Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia Silverjungle- vaatteista?

Vierailija
01.07.2014 |

Katsoin että ovat kivan näköisiä mutta ovatko millaista laatua? Kellään kokemuksia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan ole ostanut näitä?

Vierailija
2/5 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin alesta kokeeksi ja olen todella positiivisesti yllättynyt. Pojat t-paita ei ole mennyt pesussa miksikään ja materiaali todella hyvälaatuisen tuntuista. Eipä nuo normaalihinnallakaan kalliita ole mutta en edes aiemmin ollut näistä kuullut. Saas nähdä pitempiaikaisessa käytössä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä viestiketju on näköjään jo vähän vanhempi, mutta kokeillaan josko saataisiin se vielä maailmankartalle. :) Liputan ehdottomasti Silverjunglen puolesta, meillä on ko. merkin vaatteita käytetty parisen vuotta, enkä ole vielä mitään negatiivista löytänyt.

Tänään on julkaistu uusi Kevät/Kesä2016 -mallisto ja merkistä niin kovin tykästyneenä olen lähtenyt mukaan myyntitiimiin! Jos täällä on Pk-seutu-Nurmijärvi-Tuusula-Hyvinkää-Kerava-akselilla tai lähiseudulla asuvia äitejä, jotka olisivat halukkaita järjestämään kotikutsut, niin laittakaa viestiä! Kerron mielelläni lisää. :)

veera.juselius@silverjungle.fi

Vierailija
4/5 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän hämmentää, kun Silverjungle mainostaa olevansa Ekologinen - silti puuvillakin on tavallista? Ja eettisyyttä myös korostetaan, mutta mene ja tiedä. Mitään käyttökokemuksia ei vielä ole, mutta brändi noin niinku nettisivujen perusteella vaikuttaa aika rättikaupalla (vrt. esim Nosh, paljon tyylikkäämpi, vaikkei vaatteet paljon kotiommellusta eroa).

Vierailija
5/5 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on ollut ko.merkin vaatteita ja olen yllättynyt positiivisesti laadusta, ei valittamista :)