Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tasapainottelua hyvän elämän ja huonon välillä

Vierailija
30.06.2021 |

Monta vuotta menny huonosti, ja tekisi mieli luovuttaa. Nyt olen saanut töitä ja asunto muuttumassa paremmaksi mutta pelkään kaiken olevan myöhäistä. Tekisi mieli luovuttaa ja lyödä elämä risaiseksi, ja ajautua rikolliselle tielle. Olen koko ikäni saanut kuulla kuinka huono olen, joten miksi enään yrittää.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok... omituinen ajattelumalli , jos nyt oot saanu asiat kuntoon

Vierailija
2/3 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ihmettä? Oot saanut töitä ja asunto muuttumassa paremmaksi - liian myöhäistä niin mihin? Eikö sulla ole loppuelämä aikaa elää parempaa elämää? vai onko sulla sellainen käytösmalli ettet ajattele sitä ansaitsevasi ja menet mieluummin sössimään kaiken ensin itse jotta välttyisit pettymyksiltä? Koita nyt tottua siihen että välillä menee hyvin. Se on oikeasti se ihmisen normaali olotila, ei tuo elämän risaiseksi laitto. Mitä väliä mitä muut on joskus sanoneet tai on mieltä että olet huono, jätä ne ajatukset unholaan ja katso sinä ETEENPÄIN! Älä nyt mene sössimään mitään vaan rakenna itsellesi tarmokkaasti ja suunnitelmallisesti parempaa elämää kun kerran olet näin pitkälle päässyt!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin jossain kohtaa kaikki hajoaa niinkuin aina, joten mikä järki. Luottamus ihmisiin ja elämään mennyt. -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä