Jätänkö sukkahousut pois juhlissa tällaisella helteellä?
Oletteko juhlamekossa ilman sukkiksia, jos on +30 astetta lämmintä? Ei millään houkuttelisi hiostavat makkarankuoret.
Kommentit (25)
Sukkanauhaliivit ja sukat on oma valinta. Jo kenkien takia on kiva olla jotain jalassa. Avokassukat ovat ihan vihoviimeinen valinta.
Mulla oli valmistujaiset pari viikkoa sitten ja ihan ilman sukkiksia ja paljain jaloin juhlin. Ei ois tullut mieleenkään katsoa, mitä vierailla on tai ei ole jaloissaan. Yksi vanhempi täti kyllä kommentoi minun paljaita jalkojani, mutta totesi sitten, että omatpa ovat juhlani.
Minulla ainakin koivet hikoaa ilman sukkiksia! Ihan nihkeät, reidet hankaa yhteen, kiva istahtaa tuolille, kun iho jää kiinni jne. Sukkahousut kyllä auttaa siihen.
Minä jätän myös alushousut pois näillä helteillä.
Riippuu juhlaetiketistä. Olen ollut ulkomailla katolisissa ristiäisissä, missä lapsen isän paikalliset sukulaiset esiintyivät shortseissa ja pikeepaidoissa. Teineillä saattoi olla minishortsit tai minimekko. Oli todella hikinen päivä, mulla oli kotelomekko ja miehelläni suorat housut + irtotakki. Oltiin hieman ylipukeutuneita paikallisiin verrattuna. Arvaatteko missä maassa tämä tapahtui?