Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En enää ymmärrä, vatsa kasvaa ihan silmissä vaikka raskaus ihan aluilla.

23.08.2006 |

huhtikuussa vasta laskettuaika ja tää on ihan totaallista. Olen aika pienikokoinen ja vatsa ihan turvoksissa oikein kunnolla. Johtuukohan siitä että jo kolmas raskaus. Koko ajan syötävä noin 15 min välein jotain ettei tule huono olo ja rupea heikottamaan ja en kyllä huomaa. Auttakaa mistä voisi johtua .

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kanssa vatsa turvonnut jo vaikka olen minäkin ihan alussa. Toista odotellaan. Tuntuu että housut jo puristaa ja ahdistaa! Oon kans vähän ihmeissäni! :)

Vierailija
2/7 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään varmistui raskaus ja jos en oli käynyt testissä olisin raskauden kyllä jo huomannut tästä mahasta pian! Siis mulla vasta rv5 tai jotain ja maha pullottaa! Kauheaa millaiseksi tässä vielä paisuu...Pitää varmaan pyytää neuvolasta joku dieetti kun on muutenkin ollut jo vähän ylipainoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

maaliskuussa LA enkä tunnu mahtuvan housuihini...Toista odotan ja just alkukesästä pääsin esikoisen (1v3kk) jälkeen takas normaalipainoon. Neuvolassa viime viikolla oli vain 2kg tullut siihen lisää vaikka olo on 10kg tuhdimpi.Löysä ja turvonnut...Muistaakseni mahakaan ei ollut näin makkarainen alkukesästä...

Mutta ymmärtääkseni tilanne johtuu ihan normaalista lihaskudoksen veltostumisesta joka vaikuttaa suolen toimintaankin sekä virtsarakkoon ja valmistelee kehoa raskauteen. (Taitaa muuten löystyä enemmän näin toisen kanssa...) Näin kertoo neuvolasta saamani Vau' kirjan opas ja itselle tuli ainakin parempi olo lukea tämä. En turhaan itseäni piiskaa ylensyömisestä ja pelkää lihovani 30kg ennen lapsen syntymää...

Vierailija
4/7 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina testasin plussan eli viikkoja ei taida olla kuin kuusi ja jotain mutta maha pullottaa selvästi ja öisin pitää ravata vessassa! Tämä on kolmas raskauteni.

Vierailija
5/7 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

la helmikuussa. Vkoilla 10-13 oli ihan kunnon pömppä jo, ja tuskailin että mihin vaatteisiin sitä talvella oikein mahtuu...noh, ilmeisesti oli turvotusta vaan kun nyt koko kumpu on hävinnyt! Siis ei mitään jäljellä, ei kerrassaan mitään...sais sitä nyt jotain olla :)

SS rv14+5

Vierailija
6/7 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli LA huhtikuun alussa ja jo neljä ihmistä, joita lähes päivittäin näen, ovat arvanneet raskauden! Tosin olen pitänyt ihan samoja vaatteita kuin ennen, enkä ole laittanut superlöysiä kuteita päälle. Eikä turvotus kuin pahene vaan päivä päivältä! Toisaalta tämä on toinen raskaus, joten voihan se sitten " oikeastikin" näkyä aiemmin kuin ensimmäinen.

Vierailija
7/7 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Km -01, poika -02, tyttö -03, keskeutus -04, km-06 ja nyt taas raskaana. Viikkoja 9+2.

Rv 5-8+6 oli maha ihan turvonnut, en mahtunut housuihini. Mutta nyt on masu taas litteä ja kesäkunnossa. Joten ootellaan sitä pullahdusta. Tokasta NÄIN ja tunsin liikkeet jo rv 13+jotain! Selälläni maatessa käsi tai jalka tai pylly työnsi reippaasti ihoa ja mieskin näki :) Vaikkei mahaa vielä oikein ollutkaan.

Pärjäystä isomahoille :)