Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pietarin reissun jälkeen töihin ja nyt kaikki ovat karanteenissa. Millä lepytellä työkavereita? Osa suuttunut.

Vierailija
01.07.2021 |

Myönnän tehneeni tyhmästi (tai tietämätömyyttäni) ja nyt monilla puolet kesälomasta menee karanteenissa testeissä käydessä ja sairastumista odotellen. Itse olen sairaslomalla, vaikka oireita ei olekaan.

Asialle ei voi enää mitään, mutta miten hyvittäisit tämän?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle kävi noin mut oon sitö mieltä että työkaverit itse altistivat itsensä. turha itkee karanteenia jos saapuu työpaikalle eikä pidä etäisyyksiä!!!!!!!!!!!!!! >:( sen voi aiheuttaa kuka vaan jonka lähelle tunkee!! kaikki testattiin ja osalla oli positiivinen tulos. oireetta meni monilla ja tosi lievä flunssa muilla.

Vierailija
62/70 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hyvät työtoverini, tiedän olevani itsekeskeinen idiootti, jonka aivotoiminta on ameban tasolla ja joka on kykenemätön ajattelemaan muuta kuin omaa napaansa ja nautintoaan. Olen pahoillani, että joudutte kärsimään tyhmyydestäni ja vielä enemmän pahoillani siitä, että koska tämä tuskin lienee riittävä syy iritsanomiseeni, tulette myös jatkossa työskentelemään kaltaiseni ameba-aivoisen idiootin kanssa. Vaikka tiedän, ettei mikään anteeksipyyntö tule korvaamaan sitä tunnetta, minkä ameba-aivoisen idiootin kanssa työskentely teille aiheuttaa, pyydän silti nöyrimmästi anteeksi totaalista idiotismiani ja pyrin parhaani mukaan jatkossa siihen, ettei kukaan muu enää joudu kärsimään siitä, että minä olen tyhmä."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mulle kävi noin mut oon sitö mieltä että työkaverit itse altistivat itsensä. turha itkee karanteenia jos saapuu työpaikalle eikä pidä etäisyyksiä!!!!!!!!!!!!!! >:( sen voi aiheuttaa kuka vaan jonka lähelle tunkee!! kaikki testattiin ja osalla oli positiivinen tulos. oireetta meni monilla ja tosi lievä flunssa muilla.

Samaa mieltä kyllä siitä, että vastuu on myös siellä työpaikalla, sekä työntekijöillä että työnantajalla. Kokoajan on kuitenkin olemassa se riski, että viruksen kantaja saapuu töihin.

Työpaikka ei ole millään tavalla immuuni turvapaikka vaan suuri osa altistumisista ja tartunnoista on kokoajan tapahtunut juurikin työpaikoilla.

Ei voida olettaa että se matkalla ollut, tapahtumassa käynyt tai lauantaina baarissa istunut voisi yksin kannatella vastuuta muiden sairastumisesta.

Tämä ihan yleisesti kaikilla työpaikoilla, oli työkaverit sitten olleet vapaa-ajallaan missä tahansa. Harva edes tietää mitä työkaverit vapaallaan tekee, joten kannattaa suhtautua kaikkiin niin, että he tai heidän perheenjäsenensä todennäköisesti eivät asu missään kuplassa vaan elelevät elämäänsä normaalisti.

Vierailija
64/70 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hyvät työtoverini, tiedän olevani itsekeskeinen idiootti, jonka aivotoiminta on ameban tasolla ja joka on kykenemätön ajattelemaan muuta kuin omaa napaansa ja nautintoaan. Olen pahoillani, että joudutte kärsimään tyhmyydestäni ja vielä enemmän pahoillani siitä, että koska tämä tuskin lienee riittävä syy iritsanomiseeni, tulette myös jatkossa työskentelemään kaltaiseni ameba-aivoisen idiootin kanssa. Vaikka tiedän, ettei mikään anteeksipyyntö tule korvaamaan sitä tunnetta, minkä ameba-aivoisen idiootin kanssa työskentely teille aiheuttaa, pyydän silti nöyrimmästi anteeksi totaalista idiotismiani ja pyrin parhaani mukaan jatkossa siihen, ettei kukaan muu enää joudu kärsimään siitä, että minä olen tyhmä."

