Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Remonttimies töissä - tarjoatko ruoan?

Vierailija
01.07.2021 |

Meillä on jo useamman viikon pyörinyt remonttimiehiä silloin tällöin. Kulkevat omalla aikataulullaan sen kummemmin ilmoittelematta tulostaan ja menostaan.

Musta tuntuu nololta että me syödään eikä tarjota ruokaa remonttimiehelle, mutta hassulta tuntuisi kestitäkin. Maalla ei ikinä olisi jätetty kutsumatta pöytään, mutta jotenkin tuntuu hankalalta alkaa varautua ruokatarjoiluun, kun yleensä syömme itse lounaaksi jotain eilisiä jämiä ja keräilyeriä…

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse / kuulu tarjota ruokaa heille. Ovat rahaa vastaan töissä.

Vierailija
2/23 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään. Ovat töissä ja saavat palkan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus oon tarjonnut . Välttämättä eivät halua syödä vieraassa paikassa . 

Vierailija
4/23 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää tarjotko. Suurin osa tarjoaa likaisista astioista ruokaa mitä ei haluaisi syödä. Siihen päälle kolme päivää vanhaa maitoa.

Kiitos mutta ei kiitos

Vierailija
5/23 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää tarjotko. Suurin osa tarjoaa likaisista astioista ruokaa mitä ei haluaisi syödä. Siihen päälle kolme päivää vanhaa maitoa.

Kiitos mutta ei kiitos

No kai sinä osaat kieltäytyä jos pöperöt tai astiat ei miellytä? 

Vierailija
6/23 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tarjoa, he hoitavat syömisensä itse.

Vierailija
7/23 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos mutta ei kiitos

No kai sinä osaat kieltäytyä jos pöperöt tai astiat ei miellytä? 

Osaan ja kieltäydyn.

Siinä vaan pahoittaa toisen mielen.

Vierailija
8/23 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

He saavat palkan työstään, joten ei ole mitään tarvetta huolehtia heidän ruokkimisestaan.

Vierailija
9/23 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tarjonnut. Ihan hyvä poistua lounastauoksi työpaikalta itse kullakin. Olen syönyt itse sillä aikaa, kun ovat lounastauolla. 

Vierailija
10/23 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisina kuumina päivinä ostan pari isoa vissypulloa, laitan pöydälle parin lasin kera ja sanon että saa juoda. En siksi että tarttis, vaan siksi kun on kuuma ja ajattelen, että se helpottaa remppaajien oloa. Meillä parhaillaan sisäremppa kanssa käynnissä.

Vierailija
11/23 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remonttimiehethaluavat yleensä pitää tuokatuntinsa jossain muualla kuin remonttikohteessa. En edes kuvittele tarjoavani ruokaa, mutta kahvit saatan keittää. Muuta tarjottavaa sitten ei olekaan.

Vierailija
12/23 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoan piparia.

Vierailija
13/23 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos remppamiehet pitempään on hommissa, niin tarjoaisin kahvit ja pullat talon puolesta päivittäin. Kuumilla keleillä myös kivennäisvettä yms.

Mutta mikään pakko ei ole tarjota mitään, ihan normaalia palkkaa kuitenkin työstään saavat.

Vierailija
14/23 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarjoaisi. Tilanteesta riippuen voisin käydä erikseen sanomassa, että voivat vapaasti täyttää vesipullon keittiössä tai että voivat lämmittää eväät mikrossa tms. Voisin myös kahvit keittää samalla kun keitän itsellenikin.

Vierailija
15/23 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisten elokuvissa remonttimiehet saavat vähän muutakin kuin ruokaa

Vierailija
16/23 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos maksan ulkopuoliselle remppamiehelle, en tarjoa ruokaa, juotavaa kyllä. Tutulle, kaverihintaan tekevälle tietysti tarjotaan ruuat ja kahvit joka päivä.

Vierailija
17/23 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sdfdsf kirjoitti:

Ruokaa en yleensä tarjoa, pelkkää rompsää.

Ystävällista, mutta ei kannata tarjota mitään minkä parasta ennen käyttöpäivä on mennyt.

Vierailija
18/23 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tällöin pyörähtävät. Kuulostaa todella ahkerille.

Vierailija
19/23 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarjoa, tosin tutuille remppamiehille olen tarjonnut mahdollisuuden keittää kahvia ja syödä kaapeista mitä löytävät. Mutta kyse oli tosiaan tutuista ihmisistä, jotka olin palkannut hommiin, ei satunnaisista, täysin vieraista remppatyypeistä. 

Vierailija
20/23 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos iso paha panomies.

T.Irja47

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä