Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätänkö sukkahousut pois juhlissa tällaisella helteellä?

Vierailija
01.07.2021 |

Oletteko juhlamekossa ilman sukkiksia, jos on +30 astetta lämmintä? Ei millään houkuttelisi hiostavat makkarankuoret.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu juhlaetiketistä. Olen ollut ulkomailla katolisissa ristiäisissä, missä lapsen isän paikalliset sukulaiset esiintyivät shortseissa ja pikeepaidoissa. Teineillä saattoi olla minishortsit tai minimekko. Oli todella hikinen päivä, mulla oli kotelomekko ja miehelläni suorat housut + irtotakki. Oltiin hieman ylipukeutuneita paikallisiin verrattuna. Arvaatteko missä maassa tämä tapahtui?

Vierailija
22/25 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkanauhaliivit ja sukat on oma valinta. Jo kenkien takia on kiva olla jotain jalassa. Avokassukat ovat ihan vihoviimeinen valinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli valmistujaiset pari viikkoa sitten ja ihan ilman sukkiksia ja paljain jaloin juhlin. Ei ois tullut mieleenkään katsoa, mitä vierailla on tai ei ole jaloissaan. Yksi vanhempi täti kyllä kommentoi minun paljaita jalkojani, mutta totesi sitten, että omatpa ovat juhlani.

Vierailija
24/25 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin koivet hikoaa ilman sukkiksia! Ihan nihkeät, reidet hankaa yhteen, kiva istahtaa tuolille, kun iho jää kiinni jne. Sukkahousut kyllä auttaa siihen.

Vierailija
25/25 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jätän myös alushousut pois näillä helteillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi