Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muistatteko 90-luvulla miesten hiukset

Vierailija
01.07.2014 |

oli leikattu sillain että siellä takana oli sellainen kynnys. Muistatteko? Ne oli silloin niin mielettömän makeen näköisiä :-) Tummat sellaiset hiukset ja olin ihan myyty!

Tuleekohan taas muotiin kohta :-)

N38

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm, sellaisia tukkia olen havainnut jo pariinkin kertaan nuorilla miehillä, viimeksi tänään. Tai ainakin sinne päin. Tuli huomaamatta sellainen puistatusväristys, ennen kuin edes tajusin mistä takavasemmalta se tuli. No just siitä tukasta, joka oli pyytämättä yhtäkkiä mun näköpiirissäni. Tulee mieleen yhekskytluvun alku, yläaste, melankolia, tunkkaisuus, ahdistus... yök.

Vierailija
22/23 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 17:18"]

Silloin ei vielä myöskään miesten tukkia värjätty (ainakaan yleisesti). Värjäysboomi tuli muistaakseni joskun vuosituhannen vaihteessa, mutta nyt vaikuttaa laantuneen.

[/quote]

Onko teillä havaintoja tästä värjäämisestä miehillä? Onko vähentynyt vai kuvittelenko vain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse yläasteella ja lukiossa 80-luvun lopulla ja jo silloin pojat värjäsivät hiuksiaan.

Joskus -85/86 oli sellainen muoti, että vaaleat hiukset värjättiin ikäänkuin alta tummiksi, eli päällä oli oma vaalea väri ja alla tummaa.

Ei mitenkään hyvännäköistä...