Onko sulla joku fetissi?
Kommentit (301)
Satiiniasut ja pvc. Uhkea nainen (ei lihava) moisissa vetää jalat alta.
Satiiniset tai silkkiset pikkuhousut jotka painautuvat paljasta pillua vasten paljastaen kaikki muodot on vain jotain niin eroottisen kiihottavan herkullista, että minun on lähes pakko maistaa sitä. Jos en muusta syystä, niin tästä syystä tykkään vahatuista/ajelluista pilluista.
Minulla on fetissi transnaisiin ja jalkoihin. Kiihottaa hemmetin paljon kauniit ja hyvin hoidetut shemale typyn jalat
Minulla on posliinifetissi. Haluan naisen posliinina, ja usein olen itsekin posliiniksi ajeltu. Ehdottomasti turn-on numero yksi.
Minulla on kylmän ja kuuman fetissi. Haluan aina kaljan kylmänä ja naisen kuumana
Koulutyttöasu aikuisella naisella
Tiukka minimekko, tiukka minihame
Valkoiset pikkarit vilahtavat edestä hameen alla
Pieni mutta muodokas pylly
Isot rinnat
Kauniit sääret
Ulkopuolella näkyvät isot sisemmät häpyhuulet
Sukkanauhavyö
Mikrobikinit
Anaaliseksi
Ikäero: mies 18-20 nainen 40-60
Mulla myös kumi ja latex. Kumi ja nitriili hanskoilla on kiva...
Liittyvät aikuisiin nsisiin ( 50+). Aikuisen naisen toimisto- ja sihteerilook, korkeat korot, tiukat hameet, kookkaat rinnat.
Kontrastit.
Kotonaan kiltti rouva, äiti, kodin hengetär. Minun luonani alistuva seksilelu.
Vierailija kirjoitti:
Kontrastit.
Kotonaan kiltti rouva, äiti, kodin hengetär. Minun luonani alistuva seksilelu.
Tunnen muutaman. Kotoa eivät saa tarpeeksi, vierissa ei riitä mikään
Naisen peppureikä.. ihan vastustamaton objekti...
Hihattoman kesämekon tai tahallaan auki jätetyn paidan keskinapin välistä vilahtava liivitön sivutissi rinnanpäätä ja nänniä myöden.
Varsinkin pienten terhakoiden ketunnenien kanssa.
Todella lyhyiden ja löysien college- tai farkkushortsien "lahkeesta" vilkkuvat pikkuhousuttomat häpyhuulet. Jos sitä haarojen väliin jätettyä narua voi kutsua lahkeeksi.
Tyypillisesti jossain aurinkoisella joen/festarien penkalla polvet koukussa istuessa niin että aurinko paistaa suoraan sisään avonaisesta lahkeentyngästä.
(lämmön ja tuulenvireen kutittelun ansiosta nainen taatusti tietää itse olevansa sopivasta kulmasta katsottuna aivan paljaana )
Haluaisin olla naisen sisällä. Siis ei nussia vaan kyrpä on kovana pillun sisällä. Nainen sitten yrittää parhaansa mukaan tehdä omia juttujaan mitä nyt pystyy paikoiltaan.
Vierailija kirjoitti:
Oon mies ja en nyt tiedä lasketaanko fetissiksi, mutta naisen palvominen seksuaalisesti kielelläni, koko kroppa plus klitti sillai et naine saa orkun mun suuhun, ilman et odotan/tarvitsen mitään vastapalveluksii
Tuo on enemmänkin fantasia kuin fetissi mutta olisi myös unelma löytää nainen joka saa orgasmin ainoastaan nuolemalla ja haluaa tyydyttää itsensä monta kertaa peräkkäin "panemalla suuhun" mehuja valuvalla pillulla tiukasti niskatukasta kiinni pitäen.
Vaikka mies polvillaan kädet selän taakse sidottuna niin ettei tämä voi tyydyttään itseään edes runkkaamalla ja kipeästi seisova kalu ulos housuista kaivettuna.
Naisen herkullinen p erse tiukoissa farkuissa.
Farkkushortseissa puoli pakaraa esillä.
Farkkuminihame näyttää istuessa valkoiset pikkarit.
Tiukat farkut ja camel toe.
Se kun suihkii poreilevat spermapuurot seinille.
Pikkarit.valkoiset puuvillapöksyt.niiden haistelu.vanhemmat naiset pöksyissä.anaali.pissa.
Naisen punaiseksi lakatut varpaankynnet.
Aikuisella naisella lakatut varpaankynnet, nilkkaketjut ja varvaskorut
Naiselliset kumisaappaat.982