Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myönnätkö keikisteleväsi ikkunan alla, jos tiedät että naapurista nähdään?

Vierailija
01.07.2014 |

Tuli mieleen, kun vastapäisessä talossa harrasteltiin eilen sohvalla ihan ikkunan alla sälekaihtimet auki ja tää nainen useinki keikkuu siellä pelkissä alusvaatteissa. Tekis mieli tehdä meidän ikkunaan iso panderolli, jossa lukee: "Kiva beba mut laita verhot kiinni kiitos"...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

#joo #hui #nam #kääk #iik #tsih #haittaakse

Vierailija
2/9 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

.en keikistele

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kysymystä. Pitäisikö keikistellä naapurin ikkunan alla siis ulkona? Miksi minä menisin naapurin pihaan? Jos minä keikistelen kotona sisällä ikkunan alla, eihän minua sieltä lattialta kukaan näe.

Kotonaan saa tehdä mitä haluaa. Katso muualle, jos naapurin touhut haittaa. Tai osta kiikarit.

Vierailija
4/9 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 55 v pervopena kyselee....

Vierailija
5/9 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo! Kiikarit! Sinäpä sen sanoit. Kyllä meiltä ainaki näkyy suoraan naapureiden olohuoneisiin. Ja sieltä meille. Ja tarkotin, että keikistelettekö omassa kodissanne, en missään ulkona. Ap

Vierailija
6/9 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 19:58"]Joo! Kiikarit! Sinäpä sen sanoit. Kyllä meiltä ainaki näkyy suoraan naapureiden olohuoneisiin. Ja sieltä meille. Ja tarkotin, että keikistelettekö omassa kodissanne, en missään ulkona. Ap

[/quote]

Sano sitten ikkunan TAKANA eikä alla.

Vierailija
7/9 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kot kot.

Vierailija
8/9 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 20:58"][quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 19:58"]Joo! Kiikarit! Sinäpä sen sanoit. Kyllä meiltä ainaki näkyy suoraan naapureiden olohuoneisiin. Ja sieltä meille. Ja tarkotin, että keikistelettekö omassa kodissanne, en missään ulkona. Ap

[/quote]

Sano sitten ikkunan TAKANA eikä alla.

[/quote]

Mun mielestä ikkunan takana tarkoittaa just niinku ulkopuolella :D

Vierailija
9/9 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ikkunan edessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi