Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa lapsen

Vierailija
02.07.2014 |

Olen 25 ja mies 29. Mies päivittäin puhuu lapsista ja jos ollaan kaupassa niin ihastelee lapsien leluja/vaatteita. Ainakin kerran viikkoon pyytää jättämään ehkäisyn pois..

Tätä on jatkunut pari kk ja olen todella ahdistunut.olen miehelle sanonut että rauhoittuisi ja että en halua vielä lasta.

Seksikään ei enää maistu "mieti jos nyt tulisitte raskaaksi"

Miten miehellä voi olla noin kova kuume?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies on sanonut kun oot kertonut ettet oo vielä valmis?

Vierailija
2/15 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän miehilläkin voi vauvakuume olla ihan siinä missä naisillakin! Harmillista jos teillä ei aikataulut oikeen synkkaa tässä asiassa :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästä mies (kultakimpale) menemään ja etsimään nainen joka haluaa lapsen. Ei varmasti mene kauan kun sellainen on löytynyt.

Vierailija
4/15 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halutko koskaan lapsia?

Vierailija
5/15 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan lapsia mutta en lähivuosina. Haluan kouluttautua vielä lisää,haluan matkustaa..

Vierailija
6/15 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrettävää miehen iän huomioiden. Ikäeronne ei sinänsä ole kovin kummoinen, mutta tulee helposti ilmi juuri tuollaisissa asioissa. Olen tavannut hiljattain miehesi ikäisen miehen ja tuntuu melkein kuin miehellä tikittäisi biologinen kello, lapsiasia tuli jo ensitreffeillä puheeksi hänen aloitteestaan.

Vierailija
7/15 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko että miehesi pitäisi odottaa 40-vuotiaaksi? Mieheni tuli isäksi 30-vuotiaana ja minä olin silloin 27

Vierailija
8/15 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vain kun itse tiedät mitä haluat. ei pelkästään miehen takia pidä lasta hankkia!

Vierailija
9/15 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi hankitaan vasta silloin, kun molemmat osapuolet ovat siihen valmiita. Hätäillen tekemällä ei tuu muuta kuin kusipäitä mukuloita.

Vierailija
10/15 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa istua alas ja puhua miehen kanssa vakavasti. Se että kouluttaudut ja lähdet katselemaan maailmaa veroittaa vuosia elämästäsi, sekä myös miehesi elämästä. Olisi reilua kertoa ajatuksistasi miehelle. Näin hän voi päättää odottaako lastentekoa siihen, että sinäkin olet valmis, vai haluaako jo mennä elämässään "eteenpäin" mahdollisesti jonkun muun kanssa. Kuulostaa varmaan inhottavalta, mutta lapsen hankkiminen on iso asia, ja jos mies jo nyt niin kovasti lasta toivoo, onko hän valmis odottamaan mahdollisesti viisikin vuotta, että olet hänen kanssaan samalla aaltopituudella. Puhukaa!

Vierailija
11/15 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miehelles rehellisest mitä tarkoittaa "vielä". Sano ettet ole valmis vielä VUOSIIN. Älä pidä miestä uskossa että ehkä sä kohta oot valmis.

Vierailija
12/15 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa myös muistaa että niitä lapsia ei tule sit justsillä hetkellä kun itse on valmis niitä saamaan. Se on tosiasia, vaikka moni ei sitä halua kuulla. Eikä tämä ole ikäkysymys, vaan koskee myös nuoria (itsellänikin lähipiirissä ollut tapauksia). Sitä ei uskoisi kuinka kuluttavaa sellainen odottaminen ja epätoivo on. Tietenkään kukaan ei lähtökohtaisesti ajattele omalle kohdallle. Silloin voi käydä niin, että se "jo tähän mennessä lasten hankintaa odottanut" katkeroituu.

Kannattaa pohtia kaikkia vaihtoehtoja tarkoin ja ennen kaikkea puhua avoimesti ja rehellisesti toisen kanssa. Lapsen saaminen nuorena ei muuten tarkoita elämän loppumista :) Ihan vaan loppuhuomautuksena...

Vierailija
13/15 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sattu melkolailla sama tilanne mutta mieheni taisi olla 24-vuotias. :) Miehelläni oli kamala vauvakuume! Nyt mieheni on 30 ja meillä kaksi (4- ja 2-vuotiaat) kersat.

Vierailija
14/15 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei voi pakottaa sua tekemään lasta, mutta säkään et voi pakottaa miestä odottamaan että oot valmis. Vauvakuume voi kestää kauankin. Sano sille ettet ole valmis vielä pitkään aikaan, anna miehen sitten päättää odottaako vai lähteekö.

Vierailija
15/15 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 21:38"]

Kannattaa myös muistaa että niitä lapsia ei tule sit justsillä hetkellä kun itse on valmis niitä saamaan. Se on tosiasia, vaikka moni ei sitä halua kuulla. Eikä tämä ole ikäkysymys, vaan koskee myös nuoria (itsellänikin lähipiirissä ollut tapauksia). Sitä ei uskoisi kuinka kuluttavaa sellainen odottaminen ja epätoivo on. Tietenkään kukaan ei lähtökohtaisesti ajattele omalle kohdallle. Silloin voi käydä niin, että se "jo tähän mennessä lasten hankintaa odottanut" katkeroituu.

Kannattaa pohtia kaikkia vaihtoehtoja tarkoin ja ennen kaikkea puhua avoimesti ja rehellisesti toisen kanssa. Lapsen saaminen nuorena ei muuten tarkoita elämän loppumista :) Ihan vaan loppuhuomautuksena...

[/quote]

Mä kärsin lapsettomuudesta, ja ollaan saatu kaksi lasta hoidoilla alkuunsa. En silti ikinä eläessäni käyttäisi tuota pelotteena kellekään, että kannattaa tehdä lapset mahdollisimman nopeaa. 

Lasten teossa lähdetään vain ja ainoastaan yhdestä asiasta liikkeelle; onko lapsen hyvä syntyä juuri nyt meille. Tämän kysymyksen jälkeen, aletaan vasta miettiä niitä biologisia seikkoja (ellei sitten ikää ole jo jotain 37v). Jos toinen haluaa vielä kouluttautua ja matkustella, niin lapsen ei ole hyvä syntyä silloin, niin se vain on. Mitään typerämpää ei olekaan, kuin että alle 30-vuotias ihminen alkaa tehtailla lapsia "biologian" vuoksi, vaikka niille puitteet tai halut ei ole vielä paikallaan. Paljon suurempia virheitä tulee tehtyä kun puskee lapsia liian aikaisin, kuin että liian myöhään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän