Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av=avohoitopotilaiden valituspalsta

Vierailija
01.07.2014 |

On se hyvä, että on joku kanava päästellä ulos paineita.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka niin, en minä paljonkaan valita. 

Mutta sen olen huomannut että minulle valitetaan ja ollaan melkoisen inhottavia täällä.

Vierailija
2/9 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 22:07"]Kuinka niin, en minä paljonkaan valita. 

Mutta sen olen huomannut että minulle valitetaan ja ollaan melkoisen inhottavia täällä.

[/quote]

Oletko jankkaaja? Jos, niin sitten en ihmettele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 22:08"]

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 22:07"]Kuinka niin, en minä paljonkaan valita. 

[/quote]

[/quote]No en tietääkseni. Mutta minusta sinä olet jankkaaja, koska minusta on vaikuttanut että joku toistelee sitä sanaa tänäänkin eri ketjuissa.

Vierailija
4/9 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 22:11"][quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 22:08"]

[/quote]

[/quote]No en tietääkseni. Mutta minusta sinä olet jankkaaja, koska minusta on vaikuttanut että joku toistelee sitä sanaa tänäänkin eri ketjuissa.

[/quote]

Ai toistelee vai? En ole huomannut. Jos olet itse käynyt jankkaamassa eri ketjuissa?

Vierailija
5/9 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 22:13"]

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 22:11"][quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 22:08"]

[/quote]

[/quote]

Ai toistelee vai? En ole huomannut. Jos olet itse käynyt jankkaamassa eri ketjuissa?

[/quote]No en ole, ihan koetan ystävällisesti keskustella asioista, toki joskus menee hermot minullakin kun tullaan haukkumaan ties mistä. Mutta tuskin olen ainoa mielenterveysongelmainen täällä jolla on siis ihan paperilla diagnoosi, paljonhan niitä on joita ei vielä ole diagnosoitu, ja jotka siis eivät ole avohoidossa. Minä en ole huomannut mainitsemaasi tyyppiä muuten kuin parissa ketjussa joku on tosiaan maininnut sanan, olisin ihan veikannut sinua. Mutta täällä on siis useampia jotka tykkäävät käyttää tuota sanaa.

Minä jostain syystä ilmeisesti luonnostaan vältän niitä ketjuja jotka voisivat niin kovasti ärsyttää että voisin nimittää jankkaamiseksi.

Ja jos useampi ketju alkaa ärsyttää niin suljen palstan.

Vierailija
6/9 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 22:25"][quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 22:13"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]No en ole, ihan koetan ystävällisesti keskustella asioista, toki joskus menee hermot minullakin kun tullaan haukkumaan ties mistä. Mutta tuskin olen ainoa mielenterveysongelmainen täällä jolla on siis ihan paperilla diagnoosi, paljonhan niitä on joita ei vielä ole diagnosoitu, ja jotka siis eivät ole avohoidossa. Minä en ole huomannut mainitsemaasi tyyppiä muuten kuin parissa ketjussa joku on tosiaan maininnut sanan, olisin ihan veikannut sinua. Mutta täällä on siis useampia jotka tykkäävät käyttää tuota sanaa.

Minä jostain syystä ilmeisesti luonnostaan vältän niitä ketjuja jotka voisivat niin kovasti ärsyttää että voisin nimittää jankkaamiseksi.

Ja jos useampi ketju alkaa ärsyttää niin suljen palstan.

[/quote]

Et kai ole blogisti?

Vierailija
7/9 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 22:32"]

Et kai ole blogisti?

[/quote]En, miksi olisin? Suomessa on varmasti enemmän kuin yksi mielenterveyspotilas, ja on muuten aika rumaa tehdä tällaisia aloituksiakin heistä, ikään kuin he olisivat ainoita palstoilla riehuvia häiriköitä. 

Vierailija
8/9 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nämä ketjut täällä ovat monesti sitä luokkaa, että ei kirjoittajilla voi olla ihan kaikki kunnossa.

Vierailija
9/9 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 22:43"]

Kyllä nämä ketjut täällä ovat monesti sitä luokkaa, että ei kirjoittajilla voi olla ihan kaikki kunnossa.

[/quote]Mutta se on taas toinen juttu onko heillä diagnoosia/ovatko avohoidossa, vai ovatko olevinaan ihan terveitä irl.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän