Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomattavasti nuorempi miesystävä

Vierailija
01.07.2021 |

Miten suhtaudutte tällaiseen? Vähän tekisi mieli hehkuttaa läheisille, mutta en kehtaa kertoa kenellekkään, kun pelkään ikäviä puheita ja reaktioita.. Kuinkahan paljon saan lokaa niskaan?

N40

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 24v mies ja aikeissa tavata 20v neitokaista, en välitä vaikka lokaa sataiskin niskaan. Ikäerolla ei oo väliä kunhan on kummatkin aikuisia ihmisiä :)

Täh???

Vierailija
22/25 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 24v mies ja aikeissa tavata 20v neitokaista, en välitä vaikka lokaa sataiskin niskaan. Ikäerolla ei oo väliä kunhan on kummatkin aikuisia ihmisiä :)

Täh???

Varmaan olevinaan joku hauska vitsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh???

Ei ollut vitsi, 4 vuotta on tässä iässä kuitenkin kohtalaisen iso ikäero. Mutta en todellakaan anna muiden mielipiteiden hetkauttaa.

Vierailija
24/25 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh???

Ei ollut vitsi, 4 vuotta on tässä iässä kuitenkin kohtalaisen iso ikäero. Mutta en todellakaan anna muiden mielipiteiden hetkauttaa.

Ei todellakaan ole :D

Vierailija
25/25 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on täyttä skeidaa, etteikö nainen saisi deittailla itseään huomattavasti nuorempaa miestä, mutta miehille se on normi. 😄

Miehillä lienee itsetunto-ongelmia, kun nainen näyttäytyy dominoivana osapuolena. Hyvä ap, anna mennä vain!