Voi kuinka dramaattista :D

Vierailija
65/70 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollanen totaalipässi kun olisi meillä polttanut muiden lomat niin kyllä se olisi savustettu pihalle jos syyskuussa :D

Vierailija
66/70 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla provo, ei kukaan voi olla noin tyhmä

Vierailija
67/70 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran tyhmän tempuin teit etkä voi laittaa tietämättömyyden tekosyyksi. Lepyttämällä et mitään saavuta, pyydät anteeksi kerta toisensa jälkeen ja kestät vihat ja pettymykset, ei tuollaisia juttuja välttämättä pyyhitä maton alle kovin helposti. Ellet tajua koronan riskejä vieläkään et ole aikuistunut ja ehkä olisin korkea aika ottaa vastuuta teoistaan.

Vierailija
68/70 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi tietää, että  miksi sinne Pietariin oli päästävä? Jalkapallo-otteluita tulee ja menee, joten ei mitenkään ainutkertainen juttu, vaikka Suomi pelasikin. 

Vuosi tässä on jauhettu ja kärvistelty koronaa, joten ei kyllä voi ihan tietämätönkään olla enää.

Ainoa mihin tässä voi vedota, on alhainen älykkyysosamäärä yhdistettynä itsekkyyteen. Jälkimmäisen voi sentään yrittää parantaa, mutta syntymätyhmyyttä tuskin.

Suomen peli oli kyllä ainutkertainen juttu, sellaista mitä ei ole ikinä koskaan vielä aiemmin tapahtunut, joten tuollainen uikutus siitä, miten otteluita tulee ja menee on ihan järjettömäön typerää. 

Toki ihan yhtä typerää on se, että ei ole pidetty sitä omaehtoista karanteenia. 

Ainutkertainen juttu joo. Katsoin kotisohvalta. Sen sijaan puolison suvusta suurin osa ei päässyt yhden sukulaisen hautajaisiin koronarajoitusten takia ja tämä hyväksytään. Muissa maissa kun mennään karanteeniin kiltisti kahdeksi viikoksi hautajaismatkan jälkeen joka on suuntautunut ulkomaille.

Täällä Suomessa jotkut paikallisseurojen fanitkin haluavat oikein paljon porukkaa katsomoihin ja mehustelevat tulevalla pelikesällä. Ei mitään järkeä päässä, preeriatuuli puhaltaa aivokopassa ja tillottimet seisovat päässä. Osan porukkaa voisi suoraan tunkea johonkin aikuisten päiväkotiin ja piikkilankaa ympärille.

Vierailija
69/70 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain täysi idiootti voi vedota tietämättömyyteen tässä tilanteessa.

Älä nyt. Älyltään ihan normaali urheiluhullu. No, sama asia se kyllä on.

Kyllä osa urheiluhulluista on ihan järkeviä ihmisiä. Itse olen ollut suuri jalkapallofani lapsuudesta lähtien, mutta ei tullut pieneen mieleenikään lähteä millään verukkeella katsomaan näitä Em-kisoja. Täysin älytöntä ja vastuutonta toimintaa, onneksi lähipiiriinkään ei kuulu yhtään tällaista tolvanaa.

Vierailija
70/70 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo, toivotaan, että korona vie sut hautaan 🙏🏻, nää sun tylsät provot jo väsyttää.

En toivo hänelle kuolemaa, vaan koronan jälkioireita, jotka ovat sen verran lievät, ettei ne aivan riitä sairaslomaan, mutta rajoittavat ikävällä tavalla elämää. Ja toivon, että ne oireet kestävät, ja kestävät, ja kestävät vuosia.