Myönnätkö keikisteleväsi ikkunan alla, jos tiedät että naapurista nähdään?
Tuli mieleen, kun vastapäisessä talossa harrasteltiin eilen sohvalla ihan ikkunan alla sälekaihtimet auki ja tää nainen useinki keikkuu siellä pelkissä alusvaatteissa. Tekis mieli tehdä meidän ikkunaan iso panderolli, jossa lukee: "Kiva beba mut laita verhot kiinni kiitos"...
Kommentit (9)
En ymmärrä kysymystä. Pitäisikö keikistellä naapurin ikkunan alla siis ulkona? Miksi minä menisin naapurin pihaan? Jos minä keikistelen kotona sisällä ikkunan alla, eihän minua sieltä lattialta kukaan näe.
Kotonaan saa tehdä mitä haluaa. Katso muualle, jos naapurin touhut haittaa. Tai osta kiikarit.
Joo! Kiikarit! Sinäpä sen sanoit. Kyllä meiltä ainaki näkyy suoraan naapureiden olohuoneisiin. Ja sieltä meille. Ja tarkotin, että keikistelettekö omassa kodissanne, en missään ulkona. Ap
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 19:58"]Joo! Kiikarit! Sinäpä sen sanoit. Kyllä meiltä ainaki näkyy suoraan naapureiden olohuoneisiin. Ja sieltä meille. Ja tarkotin, että keikistelettekö omassa kodissanne, en missään ulkona. Ap
[/quote]
Sano sitten ikkunan TAKANA eikä alla.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 20:58"][quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 19:58"]Joo! Kiikarit! Sinäpä sen sanoit. Kyllä meiltä ainaki näkyy suoraan naapureiden olohuoneisiin. Ja sieltä meille. Ja tarkotin, että keikistelettekö omassa kodissanne, en missään ulkona. Ap
[/quote]
Sano sitten ikkunan TAKANA eikä alla.
[/quote]
Mun mielestä ikkunan takana tarkoittaa just niinku ulkopuolella :D
#joo #hui #nam #kääk #iik #tsih #haittaakse