Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sulla joku fetissi?

Vierailija
01.07.2021 |

Jos on, niin mikä tai mitkä.

Kommentit (301)

Vierailija
21/301 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Montakin! Nekomimi, ahegao, uimapuvut, koulupuvut…

Vierailija
22/301 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso kalu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/301 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tapailukumppanin harmaat rintakarvat ja harmaita hiuksia ohimoilla. Rintakarvojen sively yhdistettynä silmäpeliin ja lähituntumaan toisen lämpimästä vartalosta saa aina innostumaan uusintakierroksille.

Vierailija
24/301 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot rinnat, latex,  pvc. Miksei myös silkki ja satiini.

Vierailija
25/301 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukka , liukaspintainen navettahaalari nuoren emännän yllä. Työssäni kohtaan usein tälläisia naisia. Kerran pääsinkin toimeen puolitutun lomittajan kanssa. Hän kävi mahalleen rehusäkkipinolle ja minä vedin hänen pukunsa housut kinttuihin,häistäkin pikkarit, nuolin pillun ja pyllyn ja lopuksi laskin spermalastin pimpsaan. Voi että miten tuntui hyvälle. Odotan seuraavaa keikkaa hänen työmaalleen.

Vierailija
26/301 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti olla: haistoin pikkarit. Kone korjaa vääräksi

Vierailija
27/301 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satiini

Vierailija
28/301 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollakin palstahullulla ainakin on alapään haju.fetissi.

Minulla on, nuuh nuuh!

Vierailija
29/301 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon mies ja en nyt tiedä lasketaanko fetissiksi, mutta naisen palvominen seksuaalisesti kielelläni, koko kroppa plus klitti sillai et naine saa orkun mun suuhun, ilman et odotan/tarvitsen mitään vastapalveluksii

Vierailija
30/301 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon mies ja en nyt tiedä lasketaanko fetissiksi, mutta naisen palvominen seksuaalisesti kielelläni, koko kroppa plus klitti sillai et naine saa orkun mun suuhun, ilman et odotan/tarvitsen mitään vastapalveluksii

OMG missäs päin sä muuten asut ;)

N27

Vierailija
31/301 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Kiltimmästä päästä kimpat, julkiset paikat, katselluksi/kuvatuksi tuleminen. Tuhmempia en edes kerro.

Vierailija
32/301 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi fetissiä on mulla. Naisten käytettyjen sukkahousujen haistelu, ja vanhemmat naiset joilla jo maha roikkuu, niin heidän naiminen joka asennossa.

Vierailija
33/301 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomat naiset ja niiden ihanan tiukka ja tuoksuton....

Vierailija
34/301 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvin vahva tai oikeastaan miestyyppi, joka aina sytyttää. Sellainen mitä näkee westerneissä, vanhoissa tai uusissa. Ne vaatteet, ratsastaminen, karskius, mies oli Mies ja nainen oli Nainen. Old west / wild west mies, korkeavyötäröiset kangashousut, henkselit, napitettava paita puoleenväliin rintaa asti auki paljastaen rintakarvat, takki, stetson tai huopahattu, viikset tai kokoparta tai paljas voimakas leuka, nahkaiset hanskat, saappaat, kaulassa huivi. Hevosen selässä ja koskettaa lieriään ohi ratsastaessaan katsoessaan intensiivisesti silmiin. Naururypyt silmäkulmissa ja ruskettunut, parkkiintunut iho, arpia. Karheat kädet, jotka ovat innokkaat ja vaativat kun pääsevät vaeltamaan naisen iholla. Kesytön ja itsenäinen.

Vierailija
35/301 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen istuu kasvoillani liikuttaa pilluaan suulla, nuolen hänet orgasmiin. Olen näin tehnyt useasti ja se on mielestäni älyttömän kiihoittavaa, pidän siitä että valta asetelma on näin. En edellytä itselleni suuseksiä samalla.

Myös että olen itse polvillani ja nuolen on ihanaa, en pidä naista alistavasta seksistä.

Vierailija
36/301 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minihame, nainen istuu reisien välistä näkyvät pikkuhousut.

Vierailija
37/301 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi fetissiä on mulla. Naisten käytettyjen sukkahousujen haistelu, ja vanhemmat naiset joilla jo maha roikkuu, niin heidän naiminen joka asennossa.

Sukkahousujen ja pikkuhousujen haistelu kiihottaa minua. Mitä tuhdimpi tuoksu, sitä kiihottavampi.

Vierailija
38/301 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Large labia.

Vierailija
39/301 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan niitä vaikka muille jakaa ketjut, kuolaimet, uniformut, vartijat, poliisit, armeija tyyli, remmit, valjaat, sotilasarvot. Lisää on muttei tule nyt heti mieleen

Vierailija
40/301 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus 😍