Mikä vituttaa tänään?
Vaihteeksi vitutusketju. Mikä sua vituttaa tänään?
Alotan ite. Vituttaa olla sinkku + kesälomalla. En keksi mitään tekemistä eikä ole oikein ketään kenen kanssa viettää lomaa.
Kommentit (40)
Että mä olen istunut kotona viimeisen kuukauden tekemättä yhtään mitään. Päätä särkee, selkää särkee, niskoja särkee, käsivarsia särkee, koko kroppaa särkee ja perse on puudutuksissa tästä 24/7 sohvalla istumisesta. Mutta kun olen niin &%"&# laiska, etten saa mitään aikaiseksi.
Plus se, että parisuhdekin on päin persettä.
Paskat palstamurjottajat, jotka huutavat provoa joka ketjussa vain siksi, että maailmassa on muitakin asioita kuin heidän ahtaaseen pieneen kalloon mahtuu.
Vituttaa keskustapuolue ja maataloustuet
Vituttaa olla näin saatanan laiska ja läski.
Miehet vituttaa. Tai lähinnä yksi mulkku äijä.
Ei oikeastaan yhtään mikään. Loma alkaa parin päivän päästä ja olen viettänyt nautinnollista yksinäistä iltaa kotona. Sääkin paranee loman alkaessa, elämä hymyilee.
Vastasin, vaikken olis ehkä saanut, mutta harvoin mulla on näin hyvät fiilikset :)
Mua vituttaa lama, köyhyys, kokoomus, maailman epäreiluus.
Vitutti kun sain paniikkikohtauksia pari kaupan kassalla. Ja olin siis töissä. En tiedä hirveämpää tunnetta kun tuntuu sekoavansa asiakkaiden edessä. :(
Eniten vituttaa kaikki.
Noei, vituttaa aivan hillitön polvikipu. Mitenkään ei ole hyvä, särkylääkkeet on loppu ja kipu estää keskittymästä mihinkään.
Vituttaa kun mahassa on ilmaa ja se on siksi kipeä.
Vituttaa, ettei minulla ole kunnollista asuntoa - eikä työtäkään. Eikä miestä. Ei oikeastaan mitään pysyvää.
Joka tapauksessa voisi ne asiat paskemminkin olla..
Vituttaa puhelinoperaattori elisa-jo lähes viikon oon ollut kentätön. Korjaavat vikaa kai maailman tappiin asti! Kohta täytyy pistää operaattori vaihtoon.
Vituttaa että olin niin sinisilmäinen ja sain kärsiä siitä seuraukset.
Nyt ei enää mikään, mutta päivällä uhmaikäinen kiukkupussi otti rankasti päähän useampaan otteeseen.
Uni ei tule vaikka väsymys on älytön. Taas mennyt yli viikko pari tuntia/yö unilla ja sekin katkonaista unta.
Ja sen on naamakin näköinen, että ei ole nukkunut.