Remonttimies töissä - tarjoatko ruoan?
Meillä on jo useamman viikon pyörinyt remonttimiehiä silloin tällöin. Kulkevat omalla aikataulullaan sen kummemmin ilmoittelematta tulostaan ja menostaan.
Musta tuntuu nololta että me syödään eikä tarjota ruokaa remonttimiehelle, mutta hassulta tuntuisi kestitäkin. Maalla ei ikinä olisi jätetty kutsumatta pöytään, mutta jotenkin tuntuu hankalalta alkaa varautua ruokatarjoiluun, kun yleensä syömme itse lounaaksi jotain eilisiä jämiä ja keräilyeriä…
Kommentit (23)
Ei tietenkään. Ovat töissä ja saavat palkan.
Joskus oon tarjonnut . Välttämättä eivät halua syödä vieraassa paikassa .
Älkää tarjotko. Suurin osa tarjoaa likaisista astioista ruokaa mitä ei haluaisi syödä. Siihen päälle kolme päivää vanhaa maitoa.
Kiitos mutta ei kiitos
Vierailija kirjoitti:
Älkää tarjotko. Suurin osa tarjoaa likaisista astioista ruokaa mitä ei haluaisi syödä. Siihen päälle kolme päivää vanhaa maitoa.
Kiitos mutta ei kiitos
No kai sinä osaat kieltäytyä jos pöperöt tai astiat ei miellytä?
Älä tarjoa, he hoitavat syömisensä itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos mutta ei kiitosNo kai sinä osaat kieltäytyä jos pöperöt tai astiat ei miellytä?
Osaan ja kieltäydyn.
Siinä vaan pahoittaa toisen mielen.
He saavat palkan työstään, joten ei ole mitään tarvetta huolehtia heidän ruokkimisestaan.
En ole tarjonnut. Ihan hyvä poistua lounastauoksi työpaikalta itse kullakin. Olen syönyt itse sillä aikaa, kun ovat lounastauolla.
Tällaisina kuumina päivinä ostan pari isoa vissypulloa, laitan pöydälle parin lasin kera ja sanon että saa juoda. En siksi että tarttis, vaan siksi kun on kuuma ja ajattelen, että se helpottaa remppaajien oloa. Meillä parhaillaan sisäremppa kanssa käynnissä.
Remonttimiehethaluavat yleensä pitää tuokatuntinsa jossain muualla kuin remonttikohteessa. En edes kuvittele tarjoavani ruokaa, mutta kahvit saatan keittää. Muuta tarjottavaa sitten ei olekaan.
Jos remppamiehet pitempään on hommissa, niin tarjoaisin kahvit ja pullat talon puolesta päivittäin. Kuumilla keleillä myös kivennäisvettä yms.
Mutta mikään pakko ei ole tarjota mitään, ihan normaalia palkkaa kuitenkin työstään saavat.
En tarjoaisi. Tilanteesta riippuen voisin käydä erikseen sanomassa, että voivat vapaasti täyttää vesipullon keittiössä tai että voivat lämmittää eväät mikrossa tms. Voisin myös kahvit keittää samalla kun keitän itsellenikin.
Aikuisten elokuvissa remonttimiehet saavat vähän muutakin kuin ruokaa
Jos maksan ulkopuoliselle remppamiehelle, en tarjoa ruokaa, juotavaa kyllä. Tutulle, kaverihintaan tekevälle tietysti tarjotaan ruuat ja kahvit joka päivä.
sdfdsf kirjoitti:
Ruokaa en yleensä tarjoa, pelkkää rompsää.
Ystävällista, mutta ei kannata tarjota mitään minkä parasta ennen käyttöpäivä on mennyt.
Silloin tällöin pyörähtävät. Kuulostaa todella ahkerille.
En tarjoa, tosin tutuille remppamiehille olen tarjonnut mahdollisuuden keittää kahvia ja syödä kaapeista mitä löytävät. Mutta kyse oli tosiaan tutuista ihmisistä, jotka olin palkannut hommiin, ei satunnaisista, täysin vieraista remppatyypeistä.
Ei tarvitse / kuulu tarjota ruokaa heille. Ovat rahaa vastaan töissä.