Ottaisitko hyvällä vai huonolla jos kuulisit jonkun exäsi etsineen sinua ympäri nettiä, somesta yms?
Vähän ihmetytti kieltämättä miksi vielä näin monen vuoden jälkeen jaksaa kiinnostaa.
Kommentit (9)
En ajattele mitään. Kumpikin pitää toisiaan silmällä ajoittain. Ei ole mikään salaisuus kummallekaan.
Suhtautuisin neutraalisti. Tuskin tuo mitenkään harvinaista on.
Itseasiassa tätä tapahtuu todella paljon. Ihmiset ei kyllä myönnä. Mutta kyllä varmaan tosi monelle tulee mieleen vuosokymme ien jälkeen, että mitähän sillekin luokkakaverille tai ex-tyttöystävälle kuuluu.
Mikä onkaan helpompaa, kuin laittaa nimi Facebookin hakuun? Jos pelkää kiinni jäämistä, niin tekee haun kaverin Facebookissa. Ja kyllä ollaan kavereiden kesken näin humalapäissään tehty.
Ihmettelisin miksi, koska kumminkin tietää someni. Ei niitä tarvitse erikseen etsiä.
Mistä ylipäätään tiedät että on etsinyt?
Mistä kuulit, että joku ex on etsinyt sinua ympäri nettiä? En minä ainakaan tiedä, onko joku minua somessa etsiskellyt.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ylipäätään tiedät että on etsinyt?
Kyseli itse miksen ole instagramissa. No justiin sun takiasi en ole omalla nimellä siellä. Miten olenkin osannut kaikkiin vastaaviin palveluihin laittaa jonkun nimimerkin oikeiden tietojen sijaan. En siis ottanut hyvällä.
Riippuu eksästä miltä tuntuisi. Yhdelle minulla olisi asiaakin. Yhtä en halua nähdä koskaan.
Häiritsis. Tuski uskaltaisin enää somea käyttää.