Tarot -ennustus ja resonointi
Olen katellut youtubesta nyt paljon ennustuksia ja mieltynyt tarottiin. Oma elämäntilanne on hieman sekava ja selvästi muuttuu, mutta kuinka, en tiedä. Mitä se tarkottaa, kun sanotaan, että jos joku ennustus ei resonoi, sen voi ohittaa? Eikö se tarkoita, että tavallaan saa sitten itse päättää, millaisen tulevaisuuden haluaa, että miten asiat menee? Selventäkää mulle, kiitos :)
Kommentit (29)
soita ammattilaiselle jolla on vuosien kokemus korteista. Saat varmasti apua tulkintaan. itse soitan aina silloin tällöin. eikä ne aina ole edes maksullisia - soita vaikka sellaiseen jossa uudelee asiakkaalle annetaan ilmaista puheaikaa esimerkiksi ennustaja24.fi. kokeile ihmeessä
Oikeempaan osuu kuin joku päiväkahvitäti kunnallisella.
Olen nyt jatkanut ennustusten katsomista ja löytänyt pari tyyppiä, joista tykkään. Oma elämäni on nyt mennyt eteenpäin ja juuri niin, kun ennustettiin. Olen saanut itseluottamusta ja tajunnut, että elämä voi tarjota ihan hyviäkin juttuja, eikä aina sitä huonoa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Tarotista tuli mieleen kahvin porot.
Ai juu, laitoin kahvin tippumaan.
Pitääpä tsekata tulevaisuus pöönistä, ennen kuin heitän suodatinpussin biojätteeseen...
Miksi te jotka ette asiasta mitään ymmärrä ja ette mihinkään usko, jaksatte näitä ketjuja seurata ja tänne kommentoida? Poistakaa tuo ennakkoluulojen viitta hetkeksi ja antakaa vaikkapa ammattilaiselle mahdollisuus. Tsekkaa esimerkiksi www.ennustaja24.fi ja kokeile. Saatat yllättyä. =D
Kyllä taroteista pystyy ennustamaan ja kertomaan tulevia tapahtumia.
Joulupukkikin voi tulla jouluaattona, kun oikein uskoo.
Vakiosekitys toimii aina: jos toiveesi ei toteudu et vain uskonut siihen tarpeeksi. Oma vikasi.