Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heitin just miehelle 500 e

Vierailija
02.07.2014 |

Tilipäivään kaksi viikkoa ja tilille jäi tonni käytettävää rahaa, ei maksettavia laskuja. Pärjäänkö mielestänne mitenkään ;)

 

Tarkennettakoon, että miehen tililtä rahat vähissä, koska rakennetaan ja mies on maksellut tarvikkeita omalta tililtään. Siksi nakkasin häelle omaa osuuttani tavaroista.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän