Tarttis akan maksamaan puolet mökistä, yksin siihen ei ole varaa
Kommentit (14)
Mulla on varaa yksinkin, joten en tarvi mitään ukkoa siihen loisimaan.
T. akka
Vierailija kirjoitti:
T. akka
Onko sitä rahaa niin paljon että sillä hemmottelee miehen täydellisesti? Semmonen uuno turhapuro tyyppinen ratkaisu mun rahoitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. akka
Onko sitä rahaa niin paljon että sillä hemmottelee miehen täydellisesti? Semmonen uuno turhapuro tyyppinen ratkaisu mun rahoitukseen.
Sori, en oo Elisabeth Tuura.
Tuohan se varmaan useimmilla yksi syy etsiä parisuhdetta.
Itsekin tiedostan, että elintaso nousisi jos joku olisi maksamassa puolet kaikesta, mutta en sen vuoksi jaksa parisuhteeseen alkaa.
N28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. akka
Ei sillä nimellä ole väliä. Moni nainen etsii rikasta miesta niin siitä se ajatus sitten lähti. Mahdollisuuteni löytää rikas nainen on olemattoman pieni. Mutta hei pelaan mä lottoakin.
Laita ilmoitus. Etsitään puolet maksavaa akkaa.
Miksi sen tarvitsee olla nimenomaan oma akka, siis puoliso?
Osta kimppamökki jonkun samanhenkisen miehen/naisen kanssa, käytte yhdessä esim. kalassa ja grillailette kaljoitellen. Molemmille myös omaa aikaa mökillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. akka
Ei sillä nimellä ole väliä. Moni nainen etsii rikasta miesta niin siitä se ajatus sitten lähti. Mahdollisuuteni löytää rikas nainen on olemattoman pieni. Mutta hei pelaan mä lottoakin.
Tässä on se ero, että miehet saavat jotain vallantunnetta tms. tyydytystä siitä, että he voivat ostella hulluna jollekin valloituksen kohteelle kaikkea. Nainen taas haluaa, että mies rakastaisi häntä omana itsenään ja saa taas negatiivisia tunteita siitä, jos alkaa tuntea ostavansa rakkautta.
Siis onko täällä tarjolla mies, joka maksaa oman osuutensa menoista? Vaikken tykkää mökkeilystä, pelkkä ilo siitä, että mies maksaa osansa voisi minut moiseen houkutella.
Vastaan on tullut liian monta miestä, jotka teatraalisesti saattavat tarjota illallisen tai oluen julkisella paikalla, mutta muuten kaikki menot jäävät naisen hoidettaviksi.
Kuulostaa suurin piirtein samalta kuin Aku Ankka -tarinassa, jossa Akulle tarjottiin isoa perintöä parilla ehdolla. Toinen niistä oli naimisissa oleminen. Aku kusetti perinnöntuojaa ja meni kosimaan Iinestä. Aku sitten möläytti "ihan vain pariksi tunniksi. Saan katsos hyvät rahat...". Iines totesi "HÄH?" ja nakkeli Akua tavaroilla + kenkäisi tämän pihalle talostaan :D
Myöhemmin sitten kuitenkin Iines ilmestyi tarinan lopulla Akun "vaimona" ilmoittamatta paikalle, kun raha alkoi kiinnostamaan :D
Tuossa vaiheessa "vaimoja" olikin jo kolme kappaletta.
Tässähän on yks lukuisista syistä miksi joutuu naisia katsomaan omassakin taloudessa.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa suurin piirtein samalta kuin Aku Ankka -tarinassa, jossa Akulle tarjottiin isoa perintöä parilla ehdolla. Toinen niistä oli naimisissa oleminen. Aku kusetti perinnöntuojaa ja meni kosimaan Iinestä. Aku sitten möläytti "ihan vain pariksi tunniksi. Saan katsos hyvät rahat...". Iines totesi "HÄH?" ja nakkeli Akua tavaroilla + kenkäisi tämän pihalle talostaan :D
Myöhemmin sitten kuitenkin Iines ilmestyi tarinan lopulla Akun "vaimona" ilmoittamatta paikalle, kun raha alkoi kiinnostamaan :D
Tuossa vaiheessa "vaimoja" olikin jo kolme kappaletta.
:D:D:D
Tuo ei voi pitää paikkaansa. Palstalta olen lukenut, että mies nimenomaan kustantaa naiselle talon ja elämisen (vaikka nainen kävisi täissä).