Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvostelkaa mun syömiset ja liikkumiset!

Vierailija
02.07.2014 |

Päivän menu suurinpiirtein tällainen:

ap neljän viljan tai kaurapuuro + mustikoita + margariinia + puolikas banaani  auringonkukansiemeniä + joskus cashew-pähkinöitä. Kahvia pari kuppia rasvattomalla maidolla. Vettä.

vp ei aina, mutta joskus esim bansku

lounas ihan tavallinen päivän ruoka, kuten jauhelihakeitto, makaronilaatikko.. iso annos salaattia (kurkku, tomaatti, paprika, salaatinlehti). Joskus leipää siivu tai pari + päälliset. Vettä.

vp kahvia/teetä, rasvaton puolikas (125g) rahka + esim. mustikat, puolikas banaani, ananasta, auringonkukansiemeniä.

päivällinen tavallinen ruoka ks. lounas

ip leipää pari siivua päällisineen (kinkku, juusto, salaatinlehtiä, kurkkua, tomaattia, margariinia ym), puolikas rahka kuten vp.

Liikun lenkkeilemällä ja salilla. Noin kolmesti viikkoon tunnin lenkki. Kahdesti salilla.

Painoa pitäis saada vielä 10 kg pois, tahti on hidas, eli vuosi aikaa. Pyrin syömän siten, että voin jatkaa syömistä myös painonpudotuksen jälkeen. En siis ole dietillä tai jätä aterioita pois. Syön herkkujakin, esim. nyt kesällä jäätelöä. Annoskokoihin pitäis kiinnittää huomiota, syön aika isoja annoksia lounasta ja päivällistä. Koen usein myös näläntunnetta, vaikka syönkin paljon. Vettä juon paljon päivän aikana.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hih hii.

Vierailija
2/4 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aika hyvältä kuulostaa, varsinkin mulle kun ei itse jaksa aina seurata mitä ja milloin syö. Ja liikutkin ihan tarpeeksi :) Tsemppia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä laihtuis tolla ruokamäärällä. Tulis varmaan lisää vaan.

Vierailija
4/4 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Margariini ei ole ihmiselle hyväksi, vaihda se voihin tai vaikka hummukseen jos et voita halua syödä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä