Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä. Jos on kd:n jäsen ja päässyt

Vierailija
02.07.2014 |

eduskuntaan niin miksi siellä ei saisi tuoda kristillisiä arvoja esille sillä niiden perusteella hänet on sinne on päästetty. Miksi pitäisi siirtyä kannattamaan täysin vieraita asioita, sellaisia joista äänestäjätkään eivät pidä? Tuli vain jatkuvasta Päivi Räsäsen haukkumisesta mieleen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kd on hallituksessa ja varapuheenjohtaja ei ole tyytyväinen. Meinaako että jos puheenjohtajana on sellainen joka hyväksyy sukupuolineutraalin avioliiton, adoptio oikeuden heille, abortin jne niin tulee enemmän jäseniä?? Itse en äänestä kd:tä vaikka olisi kuinka liberaali ja sallivampi. Mulla on tietty puolue mihin olen lapsesta asti kasvanut.

Vierailija
2/3 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä pystynkö äänestämään kd:tä jatkossa jos Päiville tapahtuu jotain pahaa omiensa toimesta....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

PuolueenpuheenjohtJ on demokraattisesti valittu henkilö, jonka pitää edustaa ja ajaa äänestäjiensä mielipiteitä. Päivi Räsänen ei ole tehnyt näin enää vuosiin, se kuvittelee olevansa joku jumala jumalan paikalla ja tietävänsä äänestäjiään paremmin. Hänen käsityksensä kristillisyydedstä on hänen käsityksensä, se ei vastaan muun puolueen käsitystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä