Sain lahjaksi käytetyn koristetyynyn
Viime synttärilahjaksi sain yhdellä kaveriltani käytetyn koristetyynyn. Huomaisin käytetyksi koska avasin päällisen ja sisällä on iso tahra. Oikeesti, jos ei ole varaa ostaa kunnollista lahjaa, niin että pitää omia vanhoja tavaroitaan antaa, niin voi sen lahjan jättää antamattakin. En suutu.
Kommentit (4)
Olen saanut lahjaksi lyttyyn painuneen konvehtirasian, sen päälle oli kuulemma vain joku istunut.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 17:46"]
Niin totta.
Olen myös itse pahoittanut mieleni siitä, että minun antamani lahjat lähtevät edelleen lahjoina oman kaverini nimissä. Kaikkein eniten nypyttää se, että olen esim. kutonut hänelle jotakin ihan eritysestä pyynnöstä ja yhtäkkiä koko lahjaa ei olekaan missään - on antanut sen jälleen uudelle ihmiselle muka itse tehtynä.
Lopetin lahjjen antamisen juuri hänelle.
[/quote]
Ärsyttävän kuuloinen kaveri kyllä. Vaikka sinäänsä lahjan eteenpäin antamisessa ei ole vikaa (paljon parempi ratkaisu kuin tylysti roskiin heittäminen jos sattuikin niin ettei lahja osunut juuri sillä kertaa kohdille. Toki hyvin diskreetisti pitää toimia...) niin tuollainen, että antaa toivotun käsityön omatekemänään jollekulle kolmannelle on törkeää.
Niin totta.
Olen myös itse pahoittanut mieleni siitä, että minun antamani lahjat lähtevät edelleen lahjoina oman kaverini nimissä. Kaikkein eniten nypyttää se, että olen esim. kutonut hänelle jotakin ihan eritysestä pyynnöstä ja yhtäkkiä koko lahjaa ei olekaan missään - on antanut sen jälleen uudelle ihmiselle muka itse tehtynä.
Lopetin lahjjen antamisen juuri hänelle.