Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulla joku fetissi?

Vierailija
01.07.2021 |

Jos on, niin mikä tai mitkä.

Kommentit (323)

Vierailija
301/323 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä ainakin on hius fetissi

Vierailija
302/323 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumisaapas fetissi.varret käännettyinä runkata suihkulla kiveksiä ja kullia.vesi valuu saappaisiinkin ei haittaa kiihottaa

vaan enemmän,siemenet suorastaan lentää,hyvä orgasmi ja saappaat varret suorina kuivumaan.726

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/323 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kumisaapas fetissi.varret käännettyinä runkata suihkulla kiveksiä ja kullia.vesi valuu saappaisiinkin ei haittaa kiihottaa

vaan enemmän,siemenet suorastaan lentää,hyvä orgasmi ja saappaat varret suorina kuivumaan.726 myös naisella sääret

tummissa nyloneissa korostuvat kivasti kääntövarsi saappaissa.hienoa että tällaisista asioista voi avautua tuntematta

syyllisyyttä ja poikkeavuutta!!

Vierailija
304/323 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tässä nyt kyse pelkästään vaan seksuaalisista fetisseistä? Vai saiko sanoa myös ei seksuaalisia?

Vierailija
305/323 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat sanoa vaikka seksipalstalla ollaankin. 

Vierailija
306/323 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vaan enemmän,siemenet suorastaan lentää,hyvä orgasmi ja saappaat varret suorina kuivumaan.726 myös naisella sääret

tummissa nyloneissa korostuvat kivasti kääntövarsi saappaissa.hienoa että tällaisista asioista voi avautua tuntematta

syyllisyyttä ja poikkeavuutta!!

on tietty kaikki naisen kiihokkeet myös poninhännän alainen niska sytyttää.löytyykö ketään samoin kiihottuvaa.

Vierailija
307/323 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirot jalat, varpaat.

timran69
308/323 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelen siivoojaa pölyhuiskan kanssa sexyvaatteissa. Hän huiskii pölyjä pais ja minä tunkeudun hänen sisäänsä takkahuoneessa, jonne näkyy kadulta selvästi. Katsomme samalla hiljaiselle kadulle, onko meillä yleisöä?

Vierailija
309/323 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä , näytä se niin kerron onko huomenna pouta.

Timran69
310/323 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vaan enemmän,siemenet suorastaan lentää,hyvä orgasmi ja saappaat varret suorina kuivumaan.726

Tuo luonnossa paneminen on kivuliasta polville

timran69
311/323 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi mahdollista, nuolisin naista ja miestä aktiivisesti. Se olisi esileikkiä.

timran69
312/323 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä viesti

Vierailija
313/323 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on XU ja M48, guru. Kuumempaa, intohimoisempaa ja nautinnollisempaa kombinaatiota ei ole tullut vastaan vuosikymmenien etsinnöistä huolimatta.

Vierailija
314/323 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenlaista:

- erittäin pienet rinnat hoikalla/ hoikahkolla naisella

- pienet ja tyhjinä roikkuvat rinnat

- saada naiselta pissaa kalulleni tai suuhuni

- naisella latex-asut

- luonnollinen mahdollisimman runsas häpykarvoitus

- mahdollisimman tilava/ mukautuva pillu, johon menee hyvin käsi tai kaksi kalua samaan aikaan

- rouvat joiden mies hakuaa rouvan saavan vierasta miestä

Vierailija
315/323 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on XU ja M48, guru. Kuumempaa, intohimoisempaa ja nautinnollisempaa kombinaatiota ei ole tullut vastaan vuosikymmenien etsinnöistä huolimatta.

Huomaan kyllä että olet kiinnostunut minusta fetissimäisesti.

Vierailija
316/323 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinnon kohteita minulla on elämässä useita mutta jos fetisseistä puhutaan niin kuplamuovi. Se ei siis ole mitenkään seksuaalista. Minulla vaan on pakonomainen tarve pölliä kaikki kuplamuovit mitä näen ja niitä poksautella.

Ainoastaan yksi eroottinen ajatus minulla liittyy tuohon. Se että Sabina Särkkä olisi sellaisessa kuplamuovi kokovartalo haalarissa ja minä niitä kuplia posauttelisin joka paikasta.

Vierailija
317/323 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut fetissi sukkahosuihin jo nuoresta pitäen. Muistan jo 12-13 ikäsisenä kun äitini oli mustissa kiiltävissä sukkahousuissa , rintaliiveissä, korkongät jalassa ja laittoi hiuksiaan. Silloin jo sain seisokkeja tuosta näystä. Sitten äitini veti hameen ja paidan päälle ja lähti töihin. Nyt vanhempana olen kotona aina mustissa kiiltävissä sukkahousuissa, pitkähihaisessa pitsibodyssä. Olen myös hankkinut punaiset piikkikorkoavokkaat josta saan kiihoketta. Piiskaan myös itseäni ratsupiiskalla ja hoen itselleni tyhmä poika tyhmä ja runkkaan. Itselleni ei ole selvinnyt mistä moinen fetissi tulee vai saiko se alkunsa äitini ärsykkeestä sukkhousuissa. M 38.

Vierailija
318/323 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun fetissi oli saada piiskaa toiselta naiselta jo nuorena tyttönä. Fetissistä tuli niin voimakkaaksi että päätin toteutaa sen. Menin maksulliselle dominalle, olin laittanut alle sukkanauhat ja korsetin koska kiihotun niistä. Tultuani studiolle keskustelimme sessiosta ja sovimme turvasanan. Otin päälysvaatteeni pois ja kipitin dominan kammioon korkkareillani. Sain kaulapannan kaulaan ja sitten komennon pukkiin mahalle. Kohta oli sidottuna avuttomaksi pylly pystyssä pukissa. Dominani sanoi, no niin pikku pillu nyt piiskataan sut ruotuun. Hän silitteli pakaroitani ja sitten ratsupiiska lävähti reisilleni. Vinkaisin iskusta ja sain suupallon suuhuni. Piiskaaminen jatkui, yritin huutaa ja ulista kun sain piiskaa ristiinrastiin reisille ja pakaroille. Nyyhkytin minkä pystyin sitten tunsin kun dominani työntyi lantiodildolla syvälle minuun. Sain orgasmini heti ja sitten tunsin jotain kylmää anuksellani. Ajattelin voi luoja nyt se tapahtuu minua naidaan anaaliin. Dominani tuli sisään hissukseen ja alkoi rytmikkään naimisen pyhään reikääni. Nyyhkytin ja tunsin orgasmin tulevan huusin orgasmin kourissa minkä pystyin. Sitten outotunne valtasi ja squirttasin alleni. Hän päästi minut irti ja ja otti syleilyyn. Tässä vaiheessa pillahdin hillitömään itkuun hänen sylissään. Jälki hoito oli hyvä ja kun sain koottua itseni ja halusin maksaa hän sanoi, antaa olla olet niin viaton tyttönen. Voit tulla käsittelyyni fantasioinesi maksutta koska vain. Otan mielelläni sinut koulutukseen koska minustakin tuntui hyvältä. Nyt sitten olen käynyt muutaman kerran alistumassa piiskattavaksi. Kyläilemme ja käymme myös kaupungilla yhdessä nykyään siis meistä tuli hyviä ystäviä. Piritta 21.

Vierailija
319/323 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten pikkuhousut, erityisesti läpikuultavat. Katselen monesti ihan tällaisia kuvia, kun harjoitan itsetyydytystä. Katselen, kun häpykarvoitus tai häpyhuulet tulevat esiin ja viettelevät minua, vaikka kaikki ei vielä olekaan paljastettua.

Vierailija
320/323 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on jotain ;) koht täytyy revolution racet laskee nilkkoihin ja päästellä paineet mettäpolulle 😈

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi