Mitä maata suosittelet sellaiselle joka ei ole
koskaan matkustellut?
Mikä maa ja miksi?
En ole rannalla löhöäjä, mutta upea meri pitäisi ehdottomasti olla.
Kommentit (30)
Toimisko Cannes/Nizza/Monaco -akseli?
Costa Rica, Koh Samui, Miami, Bahama, Bali, Barcelona, Portugali....... Ihania kaikki!
Jokin suht. turvallinen, missä pärjää englannilla. Esim. Itävalta.
Mitä aiot tehdä? Patikointiin esim. Jap
anin länsirannikko. Kaupunkilomalle
Barcelona.
Mut ehkä kivitetään, mutta Kanaria on ainakin helppo paikka aloittaa jos menee pakettimatkalle. Ja on siellä muutakin kuin sitä "turistihelvettiä" jos jaksaa yhtään askelta ottaa turistirysien ulkopuolelle.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 21:23"]
[/quote]
Sehän on tunnettu merenrannastaan.
[/quote]
Meri on siellä tosi upea!
Brittein saaret. Englanti, Skotlanti, Wales tai Irlanti. Kaunis luonto, meri lähellä ja englannilla pärjää (paitsi Glasgowssa voi tehdä vähän tiukkaa :D).
Kanarialle maksaa yllättävän paljon!!
Minulle suositeltu Kreetan saaristoakin..
Olen siis toki käynyt Tukholmassa ja Virossa. Jo ne oli suuria elämyksiä minulle :)
-ap
Kanarialle maksaa yllättävän paljon!!
Minulle suositeltu Kreetan saaristoakin..
Olen siis toki käynyt Tukholmassa ja Virossa. Jo ne oli suuria elämyksiä minulle :)
-ap
Kreikka on ainakin helppo kohde ensikertalaiselle tai sellaiseksi usein todettu. Kypros voisi olla ehkä toinen hyvä ja miksei vaikka Maltakin? Jos menet talvella, niin Eilat Israelissa voisi olla nappivalinta. Kaikissa ainakin pärjää melko hyvin englannilla.
Espanjan ja Kreikan useimmat kohteet on helppoja ensikertalaisellekin turistille. Noissa maissa kaikissa paikoissa ei puhuta paljoa englantia, mutta niillä paikkakunnilla joilla turismi on tärkeä elinkeino, asiakaspalvelijat sitä kyllä osaa ja moni muukin.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 22:41"]
Eikö Usaan kestä jo melkein vuorokausi lentääkin?!
[/quote]
Ei sinne itse tarvi räpytellä. Lentokoneella sinne mennään.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 09:33"][quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 22:41"]
Eikö Usaan kestä jo melkein vuorokausi lentääkin?!
[/quote]
Ei sinne itse tarvi räpytellä. Lentokoneella sinne mennään.
[/quote]
Suora lento New Yorkiin kestää kymmenisen tuntia. Länsirannikolle tietenkin pidempään.
[/quote]
Minkä meren rannalla Itävalta on?
Ruotsi. Ei ole paikkaa parempaa kuin tuo rakas naapurimaa.
Norja, pitkä rannikko, korkeita vuoria, kauniita vuonoja, paljon kaikkea nähtävää, lähellä ja turvallinen sekä tietenkin hygieniataso samaa kuin Suomessa.
Suomi.