarhalla heinäkuussakin.
36 päivää, myyntityössä. Olin vähän ihmeissäni, kun jo ensimmäisenä vuonna oli talvilomakin ja 6. lomaviikko sitten jo seuraavana.
38pv+viime-ja tänäkesänä ollut mahdollisuus vaihtaa lomarahoja vapaaksi joko 50% tai kaikki.
Vaihdoin puolet kuten viimekesänä=yht.47 lomapäivää.
Lisäksi pidän välillä palkattomia vapaapäiviä.
Vierailija kirjoitti:
Siis keitä te 38-ihmiset olette? Vuosilomalain mukaan täydet lomat on 30 päivää.
Hä? Missä muka?
Vierailija kirjoitti:
KVTES 38pv, kun plakkarissa 15v alalla.
Jotakin hyvääkin, palkka ja arvostus+työsuhde-edut onkin sitten kuraa, ei edes kahvia maksa työnantaja saati, että olisi vaikkapa joku rauhallinen lounastauko.
T. Varhaiskasvattaja
32 + kaikki lomarahat vapaana = 12 pv lisää
Vierailija kirjoitti:
Mammat täällä tuuttaa tuota 35-40 ja silti lapset on tarhalla heinäkuussakin.
Puolisonsa kanssa viettelee lomaa tätä nykyä. Oli aikanaan niitäkin kesiä, kun olin koko kesän töissä, onneksi oli lapsi samassa päiväkodissa.
Mikähän pitäisi valita kun on 25päivää? Vituttaa aina kun ihmiset ei osaa tehdä kyselyn vaihtoehtoja oikein
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KVTES 38pv, kun plakkarissa 15v alalla.
Jotakin hyvääkin, palkka ja arvostus+työsuhde-edut onkin sitten kuraa, ei edes kahvia maksa työnantaja saati, että olisi vaikkapa joku rauhallinen lounastauko.
T. Varhaiskasvattaja
Plus tietysti 5 ves päivää vuodessa, älä unohda.
Ohjeistus oli vähän puutteellinen, kun osassa paikoista lasketaan lomalauantait ja osassa ne on jo unihdettu. Ei siis ole vertailukelpoisia lukuja.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän pitäisi valita kun on 25päivää? Vituttaa aina kun ihmiset ei osaa tehdä kyselyn vaihtoehtoja oikein
20-25 päivää. Miksi et osaa?
38 päivää
Ja ylityöt pitää meillä pitää vapaina. Niistä tulee ainakin pari viikkoa lisää.