Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

9 vuoden ikäero. Kyllä vai ei?

Vierailija
02.07.2014 |

Tapasin ihanan miehen ystäväni kautta ja kiinnostui syttyi (ehkä molemminpuolisesti, jos olen oikein osannut tulkita:)). Vaikuttaa fiksulta ja asialliselta mieheltä, kiltti, vakituinen työ, ei ryypiskele.... muttamutta... luulin häntä n. 30-vuotiaaksi, mutta täyttääkin tänä vuonna 35! Itse olen 26-vuotias. Kummallakaan ei lapsia. Toisaalta hirvittää tuo ikäero, toisaalta tuntuu että mitä niillä numeroilla on väliä jos muuten oikeanlainen ihminen sattuu kohdalle... Sydän sanoo toista, järki toista. Mitä sanoo av? Kokemuksia?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tuollaisella ikäerolla ei ole väliä, minua ei haittaisi lainkaan.

Vierailija
2/11 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

9v ei ole ikäero eikä mikään. Jos oikeasti tykkäät niin en kylläkäsitä miksi jotkut numerot haittaa. Aikuisia kun olette molemmat. Oli ikä mikä tahansa niin synkkaa jos on synkatakseen. Jos ikä liikaa häiritsee sua niin mies ei ole tarpeeksi kiinnostava. Tuntuu olevan nuoremman oloinen kuitenkin kun kerran itsekin luulit 5v nuoremmaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vaan tyttö hyvä. Mulla 37v. mies, olen itse 8v. melkein 9v. Nuorempi. Ja mä olen meistä se aikuinen ;D

Vierailija
4/11 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan mitään väliä. Vaikka olisitte syntyneet samana päivänä, voitte olla kuin eri planeetoilta. Ikä ei kerro ihmisestä mitään.

Vierailija
5/11 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata jäädä pelkkää ikää miettimään jos muuten vaikuttaa hyvältä, ne ei ole loppujen lopuksi kun numeroita paperilla noin pienellä ikäerolla :)

Vierailija
6/11 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäero on ok. Jos mies on yhdeksän vuotta nuorempi, niin kannatan.

Vierailija
7/11 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole tyyliltään ja arvoiltaan "papparainen" sinuun verrattuna, niin mikäpäs siinä. 35-vuotiaita on niin erilaisia, kuten 26-vuotiaitakin.

Yksi ystäväni pariutui 10-vuotta vanhemman miehen kanssa ollessamme kaksvitosia. Mutta kaikki luulivat hänen miestään 45-vuotiaaksi, koska hän pukeutui aina niin pappamaisesti, oli arvoiltaan uber-konservatiivinen ja hiukset olivat jo hiukan harmaantuneet ohimoilta. Nyt 55-vuotiaana näyttää täsmälleen samalta kuin 20-vuotta sitten. Ystäväni on siis nyt 45 ja näyttää vasta nyt miehensä kanssa "ikätovereilta". Edelleen yhdessä ovat ja onnellisia. Mutta kyllä silloin nuorena moni ihmetteli, kun otti "niin vanhan" miehen. Ihmisten mielikuva miehestä siis oli miehestä vanhempi kuin mitä hän oikeasti oli.

Vierailija
8/11 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja miehelläni on 9 vuoden ikäero, emmekä ole koskaan kuulleet asiasta yhtäkään kommenttia tai edes pahemmin miettineet sitä. Olen 30-vuotias ja hän on 39- vuotias. Kun tapasimme olin 25-vuotias ja hän oli täyttämässä 34. En edes ajatellut, että meillä olisi mitään merkittävää, kun elämäntilanteemme olivat niin samanlaiset. (Molemmat lapsettomia sinkkuja, valmistuneita ja vakiduuneissa.)

Luulen, että erilaiset elämäntilanteet saavat ikäeron tuntumaan isommalta. Vaikka toki samanikäiset ihmiset voivat myös olla eri elämäntilanteissa.

Vierailija
9/11 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko teistä pari? 

Vierailija
10/11 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kiinnostun harvoin kenestäkään. Se että kiinnostus on molemminpuolista, on vielä harvinaisempaa. 

9 vuoden ikäero ei tuollaisessa tilanteessa ole ongelma eikä mikään. Ehdottomasti lähtisin kyllä katsomaan tuon kortin. 

Vierailija
11/11 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäero on ok. Jos mies on yhdeksän vuotta nuorempi, niin kannatan.

Ei todellakaan noin päin. Ei nainen voi olla vanhempi ja rupsahtaneempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi