Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuunnellakko vaistoa? tunne kun on liian kiltin miehen kanssa.

Vierailija
02.07.2014 |

Kaikin puolin hyvä mies, nauretaan ja viuhdytään yhdessä.mutta..vastusta miehestä riidan tullen ei ole.suorastaan välttelee riitoja ja itse hypin seinille.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mitä se sun vaisto sanoo? Ettei mies ole sulle oikea, kun ei osaa riidellä?

itse en kestäisi sellaista miestä, joka myötäilisi mua liikaa, vaan miehen on oltava itsevarma ja sellainen joka tietää mitä tahtoo. Emme silti riitele juuri koskaan, mutta mielestäni kyse on enemmänkin siitä, että persoonamme ovat melkolailla tasapainossa keskenään, kaksi erilaista, mutta sopivasti samanlaista. En ymmärrä miksi hyvässä suhteessa pitäisi riidellä!

Tottakai vaistoa kannattaa kuunnella, mutta mieti myös, mistä tuntemukset johtuu, miksi tarvitset riitelyä ja "vastusta", voisko siihen vaikuttaa entiset suhteet tai lapsuudenkodin ja vanhempien käyttäytyminen?

Vierailija
22/29 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita, pystyykö hänen kanssaan ylipäätään keskustelemaan mistään hankalasta teemasta, ilman riitelyä. Jos ei niin.. no, sehän on pitkä miinus. Nimittäin sitten kaikki vaan lakaistaan maton alle eikä mistään keskustella, ei mistään. Nimim kokemusta on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rakastat miestä niin eroa, se on hänelle loppujen lopuksi parempi.

Sinä voit sitten hankkia itsellesi miehen joka haluaa perheriitoja ja paukuttaa turpaan tarvittaessa.

Vierailija
24/29 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä ongelma on nimenomaan se, että mies ns.taputtelee ongelmat eikä halua/uskalla lähteä puimaan niitä.tiedostan kyllä että on hullun hommaa toivoa riitoja, mutta parempi sekin kuin konfliktien totaalinen väistely.

Vierailija
25/29 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä..olen luonteeltani hyvin vahva, joten jyrään helposti miehen jos vastusta ei löydy ja silloin loppuu mielenkiinto.

Vierailija
26/29 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riidan? Jos haluat riitaa, niin hanki riidanhaluinen mies. Jos haluat tämän miehen, niin ota selvää, miten hänen kanssaan toimitaan.

Vierailija
27/29 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastusta? Voi helvetti.

T. Mies

Vierailija
28/29 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samanlainen. Nykyään arvostan tätä hänen ominaisuuttaan ja loppumatonta rauhallisuuttaan suuresti, vaikka alkuun ärsytti suunnattomasti kun sen kanssa ei voinut tapella :D

Nykyäänkin sitten tappelen lähinnä itsekseni, eli osoitan mieltä, nalkutan ja vittuilen (jota mies ei yleensä edes huomaa), ja jos oikein raivostuttaa niin paiskon ovia. Mies sitten luimuilee jossain ja odottaa että rauhoitun. Ja rauhoitunkin kyllä yleensä nopeasti, onneksi.

Vierailija
29/29 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kenties niitä naisia, joiden on pakko keksiä väkisin draamaa ja riitaa, että voisit kokea suhteen ns. oikeaksi suhteeksi? Äärimmäisen rasittavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme