Pietarin reissun jälkeen töihin ja nyt kaikki ovat karanteenissa. Millä lepytellä työkavereita? Osa suuttunut.
Myönnän tehneeni tyhmästi (tai tietämätömyyttäni) ja nyt monilla puolet kesälomasta menee karanteenissa testeissä käydessä ja sairastumista odotellen. Itse olen sairaslomalla, vaikka oireita ei olekaan.
Asialle ei voi enää mitään, mutta miten hyvittäisit tämän?
Kommentit (70)
Ei tuota voi mitenkään hyvittää. Tietämättömyyteen on turha vedota. Olet todella itsekäs ja sen lisäksi ihan h*lvetin tyhmä.
Miksi et pitänyt omaehtoista karanteenia? Aivan varmasti tiesit, että se kuuluisi pitää ja tietoisesti päätit näin olla tekemättä.
Otat mukisematta kaikki ylityöt, viikonlopputyöt, vuoronvaihdot, paskahommat ja surkeimmat loma-ajat.
Vain täysi idiootti voi vedota tietämättömyyteen tässä tilanteessa.
Oot pilannut osan sun työkavereidesi, sekä varsinkin heidän perheidensä ja läheistensä kesää itsekkyydelläsi. Häpeä!
Kiinnostaisi tietää, että miksi sinne Pietariin oli päästävä? Jalkapallo-otteluita tulee ja menee, joten ei mitenkään ainutkertainen juttu, vaikka Suomi pelasikin.
Vuosi tässä on jauhettu ja kärvistelty koronaa, joten ei kyllä voi ihan tietämätönkään olla enää.
Ainoa mihin tässä voi vedota, on alhainen älykkyysosamäärä yhdistettynä itsekkyyteen. Jälkimmäisen voi sentään yrittää parantaa, mutta syntymätyhmyyttä tuskin.
Eroa, en antaisi itse anteeksi koskaan.
Moni on varmasti saanut tartunnan ja kolmasosa sairastuneista saa oitkäkestoisia oireita ja monelle tulee piileviä elinvaurioita yms.
Tekisin sinusta rikosilmoituksen, koska se, että levitit tautia, on lain mukaan melko vakava rikos.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää, että miksi sinne Pietariin oli päästävä? Jalkapallo-otteluita tulee ja menee, joten ei mitenkään ainutkertainen juttu, vaikka Suomi pelasikin.
Vuosi tässä on jauhettu ja kärvistelty koronaa, joten ei kyllä voi ihan tietämätönkään olla enää.
Ainoa mihin tässä voi vedota, on alhainen älykkyysosamäärä yhdistettynä itsekkyyteen. Jälkimmäisen voi sentään yrittää parantaa, mutta syntymätyhmyyttä tuskin.
Suomen peli oli kyllä ainutkertainen juttu, sellaista mitä ei ole ikinä koskaan vielä aiemmin tapahtunut, joten tuollainen uikutus siitä, miten otteluita tulee ja menee on ihan järjettömäön typerää.
Toki ihan yhtä typerää on se, että ei ole pidetty sitä omaehtoista karanteenia.
Pakko olla provo, koska muuten et olisi mennyt töihiin vaan olisit jäänyt itse karanteeniin.
Joopa joo, toivotaan, että korona vie sut hautaan 🙏🏻, nää sun tylsät provot jo väsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Moni on varmasti saanut tartunnan ja kolmasosa sairastuneista saa oitkäkestoisia oireita ja monelle tulee piileviä elinvaurioita yms.
Tekisin sinusta rikosilmoituksen, koska se, että levitit tautia, on lain mukaan melko vakava rikos.
Sinä saisit ihan rauhassa töhertää vaikka kymmenen rikosilmiotusta eikä ne johtaisi yhtään mihinkään, kun mitään rikosta tuossa ei ole tapahtunut. Taudin levittäminen on rikos siinä vaiheessa, kun tietää sairastavansa sitä tautia eli koronassa tarkoittaa sitä, että jos lääkäri on todennut koronan ja määrännyt karanteeniin ja silti tulee töihin.
Niin siis et pitänyt mitään karanteenia, vaan palasit heti reissun jälkeen töihin? Kävitkö edes koronatestissä?
Vierailija kirjoitti:
Topakkaa öyhötystä siellä!
Vierailija kirjoitti:
Vain täysi idiootti voi vedota tietämättömyyteen tässä tilanteessa.
Niinpä. Samaa mieltä. Onhan tässä ollut reilu vuosi aikaa tajuta asioita, niitten syitä ja seurauksia. Epäilen kyllä että aloittaja puhuu shaissea ja vain provoilee täällä. On joku muu kuin Pietarin otteluissa käynyt. Kukaan ei tule tänne kertomaan omasta tyhmyydestään.
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo, toivotaan, että korona vie sut hautaan 🙏🏻, nää sun tylsät provot jo väsyttää.
Te koronahysteerikot olette sitten empaattisia ihmisiä.
Myönnä, ettet ollut tietämätön etkä tyhmä vaan vain pohjattoman itsekeskeinen ja välinpitämätön. Seuraavan kerran kun sinulla on liput potkupallokisaan, voi työkoveri määrätä sinut karanteeniin ja menetät reissun ja pari viikkoa elämästäsi toisen itsekkyyden vuoksi. Sitten kun kaikki sinun temppusi takia kärsineet ovat voineet torpedoida lomasi karanteenilla, olette sujut (tietysti vasta viime hetkillä niin, että et pääse haluamallesi reissulle).
Otat vastaan kaiken sen, mitä sinun tyhmyytesi ansaitsee. Lopputili olisi paras ratkaisu.