Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bikinirajan sheivaus vinkkejä

Vierailija
01.07.2014 |

Elikkä ongelma on se että minulla tulee aina näppylöitä kun sheivaan bikinirajan. Kertokaahan naiset parhaat vinkinne miten saa sheivauksen jälkeen ihon näyttämään hyvältä? Kiitos :)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venus olay!

Vierailija
2/13 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma täälä:/ Kerran yritin käyttää vahaa mutta en osannut. Olisko siihenkin jotain vinkkejä tai mitään hyviä karvanpoisto tuotemerkkejä mitä käytätte?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epilaattori. Kannattaa valita sellanen, jossa harvassa niitä nyppiviä juttuja niin ei satu niin paljon. Rfsu:n after shave geeli tms sellaisessa harmaassa tuubissa auttaa. Epiloinnilla minulle tulee ehdottomasti vähiten näppyjä.

Vierailija
4/13 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkivoide ja sitte miesten parranajon jälkeiset kreemit

Vierailija
5/13 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

One word:

KOOKOSÖLJY!!! The best :) Myös desinfioiva!

Vierailija
6/13 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei auttanut nuo Rfsu tuotteet, ostin herkälle iholle tarkoitettua sheivaus ainetta ja sitten vielä just tuota after geeliä harmaassa tuubissa, kivasti se viilentää kun sitä laittaa mutta ei se mulla ainakaan näppyihin auttanut. Ja kallistakin olivat vielä. Siksi ajelen harvoin bikinirajaa, silloin vaan kun menen julkisiin paikkoihin uimaan yms. Ei pysty, en kestä sitä kutinaa.

Vierailija
7/13 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän liittyen. Onko olemassa normaalia kapeampia shavereita?

Vierailija
8/13 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan aina sheivin jälkeen bepanthenia ajoalueelle. Hieman inhottavaa on kun imeytyminen kestää kauan mutta eipä punoita alue sen jälkeen.

Ajan aina uudella terällä. Terät käytän loppuun kainaloiden ja säärien ajelussa. Ajoon käytän suihkugeeliä jossa ei ole saippuaa (saippua kuivattaa ihoa).

Vierailija
9/13 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tykkään käyttää ihokarvanpoistovoidetta. ei jää näppyi

Vierailija
10/13 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Makoile kauan kylvyssä niin karvat pehmenevät. Kuori iho hellästi.

2. Levitä runsaasti öljyä sheivausalueelle. Öljy on läpinäkyvää, joten sheivaus on helpompaa ku näkee missä karvat ovat. Kookosöljy on erittäin hyvä sheivaamiseen, mutta myös joku sebamed-suihkuöljy käy.

3. Sheivaa

4. Levitä rauhoittavaa voidetta. Vaihtoehtoja on monia, katso mikä sinulle sopii parhaiten. 

Vierailija
11/13 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista x) kookosöljy menee heti kokeiluun kun sitä sattuu kaapista löytymään :)

Vierailija
12/13 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epilointi ehdottomasti. Sattuu niin maan saatanasti, mutta toimenpidettä ei tarvitse toistaa kuukauteen, sekä karvat kasvaa ohkasina takaisin. Suosittelen tosin epiloimaan pillun jo pari päivää ennen rantalomaa, sillä mulla ainakin iho ja karvatupet ärtyy että punottaa pari päivää. Sen jälkeen on ihanan sileä eikä tosiaan tarvi sheivata joka toinen päivä.

Vierailija
13/13 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajalen bikinialueen sängen aina miesten parranajokoneella. Ärsyttää ihoa huomattavasti vähemmän kuin sheivaaminen.