Ostin mansikoita. Ei maistu miltään.
Kuin lämmintä vettä söis.
Kommentit (28)
Etkö todellakaan maistanut niitä ennen ostoa? No, ihan oma vikasi siis.
Vierailija kirjoitti:
Etkö todellakaan maistanut niitä ennen ostoa? No, ihan oma vikasi siis.
Suljetusta 400 g:n rasiasta? No en, pölö.
Suomessa on siirrytty Polkasta ym. lajikkeeseen joka tuottaa enemmän satoa mutta ei maistu miltään.
En osta kotimaisia suomalaista työvoimaa vieroksuvien tuottajien tuotteita. Lisäksi haalivat lisää koronaa tänne ulkomailta halpatyövoiman nimissä.
mansikat näyttää sille että niiden pitäisi maistua paljon paremmalta kuin maistuvatkaan🧐
Huomasin ihan saman asian. Erittäin herkullisen näköisiä, mutta mauttomia. Voiko nopea kypsyminen aiheuttaa tämän?
Harvinaisen pahoja/mauttomia mansikoita tänä vuonna. Johtuuko sitte nopeasta kypsymisestä vai mistä...
Mäki ostin Matin Marjoja Prismasta. Puolet hyviä, yksi kolmasosa kirpeitä, yksi kolmasosa vetisiä, vaikka kaikki näytti päälle päin hyviltä. Oon ihan varma, että ne oli sekottanu siihe eri lajikkeita.
Ihan samaa mietin eilen! Luulin että olen ostanut jotain huonoa lajiketta. Huojentavaa että siitä ei ole kyse. Olisko nopea kypsyminen tosiaan syynä?
Itse ostin jotain Tyrvännön mansikoita ja ne maistuivat ihan mansikoilta. Sitten oli joku toinen merkki, jonka mansikat eivät maistuneet miltään. Harmi, kun en muista nimeä.
Ostin mansi- ja mustikoita. Olisin ostanut kirsikoitakin, mutta oli Lidlistä loppu.
Vierailija kirjoitti:
Onko aivovaurio?!
Tämä hetki saa minut pian aivovaurioon.
Sulla on sitten jostain syystä makuaisti kadonnut. Aivovaurio?