Huomattavasti nuorempi miesystävä
Miten suhtaudutte tällaiseen? Vähän tekisi mieli hehkuttaa läheisille, mutta en kehtaa kertoa kenellekkään, kun pelkään ikäviä puheita ja reaktioita.. Kuinkahan paljon saan lokaa niskaan?
N40
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 24v mies ja aikeissa tavata 20v neitokaista, en välitä vaikka lokaa sataiskin niskaan. Ikäerolla ei oo väliä kunhan on kummatkin aikuisia ihmisiä :)
Täh???
Varmaan olevinaan joku hauska vitsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 24v mies ja aikeissa tavata 20v neitokaista, en välitä vaikka lokaa sataiskin niskaan. Ikäerolla ei oo väliä kunhan on kummatkin aikuisia ihmisiä :)
Täh???
Ei ollut vitsi, 4 vuotta on tässä iässä kuitenkin kohtalaisen iso ikäero. Mutta en todellakaan anna muiden mielipiteiden hetkauttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh???
Ei ollut vitsi, 4 vuotta on tässä iässä kuitenkin kohtalaisen iso ikäero. Mutta en todellakaan anna muiden mielipiteiden hetkauttaa.
Ei todellakaan ole :D
Tuo on täyttä skeidaa, etteikö nainen saisi deittailla itseään huomattavasti nuorempaa miestä, mutta miehille se on normi. 😄
Miehillä lienee itsetunto-ongelmia, kun nainen näyttäytyy dominoivana osapuolena. Hyvä ap, anna mennä vain!
Täh???