Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, mieheni taitaa olla seonnut!

Vierailija
01.07.2014 |

Olemme alle 3-kymppinen lapseton pariskunta. Meillä molemmilla on hyvät työpaikat ja jonkin verran harrastuksia. Miehellä lähinnä urheilupainotteisia. Nyt hän on saanut jostain päähänsä että haluaa oppia soittamaan viulua joten hän on alkanut käymään viulutunneilla. Ei siinä mitään, ihan kivaa vaihelua varmasti mutta kun hän ei oikeasti osaa soittaa yhtään ja tietysti minun "onnekseni" harjoittelee aina silloin kun minä olen kotona jotta voi sitten saada suoraa palautetta. Aamulla hän sanoi että aikoo syksyllä mennä johonkin kuoroon. Siis mihin ihmeen kuoroon? Mies ei ole laulanut edes karaokea ikinä ja nyt haluaa mennä kuoroon?!

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla pitkät hiukset? Saatko laitettua ne siten, että pystyt peittämään niillä korvissasi olevat tulpat, ilman että se herättää huomiota?

Paras olisi, ettet lyttäisi miestäsi. Hänellä voi hyvinkin olla mahdollisuudet päätyä ihan päteväksi soittajaksi. Se vaatii luultavasti vuosien ahkeraa harjoittelua, ja näin alkuunhan hän on vaikuttanut ilmeisen ahkeralta.

Viulu on toisaalta instrumentti, mutta toisaalta siitä saa tarvittaessa irti myös aika mukavasti volyymiä. Niinkin paljon, että se on kotioloissa aivan liikaa, vaikka sama teho olisi suuressa konserttisalissa oikein käytettynä hienon kuuloista. Miehesi oppii kyllä aikanaan niksit, kunhan jaksaa ainakin viikottain hakea ammattilaiselta opastusta harjoitteluun.

Vierailija
42/45 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin niin kuvitella lähiössä tt-tuella elelevän AV-mamman ilmeen, kun mies on mennyt käyttämään kuukauden kaljaan, tupakkaan ja makkaraan tarkoitetut rahat....viuluun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpöä :D Mä oon vähän samanlainen, innostun jostain ja olen aloittamassa harrastusta. Kiinnostus saattaa lopahtaa kyllä aika pian...

Vierailija
44/45 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei! Mies ilmoitti lähtevänsä johonkin viulu tapahtumaan. Samaan aikaan on erään ystävämme häät! Mies on sitä mieltä että on ihan ok lähteä tuonne tapahtumaan vaikka hän tiesi häistä jo kauan ennen tätä viuluhömpötystä! En oikeasti kestä jos miehen hetkellinen päähänpisto alkaa vaikuttamaan meidän etukäteen sovittuihin menoihin! Harrastelkoon aivan rauhassa mutta tämä menee jo naurettavaksi!

Vierailija
45/45 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi viulu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi