Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastatko Jeesusta?

Vierailija
03.07.2014 |

Tiesitkö, että Jeesus Kristus kuoli sinun syntiesi edestä?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastan ja tiedän

Vierailija
2/31 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 02:13"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 02:04"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 01:47"]

Empä kyllä usko jeesukseen. Tyhmempää saa hakea kun kuoli meidän takia? Olisi vain elänyt onnellisen elämän.

[/quote]

Teoreettinen tilanne. Olet lapsesi kanssa tilanteessa, jossa vain jomman kumman on mahdollista jäädä henkiin. Mikä on valintasi?

J-P

[/quote]

Mikä muuten olisi tuossa tilanteessa J-P sinun valintasi?

[/quote]

Mun valinta olisi, että lapsi saa elää. Jumalan rakkaus poistaa kuoleman pelon, koska ei ole mitään rangaistusta. 

1. Joh. 4:18 Pelkoa ei rakkaudessa ole, vaan täydellinen rakkaus karkoittaa pelon, sillä pelossa on rangaistusta; ja joka pelkää, se ei ole päässyt täydelliseksi rakkaudessa.<<

Ja rakastan minäkin. Ensin sillä inhimillisellä rakkaudella tahdon sitoutua häneen ja sitten hän vuodattaa oman Rakkautensa, Voimansa minuun, jotta voisin elää Jumalan tahdon mukaista elämää.

J-P

Vierailija
4/31 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 02:22"]

Oletetaan, että Jeesus todella valitsi kuolla syntiemme vuoksi, eikä ihan vain siksi että hänet päätettiin ärsyttävänä saarnaajana pistää päiviltä.

Miksi hän halusi/Jumala halusi tehdä sen? Mikä on nyt Jeesuksen kuoleman jälkeen paremmin? Mitä jos hän EI olisi kuollut syntiemme tähjden, mitä olisi toisin?

Ihan mielenkiinnosta?

[/quote]

Vastausta odottaen.

Vierailija
5/31 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut järkevä Teksi , paitsi aidot kysymykset esim lapsista ovat ok. Tällä on iankaikkisuusmerkitystä.

Vierailija
6/31 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 01:39"]

Jeesus on fiktiivinen henkilö satukirjasta

[/quote]

Onneksi Jeesus ei ole fiktiivinen henkilö ja onneksi Se ei ole sinun mielipiteestä kiini:) Vaikka kuinka väität muuta Niin mitä. Jos Se onkin totta.

Vierailija
7/31 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kymmenentuhannen dollarin kysymys! Kaksi lastasi on kuolemanhädässä, vain toisen voit pelastaa. Kumpi ja miksi?

Ja sitten ei satuilua, että ei voi valita. Höpö höpö, valinnan mahdollisuus on aina olemassa! Kumpi ja miksi?

Vierailija
8/31 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 00:40"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 01:39"]

[/quote]

Onneksi Jeesus ei ole fiktiivinen henkilö ja onneksi Se ei ole sinun mielipiteestä kiini:) Vaikka kuinka väität muuta Niin mitä. Jos Se onkin totta.

[/quote]

Ei o. Ei ikimaailmas.

Vierailija
9/31 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

I love my Jesus <3 my savior <3

Vierailija
10/31 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakaastaako Jeesus meitä? Rakastaapa tietenkin. Olemmeko enkeleitä? Olemmepa tietenkin.

Vierailija
11/31 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/31 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiestitkö, että voi olla myös yksipuolista rakkautta? Ketään ei voi pakottaa, jos ei halua.

Vierailija
13/31 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei rakasta Jeesusta. 

Luterilainen

Vierailija
14/31 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan. Ja tätä on ees turha kysyy niiltä, jotka ei oo uskossa, koska ne ei oo kokenu vielä sitä onnea <3 mun elämän paras juttu tai oikeastaan koko elämä. En varmaan eläis enää, jos Jeesus ei ois mua kohdannu, pelastanut, johdattanut ja rakastanut... Jumalan tunteminen ja Jeesuksen ristintyö on mun elämän pohja ja kallio. Sori nyt Tää hehkutus mut näin Se on... Kukaan muu ei koskaan ois voinut rakastaa mua niin paljon.

Vierailija
15/31 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan. Ja tätä on ees turha kysyy niiltä, jotka ei oo uskossa, koska ne ei oo kokenu vielä sitä onnea <3 mun elämän paras juttu tai oikeastaan koko elämä. En varmaan eläis enää, jos Jeesus ei ois mua kohdannu, pelastanut, johdattanut ja rakastanut... Jumalan tunteminen ja Jeesuksen ristintyö on mun elämän pohja ja kallio. Sori nyt Tää hehkutus mut näin Se on... Kukaan muu ei koskaan ois voinut rakastaa mua niin paljon.

Vierailija
16/31 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empä kyllä usko jeesukseen. Tyhmempää saa hakea kun kuoli meidän takia? Olisi vain elänyt onnellisen elämän.

Vierailija
17/31 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luterilainen: ymmärrän pointtisi, olen itsekin luterilainen (aiempi hehkuttaja) mutta eikös Raamattu sano myös, että sen vuoksi rakastamme, koska HÄN on ensin rakastanut meitä? :) totta siis sekin, että kukaan ihminen ei rakasta Jumalaa eikä Jeesusta luonnostaan vaan pyrkii poispäin Jumalasta. Mutta jos Jumala on saanut pelastaa, niin syntyy vasta rakkaus Jumalaa kohtaan :)

Vierailija
18/31 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on pitkämielinen, rakkaus on lempeä; rakkaus ei kadehdi, ei kerskaa, ei pöyhkeile, ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaansa, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa, ei iloitse vääryydestä, vaan iloitsee yhdessä totuuden kanssa, kaikki se peittää, kaikki se uskoo, kaikki se toivoo, kaikki se kärsii. Rakkaus ei koskaan häviä.

Näin kerrotaan usein vihkimisen yhteydessä. Ja kuitenkin rakkaus loppuu. Miksiköhän? On kyse aivan erilaisesta rakkaudesta. Agape.

J-P

Vierailija
19/31 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä tuon tunteen. Sehän on niin kuin romanssin alussa.

Rakkaus on kuitenkin tekoja. Joka rakastaa Jeesusta oikeasti, ei ole itsekäs eikä tee syntiä. En ole ainakaan minä törmännyt tällaiseen ihmiseen, joka teoillaan rakastaa Jeesusta enemmän kuin itseään.

Oli miten oli. En ala saivarrella. Jokainen tyylillään.

luterilainen

Vierailija
20/31 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tuntenu tyyppiä. Eli en.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän