Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen surun murtama!

Vierailija
01.07.2021 |

Tätini kuoli eilen 52-vuotiaana mahasyöpään. Tämä on niin väärin! Hän eli niin siivosti: ei mitään päihteitä, söi todella terveellisesti. Paljon omenoita ja viinirypäleitä. Aina vain itsetehtyä kotiruokaa. Kuntoili paljon: lenkkeilyä, pyöräilyä jne. Elämä on epäreilua! Miksi, Kirsti, miksi sinun ei annettu elää pidempään? Ikävä on pohjaton!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani. Toivon sulle pelkkää hyvää.

Vierailija
2/22 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siunausta ja voimia sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanottoni

Vierailija
4/22 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin,lyhyesti elämä on...seestä,vaimoni kuoli 52v haimasyöpään v 2015  ja ei edes koskenut alkoholiin,paras lääke on aika ja hyvät muistot jäljellä.RIP Merja

Vierailija
5/22 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanottoni

Vierailija
6/22 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on geeneissä ei auta .

Opeta laskemaan päivämme oikein.

Vierailija
7/22 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin,lyhyesti elämä on...seestä,vaimoni kuoli 52v haimasyöpään v 2015  ja ei edes koskenut alkoholiin,paras lääke on aika ja hyvät muistot jäljellä.RIP Merja

Miten kestät? Hyvää ihmistä jää kaipaamaan ihan hirvittävästi. Miten siitä voi toipua edes hyvien muistojen avulla? Jaksuhaleja sinulle,sinä sympaattinen mies siellä jossakin!

Vierailija
8/22 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kestät? Hyvää ihmistä jää kaipaamaan ihan hirvittävästi. Miten siitä voi toipua edes hyvien muistojen avulla? Jaksuhaleja sinulle,sinä sympaattinen mies siellä jossakin!

No aluksi en kestänytkään kun meni sumussa ensimmäinen vuosi ja en tajunnut mistään mitään ja en liikkunut enään edes ulkona mutta kummasti sitä ihminen jaksaa ponnistaa eteenpäin tosin asuntoa oli pakko vaihtaa ettei seinät hyökkää päälle.Kiitos kirjoituksestasi.

Vierailija
9/22 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kummallista, että ihmisen käytös ja toiminta ei heijastukkaan ihan 100% varmuudella elimmistön kestävyyteen. Hyviä ja kilttejäkin ihmisiä kuolee, oikeastaa ihan kokoajan. On se vaan hassua….

Vierailija
10/22 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo 44.Kuoli keuhkosyöpään.Ei polttanut tupakkaa ei juonut viinaa.Piti itsestään hyvää huolta.

Oli ollut yskää ja kuumetta jonkun aikaa.Joutui sairaalaan.Maanantaina havaittiin sairaus.

Jo Sunnuntaina aamulla mies kuoli.

Vierailija
11/22 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aluksi en kestänytkään kun meni sumussa ensimmäinen vuosi ja en tajunnut mistään mitään ja en liikkunut enään edes ulkona mutta kummasti sitä ihminen jaksaa ponnistaa eteenpäin tosin asuntoa oli pakko vaihtaa ettei seinät hyökkää päälle.Kiitos kirjoituksestasi.

Ole hyvä! :) Hän oli kuin toinen äiti minulle. Niin lämmin ja rakas ihminen. Äitini on ihan poissa tolaltaan, samoin kuin serkkuni ja etenkin heidän isänsä. He ovat kaikki lääketokkurassa, rauhoittavien lääkeiden vaikutuksen alaisina. Itse en ole ottanut, yritän olla ilman. Kaikki meni niin nopeasti, sairaus todettiin tämän vuoden tammikuussa. Kirsti taisteli urheasti, mutta syöpä vei sittenkin voiton.

Vierailija
12/22 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Timo 44.Kuoli keuhkosyöpään.Ei polttanut tupakkaa ei juonut viinaa.Piti itsestään hyvää huolta.

Oli ollut yskää ja kuumetta jonkun aikaa.Joutui sairaalaan.Maanantaina havaittiin sairaus.

Mitä opimme tästä?emme yhtään mitään..juo&polta kuin viimestä päivää..tosiaankin  geeneistä kiinni koko juttu.

Vierailija
13/22 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voikaan käydä noin? Keuhkosyöpä, vaikkei edes polta. Sitä minä en ole ikinä tajunnut. No, radontapaukset poislukien. Mikä siellä puolustusmekanismeissa oikein pettää silloin, kun noin tapahtuu?

Vierailija
14/22 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole hyvä! :) Hän oli kuin toinen äiti minulle. Niin lämmin ja rakas ihminen. Äitini on ihan poissa tolaltaan, samoin kuin serkkuni ja etenkin heidän isänsä. He ovat kaikki lääketokkurassa, rauhoittavien lääkeiden vaikutuksen alaisina. Itse en ole ottanut, yritän olla ilman. Kaikki meni niin nopeasti, sairaus todettiin tämän vuoden tammikuussa. Kirsti taisteli urheasti, mutta syöpä vei sittenkin voiton.

juu itse kyllä otin  koska tuntui ettei pysty olemaan selvinpäin ja olutta meni n 40 kappaletta päivässä n puoli vuotta jos muistan oikein mutta nyt yksin ja kaikki suht ok ja paikan vaihto teki terää(espoo).Kyllä se siitä vielä ajan kanssa.

Vierailija
15/22 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tsempit aloittajalle, Merja-vaimonsa syövälle menettäneelle miehelle ja kaikille muillekin❣️

Olen itsekin menettänyt rakkaan tätini 3v sitten. Hän oli sairas, mutta kuolema tuli silti yllättäen. Kuolleena löydettiin kotoa. Myös työni puolesta tapaan omaisia, jotka menettävät läheisensä. Koen empatiaa heitä kohtaan ja lupaan olla läsnä.

Ajattelen, että on kuitenkin parempi, että minulla on ollut rakas tätini, vaikka nyt on poissa. Joillain ihmisillä ei ole ketään rakasta ihmistä...

Vierailija
16/22 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa

Vierailija
17/22 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

C'est la vie.

Vierailija
18/22 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voikaan käydä noin? Keuhkosyöpä, vaikkei edes polta. Sitä minä en ole ikinä tajunnut. No, radontapaukset poislukien. Mikä siellä puolustusmekanismeissa oikein pettää silloin, kun noin tapahtuu?

.

Kyllä noin voi valitettavasti käydä. Naapurin 15 v. tytär kuoli keuhkosyöpään. Hän eikä kukaan hänen lähi-tai kaveripiirissään polttanut. Tyttö oli urheilullinen ja hyvä kuntoinen, mutta sitkeä yskä tuli jne. Surullista.

Vierailija
19/22 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtenä päivänä kävelin hautuumaalla, oli monia kuollut jo nuorena noin parikymppisinä. Kuolema ei katso ikää eikä ihmisen hyvyyttä, koska vain voi jäädä vaikka auton alle. Otan osaa

Vierailija
20/22 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Kyllä noin voi valitettavasti käydä. Naapurin 15 v. tytär kuoli keuhkosyöpään. Hän eikä kukaan hänen lähi-tai kaveripiirissään polttanut. Tyttö oli urheilullinen ja hyvä kuntoinen, mutta sitkeä yskä tuli jne. Surullista.

Tsiisus!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän