Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

sopivat vaatteet töihin

Vierailija
01.07.2014 |

Millainen olisi sopiva asukokonaisuus tavalliseen toimistotyöhön naiselle? Itse on tosi vaikea löytää hyviä yhdistelmiä, esim. Väreissä ja muutenkin

. Ja millaiset kengät sopisivat. Yleensä tulee laitettua jalkasn vain tennarit tai lenkkarit.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vedän päälle ihan mitä sattuu, meillä ei käy asiakkaita tai muuta ulkopuolista porukkaa toimistossa. Joskus saatan olla juoksutrikoissa lenkille menossa, joskus taas korkkareissa ja kotelomekossa. Yleensä jotain siitä välistä, eli farkut, puuvillahousut, simppeli hame, toppi, neuletakki, trikoopaita, T-paita, tennarit, ballerinat, nahkasaappaat...

Vierailija
2/2 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvin toimistokohtaista, joissain on jakkupuku kaikilla ja joissain suurin osa on farkuissa. Ehkä neutraalein valinta viileällä ilmalla on puuvillaiset housut,väri voi olla musta, tumman sininen tai beige sekä niihin sopiva paitapusero, sekä kengät, joissa vähän korkoa, mutta ei liikaa. Tämä on mulla ollut ekan päivän työasu ja sitten olen muuttanut talon tyylin mukaan. 

Olen mä senkin nähnyt kun virastotädillä on verkkarit, mutta omalaatuinen tyyppi muutenkin. Ei sitä kuitenkaan sentään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla