Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Arvato -lasku maksamatta :( auttakaa

Vierailija
01.07.2014 |

Ostettiin siis yksi kalliimpi (800e) ostos lasku/erämaksulla verkkokaupasta. Just puhuttiinkin että ihme kun ei oo laskua tullut. Tarkoitus oli maksaa n. Kolmessa erässä pois. Mieskin kyseli, että eikö laskua oo tullut ja minä sanoin että eipä oo näkynyt..

Virhe. Oli näkynyt joo.. Siis se oli tullut spostiin jo aikaa sitten ja oon ilmeisesti lukenut postin mut unohtanu ihan tyystin :(

Tänään tuli lasku sitten postitse ja koko 800e pitäis maksaa heti.. Soitan kyllä huomenna aamulla sinne ja yritän sopia sen maksamista muutamassa erässä.

Ongelma nyt on se, että meille tulee ensi viikolla rahaa, joilla oli tarkoitus lähteä reissuun. Okei, lentoliput on hankittu jo (250e) eikä niitä saa peruutettua. Jos tuo 800e pitää maksaa niin me ei voida lähteä ja otetaan takkiin 250e lentolipuista :/ voi kun harmittaa!! Tyhmä minä :(

Onko kokemuksia tuosta arvatosta laskuttajana? Suostuvatko siellä muuttamaan heti-eräpäivää? Ensi viikolla voisin vaikka 100e maksaa kyllä, mutta ilman reissun peruuttamista en kokonaan...

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan onnistuu muutella. Korkotulojahan se on sitten velkojalle. vippifirmoillakin on kilpailutilanne joten asiakkaalla on mahdollisuus valita.

Vierailija
2/22 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

NYRKKISÄÄNTÖ FIRMALTA EI KANNATA VIPATA MITÄÄN.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän asia selviä huomattavasti paremmin ja luotettavammin kun soitat sinne Arvatoon

Vierailija
4/22 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en saanut laskun eräpäivä enää muutettua kun kävi noin. Ikävä kyllä :/ firma oli kyllä toinen..

Vierailija
5/22 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 20:44"]Eiköhän asia selviä huomattavasti paremmin ja luotettavammin kun soitat sinne Arvatoon

[/quote]

Näin aion tehdä. On vain niin paha mieli että yritän jo etukäteen kuulostella muiden kokemuksia..

Vierailija
6/22 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tuosta kokemusta mutta aika monessa paikassa ollaan joustavia kun kerrot tilanteen. Jo se että maksaisit heti edes vähän laskusta on hyvä juttu. Toivottavasti pääsette matkalle :)

Vierailija
7/22 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 20:46"]Ei ole tuosta kokemusta mutta aika monessa paikassa ollaan joustavia kun kerrot tilanteen. Jo se että maksaisit heti edes vähän laskusta on hyvä juttu. Toivottavasti pääsette matkalle :)

[/quote]

Ah, voi toivottavasti! Harmittaa niin kun olen kyllä yleensä niin tunnollinen laskujen kanssa. Kiitos :)

Vierailija
8/22 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sun kävi? Mulla on vähän sama tilanne.

Vierailija
9/22 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyrkkisääntönä lienee, että ennen eräpäivää voi laskuja muutella. Tosin eiköhän ne kaikki rahansa pois halua, eli varmaan erissä maksukin onnistuu.

Vierailija
10/22 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on sen verran että lasku tulee sähköpostiin juuri maksupäivänä tai myöhemmin

Vierailija
11/22 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemusta on sen verran että lasku tulee sähköpostiin juuri maksupäivänä tai myöhemmin

Tämä. Lasku, joka kaiken lisäksi oli aiheeton, tuli postissa niin, että saapumispäivä = eräpäivä. Nyt on viikko yritetty selvitellä tätä asiaa Arvaton kanssa, eikä ole saatu asiallista vastausta. 

Ihmettelen miksi Scandia Rentin kaltainen yhtiö, jonka pitäisi olla maineestaan tarkka, käyttää tällaista puljua laskuttajana? Ei voi olla järkevää heidän kannaltaan. 

Vierailija
12/22 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse maksoin Arvatoon koko summan kerralla 1200e. Neljän kuukauden jälkeen tuli uusi lasku 200e. Heidän tytäryhtiö oli siirtänyt lainatililleni jonkin laskun! En tiedä vaativatko korkoja kun maksoin kerralla. Ilmoitin että otan yhteyttä poliisiin. Minulla on kirjallisena loppulasku, en luottanut puhelinkeskusteluun. Ja autohuoltolasku oli.

Vierailija
13/22 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli tilillä 120 000 €.

Vierailija
14/22 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille alkoi tulla myös autohuollosta tuplalaskuja, sekä Arvatolta, että perintäfirmalta ja molemmat oli maksettava, ettei joudu oikeuden eteen! Kauhea firma!

Vierailija
15/22 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni oli tilillä 120 000 €.

Lainaa maksamatta?

Vierailija
16/22 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko pakko shoppailla?

Vierailija
17/22 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko pakko shoppailla?

No mulla oli autonkorjauslasku. En ymmärrä velaksi ostamista. Auton ostin käteisellä kun oli rahaa.

Vierailija
18/22 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu mulla.soitin firmaan,toivottavasti nyt korjaantuu.Harmittaa turha työ ja vaiva.

Vierailija
19/22 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelu / Marko  |  17:18:57

Arvato Finance hoitaa laskutusta, Gothia puolestaan perintää.

Sinä  |  17:23:07

miksi Arvato Finance kusutaan huijjaus firmaksi

Asiakaspalvelu / Marko  |  17:23:27

Voinko vielä muutoin auttaa sinua tähän perintäasiaan liittyen?

Sinä  |  17:24:08

Asiakaspalvelu / Marko  |  17:24:38

Toivotan sinulle oikein hyvää illan jatkoa ja suosittelen selvittämään perintäasian Gothian kanssa.

Sinä  |  17:24:53

kusetat siis minua

miksi et voi vastata kysymykseeni?

Asiakaspalvelu / Marko  |  17:26:18

Koska keskustelu ei nyt valitettavasti etene hyvään suuntaan. Ohjeistan sinua olemaan yhteydessä Gothiaan. He hoitavat perintää, ei Arvato Finance.

Sinä  |  17:27:00

tuo on tieto mikä on hyvä tietää jos ette halua olla ongelmissa.

Asiakaspalvelu / Marko  |  17:27:42

Laskuttaja ei huolehdi perinnästä, vaan perintäyritys, joka tässä tapauksessa on Gothia Oy.

Sinä  |  17:28:25

miksi laskuttajasta puhutaan kaikkilla että se on huijjaus firma eli myös minua on kusettu vai?

Asiakaspalvelu / Marko  |  17:29:01

Suljen nyt tämän keskustelun, hyvää illan jatkoa sinulle.

kusetetaanko mua nyt?

Vierailija
20/22 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiakaspalvelu / Marko  |  17:18:57

Arvato Finance hoitaa laskutusta, Gothia puolestaan perintää.

Sinä  |  17:23:07

Asiakaspalvelu / Marko  |  17:23:27

Voinko vielä muutoin auttaa sinua tähän perintäasiaan liittyen?

Sinä  |  17:24:08

Asiakaspalvelu / Marko  |  17:24:38

Toivotan sinulle oikein hyvää illan jatkoa ja suosittelen selvittämään perintäasian Gothian kanssa.

Sinä  |  17:24:53

kusetat siis minua

miksi et voi vastata kysymykseeni?

Asiakaspalvelu / Marko  |  17:26:18

Koska keskustelu ei nyt valitettavasti etene hyvään suuntaan. Ohjeistan sinua olemaan yhteydessä Gothiaan. He hoitavat perintää, ei Arvato Finance.

Sinä  |  17:27:00

tuo on tieto mikä on hyvä tietää jos ette halua olla ongelmissa.

Asiakaspalvelu / Marko  |  17:27:42

Laskuttaja ei huolehdi perinnästä, vaan perintäyritys, joka tässä tapauksessa on Gothia Oy.

Sinä  |  17:28:25

miksi laskuttajasta puhutaan kaikkilla että se on huijjaus firma eli myös minua on kusettu vai?

Asiakaspalvelu / Marko  |  17:29:01

Suljen nyt tämän keskustelun, hyvää illan jatkoa sinulle.

kusetetaanko mua nyt?

kusetetaanko mua nyt