Luovuin ajokortistani
Ihan vaan noiden sairauksieni takia vapaaehtoisesti. Onko kukaan muu tehnyt niin? T. Ammattivalittaja
Kommentit (7)
Monikin luovuttaa vapaaehtoisesti. Jokaiselle on autokoulussa opetettu että kännissä ei saa ajaa. Silti ajavat, eli luovuttavat vapaaehtoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Miten se onnistui? Kävelit poliisiasemalle ja sanoit ettet halua enää ajo-oikeutta? Vai olisiko olla aika uusia ja et enää uusinut?
Vein kortin poliisilaitokselle.
Mitähän jos tuon jälkeen paraneekin ja haluaisi taas alkaa ajamaan? Pitääkö autokoulu käydä uudestaan?
Vierailija kirjoitti:
Mitähän jos tuon jälkeen paraneekin ja haluaisi taas alkaa ajamaan? Pitääkö autokoulu käydä uudestaan?
En tiedä. Eipä mun menierin tauti yms parane ap
Minäkin olen lopettanut ajamisen kokonaan psyykensairauksien takia. En ole vienyt korttia poliisille, koska tarvin sitä hakiessani postista paketteja.
Vierailija kirjoitti:
Monikin luovuttaa vapaaehtoisesti. Jokaiselle on autokoulussa opetettu että kännissä ei saa ajaa. Silti ajavat, eli luovuttavat vapaaehtoisesti.
Kyllä mulla ainakin vielä kortti on, vaikka känässä ajelenkin ympäri kyliä.
Miten se onnistui? Kävelit poliisiasemalle ja sanoit ettet halua enää ajo-oikeutta? Vai olisiko olla aika uusia ja et enää uusinut?