Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi olet tähän aikaan hereillä?

Vierailija
01.07.2021 |

Miksi ihmeessä heräsit jo? Normaali päivärytmi on arkisin noin klo 8-22 ja viikonloppuisin ja lomalla 10-24. Poikkeuksia voi kunnon ihmisilläkin olla, toki hyvällä selityksellä.

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivystän jos Postin kotirahti päättää tulla heti aamukahdeksalta.

Vierailija
2/79 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä parempi kysymys voisi olla se, miksi kukaan olisi nettipalstalla tähän aikaan. Oletettavasti sellainen ihminen olisi herännyt jo tuntuvasti aikaisemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä parempi kysymys voisi olla se, miksi kukaan olisi nettipalstalla tähän aikaan. Oletettavasti sellainen ihminen olisi herännyt jo tuntuvasti aikaisemmin.

Mä heräsin kuudelta. Nyt juon aamukahvia ja samalla selailen nettiä. Monesti heräilen jo viiden aikaan.

Vierailija
4/79 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, ap, vaikkakin mielestäni on kyllä sallittua nukkua tuota tunnin-pari pidempäänkin ellei ole syytä herätä aamulla aikaisin. Koulussakin on 10-aamuja, niin myös töissä ja joskus jopa ryhdikkäillä työnhakijoillakin.

Vierailija
5/79 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, jouduin nousemaan, kun ei enää nukuttanut. Linnutkin lauloivat. Olen aina herännyt aika aikaisin. Järkyttävää kuulla, etten ole sitten kunnon ihminen! Ehkä pitää yrittää mennä illalla myöhemmin nukkumaan.

Vierailija
6/79 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen leipää tienaamaan, 9: ksi, jos myöhemmin. nousen, myöhäistä silloin on haukotella.

Vierailija
7/79 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yövuorossa, oletko kuullut sellaisesta? Työ?

Vierailija
8/79 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä herään aina kesäisin viimeistään klo 5. Sisäinen kello herättää riippumatta siitä miten myöhään tai aikaisin olen mennyt nukkumaan. Sitäpaitsi rakastan aurinkoisia kesäaamuja, ilma on vielä raikasta ja voi tuulettaa ilman että kämppä muuttuu pätsiksi <3

Vierailija
9/79 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin NHL:n finaaleja joten onhan tässä oltu hereillä jo muutama tunti. Etätöillä jatketaan päivää.

Vierailija
10/79 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tuo mieleen appivanhempani. Hekin ovat hyvin kunnollista ja kirjoittamattomista säännöistä tietäväistä väkeä. Luenkohan jommankumman heistä kirjoittamaa aloitusta...? Onneksi itselläni on poikkeavuuteeni hyvä selitys, vuorotyö nimittäin. Joka kerta he silti tuotakin asiaa tiedustelevat.

Vierailija
11/79 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen normaalisti yötyötä ja olen tottunut tällaiseen rytmiin. Nyt olen lomalla, mutta en voi, enkä halua, sekoittaa rytmiäni täysin päälaelleen.

Vierailija
12/79 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai olen, sen kaltaista syytä nimenomaan tarkoitin "hyvällä selityksellä". Hienoa, että ymmärrät kuitenkin selityksen tarpeen asiassa. Joka tapauksessa, hienoa, että töitä ennen kaikkea on. Ihmettelen kuitenkin jaksamistasi noinkin räikeästi normista poikkeavassa päivärytmissä.

Vierailija
13/79 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teki mieli jo aikaisin runkata.

Vierailija
14/79 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sama unirytmi vuoden ympäri n.klo23.00 - 05.00. Kuuden tunnin unilla olen mennyt koko aikuisikäni.

Vierailija
15/79 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai olen, sen kaltaista syytä nimenomaan tarkoitin "hyvällä selityksellä". Hienoa, että ymmärrät kuitenkin selityksen tarpeen asiassa. Joka tapauksessa, hienoa, että töitä ennen kaikkea on. Ihmettelen kuitenkin jaksamistasi noinkin räikeästi normista poikkeavassa päivärytmissä.

Tämä vauva-palsta söi näemmä puumerkkini lopusta. Ap vastasi äsken.

Vierailija
16/79 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin jo ennen neljää. Varhain aamulla on sopivan viileää tehdä parin tunnin lenkki koiran kanssa.

Vierailija
17/79 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tulit kertomaan asian tänne ennen aamukahdeksaa? Oletko sellainen setämies?

Vierailija
18/79 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sama unirytmi vuoden ympäri n.klo23.00 - 05.00. Kuuden tunnin unilla olen mennyt koko aikuisikäni.

Oletko koskaan kokenut ongelmana tuon normista poikkeavan päivärytmisi? Ap

Vierailija
19/79 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tulit kertomaan asian tänne ennen aamukahdeksaa? Oletko sellainen setämies?

Koska se selvästikin kiinnostaa juuri sinua.

Terv. 25 v "setämies"

Vierailija
20/79 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että kerroit nämä sanattomat säännöt ääneen. Olenkin aina ihmetellyt osakseni kohdistuvaa yleistä paheksuntaa. Kiitos ap, ajastin juuri herätykseni normaalin rytmin mukaiseksi <3