Lue keskustelun säännöt.
Heitin just miehelle 500 e
02.07.2014 |
Tilipäivään kaksi viikkoa ja tilille jäi tonni käytettävää rahaa, ei maksettavia laskuja. Pärjäänkö mielestänne mitenkään ;)
Tarkennettakoon, että miehen tililtä rahat vähissä, koska rakennetaan ja mies on maksellut tarvikkeita omalta tililtään. Siksi nakkasin häelle omaa osuuttani tavaroista.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla