Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko ihmiset nykyään tyytymättömämpiä kaikkeen kuin ennen? Mikään ei kelpaa?

Vierailija
30.06.2021 |

Eläimet ovat tyytyväisiä kun on ruokaa, lämmintä ja katto pään päällä, ihmisille ei tunnu mikään kelpaavan. Ei minunkaan työpaikalla mitenkään kaikki työntekijät ole olleet kivoja, osa suoranaisia persläpejä, mutta töihin vaan aina pitänyt mennä, että rahaa tulee. Kotonakaan ei joka päivä voi olla aina kivaa. Kaiken maailman psykiatreja yms nykyään paljon enemmän kuin koskaan ja tuntuu, että huonommin vaan menee ja ihmiset aina vaan tyytymättömämpiä??

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ovat. Mikään ei riitä, mikään ei kelpaa, kaikki ärsyttää, mitään ei haluta tehdä jne. Puhun kun on ikää, ja olen nähnyt tämän kaaren vaatimattomasta mutta aidosta elämästä tämän päivän tuhoon, jonka olemme aiheuttaneet ahneudella. L

Tämä palsta on yksi näistä vihan ja tyytymättömyyden lietsojista.

Kuinka monta tuntia olen tänäkin vuonna elämästäni tänne tuhlannutkaan, juopottelukin olisi ollut terveellisempi harrastus! (tämä olkoon viimeinen viestini tänne)

Olet asian ytimessä, ystävä hyvä.

Vierailija
22/34 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on myös hauskoja aloituksia ja aiheita, itse voi valita mitä lukee ja mihin vastaa, toivottavasti tämä pysyy asialinjalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me nelikymppiset ollaan pahimpia... Nuoret on ihania ja monet vanhukset myös.

Miksi niin ajattelet/ luulet? AP

Kokemukseni perusteella. Esim meidän satapäisessä työyhteisössä näin on. Nuoret ovat innokkaita ja jaksavat hyvin. Ja toisaalta jos eivät jaksa, osaavat pitää puolensa rakentavasti, ilman valittamista. Vanhemmat taas ovat tottuneet pahempaankin eivätkä pienestä valita. Siinä välissä on pullamössöä.

Mihin itse perustat väitteesi?

Vierailija
24/34 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin sanoisin että tuo vanhempi polvi on paljon epäkiitollisempi kansa kuin nuorempi väki. Minun eläkkeellä olevat vanhemmat ainakin jaksaa jauhaa kaikesta kun mikään ei toimi vaikka ovat terveenä kotonaan nauttien suurista eläkkeistä ja isosta omaisuudesta.

Suurimpia valituksen kohteita on julkinen terveydenhuolto, puhelinvaihteet ja jonotusajat, lähestulkoon kaikki politiikkaan liittyvä, liikenne ja ruuhkat, kaikki vähemmistö, uudet asiat; sama mikä uudistuu niin ennen oli kuulemma kaikki paremmin.

Joskus miettinyt miten noin negatiivisella asenteella edes jaksaa.

Itse nostan hattua nuorisolle ja tämän päivän 30-kymppisille kuinka fiksua väkeä suurin osa on. Osataan arvostaa itseä ja pyrkiä parantamaan omaa elämänlaatua. Enää ei tarvi jämähtää kuluttavaan työympäristöön ja "eläkevirkaan" vaan uskalletaan vaihtaa työpaikkaa tai kokonaan vaikka alaa jos ei olla tyytyväisiä. Muissakin asioissa osataan tehdä päätöksiä oman onnellisuuden nimissä. Uskon että tämä ikäpolvi tulee olemaan vähemmän katkera vanhana.

Vierailija
25/34 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me nelikymppiset ollaan pahimpia... Nuoret on ihania ja monet vanhukset myös.

Miksi niin ajattelet/ luulet? AP

Kokemukseni perusteella. Esim meidän satapäisessä työyhteisössä näin on. Nuoret ovat innokkaita ja jaksavat hyvin. Ja toisaalta jos eivät jaksa, osaavat pitää puolensa rakentavasti, ilman valittamista. Vanhemmat taas ovat tottuneet pahempaankin eivätkä pienestä valita. Siinä välissä on pullamössöä.

Mihin itse perustat väitteesi?

Oli tarkoitus olla kysymys eikä väite. AP

Vierailija
26/34 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

35v tyttäreni kahden lapsen äiti ja valittaa kaikesta, ei ole omaa aikaa, ei miehen kanssa aikaa ja töihinkin toisaalta tekisi mieli mutta ei ainakaan siihen paskatyöpaikkaan, huonot työkaverit, paska palkka jne jne.... loputtomiin... Liian vanhana tehnyt lapsensa, 3 ja 1v?? Ei jaksa enää?? Sentään luopunut irtoripsistä ja kynsien huoltoajoista...

Vierailija
27/34 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Katsotaan somesta muiden elämää tajuamatta, että se on kiiltokuvaversio, ei koko totuus. Verrataan ja oma normaali elämä alkaa näyttää huonolta.

Siinä katkeruudessa se elämä sitten meneekin ohi, nauttimatta siitä kaikesta hyvästä mitä ON.

Vierailija
28/34 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän se oli minun ikäpolvieni oma aika... 

Vierailija
29/34 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

...saliaika. .kampaaja- aika.. kynsi- aika.. kaveriaika.. ripsiaika... Pitäiskö lapsiakin hoitaa jossain välissä.. ??

Vierailija
30/34 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nämä ovat niitä maailman onnellisimpia?

Vierailija
31/34 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nämä ovat niitä maailman onnellisimpia?

Heh heh..  Ei kai kukaan joka päivä onnellinen voi olla.. Ja toisaalta, riitojen sopiminenkin voi olla joskus tosi mukavaa. 🙂 AP

Vierailija
32/34 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienistä asioista se tyytyväisyys loppupelissä koostuu.

Vierailija
33/34 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näissä tialnteissa, kun ihmiset valittaa siitä, ettei muut ihmiset ole heidän mielestä tarpeeksi tyytyväisiä, niin voi ihmetellä että eikö mikään kelpaa. Jos kerta ootte ite niin positiivisia, niin mitäs kitisette?

Vierailija
34/34 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettiminen ja kitiseminen ovat eri asioita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi