Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luovuin ajokortistani

Vierailija
01.07.2021 |

Ihan vaan noiden sairauksieni takia vapaaehtoisesti. Onko kukaan muu tehnyt niin? T. Ammattivalittaja

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se onnistui? Kävelit poliisiasemalle ja sanoit ettet halua enää ajo-oikeutta? Vai olisiko olla aika uusia ja et enää uusinut?

Vierailija
2/7 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikin luovuttaa vapaaehtoisesti. Jokaiselle on autokoulussa opetettu että kännissä ei saa ajaa. Silti ajavat, eli luovuttavat vapaaehtoisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se onnistui? Kävelit poliisiasemalle ja sanoit ettet halua enää ajo-oikeutta? Vai olisiko olla aika uusia ja et enää uusinut?

Vein kortin poliisilaitokselle.

Vierailija
4/7 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän jos tuon jälkeen paraneekin ja haluaisi taas alkaa ajamaan? Pitääkö autokoulu käydä uudestaan?

Vierailija
5/7 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän jos tuon jälkeen paraneekin ja haluaisi taas alkaa ajamaan? Pitääkö autokoulu käydä uudestaan?

En tiedä. Eipä mun menierin tauti yms parane ap

Vierailija
6/7 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen lopettanut ajamisen kokonaan psyykensairauksien takia. En ole vienyt korttia poliisille, koska tarvin sitä hakiessani postista paketteja.

Vierailija
7/7 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monikin luovuttaa vapaaehtoisesti. Jokaiselle on autokoulussa opetettu että kännissä ei saa ajaa. Silti ajavat, eli luovuttavat vapaaehtoisesti.

Kyllä mulla ainakin vielä kortti on, vaikka känässä ajelenkin ympäri kyliä.