Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet vaan tuijottelee ja flirttailee

Vierailija
30.06.2021 |

Eivät kuitenkaan ole kiinnostuneita tekemään lähempää tuttavuutta. Mistä ihmeestä tietäå onko joku kiinnostunut vai ei? Siitä, että mies EI tuijottele tai flirttaile? Olen turhautunut.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy, että haluatko piparia

Vierailija
2/19 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä hame pois, kotkalevitä ja kysy "miten ois?"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nykyään enää saa lähestyä naisia, sehän on häirintää. joten tehkää te naiset niitä aloituksia edes joskus.

Vierailija
4/19 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän nykyään enää saa lähestyä naisia, sehän on häirintää. joten tehkää te naiset niitä aloituksia edes joskus.

Olen tehnyt muutamalle tällaiselle aloitteen, koska olen ollut ihan varma, että mies on kiinnostunut. Pakit joka kerta, enää en uskalla ja siksi kyselenkin..

Ap

Vierailija
5/19 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus katselin naisia mistä olin kiinnostunut, mutta en enää. Tiedän olevani liian luuseri naisille ja oman henkisin terveyteni takia välttelen katsekontakteja naisiin kuin ruttoa.

Vierailija
6/19 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt muutamalle tällaiselle aloitteen, koska olen ollut ihan varma, että mies on kiinnostunut. Pakit joka kerta, enää en uskalla ja siksi kyselenkin..

Ap

Miten sä teit sen aloitteen?

Vierailija
7/19 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko varma ettet tulkite esim ystävällistä käytöstä väärin, luullen flirtiksi..ja jos on vaikka iso nenä niin sattaa tuijottaa

Vierailija
8/19 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin on parempi, jos sulla ei ole palavaa halua perhe elämään.

Vierailija
9/19 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miten sä teit sen aloitteen?

Riippuu tilanteesta, mutta esim. pyrkinyt juttelemaan kahden kesken (jolloin mies mainitsee tyyliin ekassa lauseessaan vaimonsa) tai laittanut somessa seuraamispyynnön (nämä joko poistetaan tai jätetään roikkumaan). Tuosta pitemmälle en ole päässyt enkä todellakaan heti kättelyssä pyydä treffeille vaan haistelen ensin tilannetta.

Ap

Vierailija
10/19 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko varma ettet tulkite esim ystävällistä käytöstä väärin, luullen flirtiksi..ja jos on vaikka iso nenä niin sattaa tuijottaa

Olen ihan varma, että on flirttiä, silmistä näkee. Eikä ole iso nenä.

Ap

Vierailija
11/19 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten. Kaikki tekevät sitä samaa - sekä miehet että naiset. Vai onko tämä sinulle jotain uutta?

Vierailija
12/19 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten. Kaikki tekevät sitä samaa - sekä miehet että naiset. Vai onko tämä sinulle jotain uutta?

Ei todellakaan kaikki tee!

Vierailija
13/19 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kastuuko toosa kun silleen tuijottavat?

Vierailija
14/19 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus katselin naisia mistä olin kiinnostunut, mutta en enää. Tiedän olevani liian luuseri naisille ja oman henkisin terveyteni takia välttelen katsekontakteja naisiin kuin ruttoa.

Ei kannata noin ajatella. Kannattaa ajatella että olet liian hyvä näille sadankullinpään naisille.

Vierailija
15/19 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselevat lähinnä vartaloa.

Ap

Vierailija
16/19 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksin on parempi, jos sulla ei ole palavaa halua perhe elämään.

Kaipaan enimmäkseen kosketusta ja läheisyyttä edes kerran kuukaudessa, en perhe-elämää.

Ap

Vierailija
17/19 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos noin on, ei halua muuta kuin sitä yhtä, jos edes sitä.

Todella kiinnostunut mies katsoo kyllä naista kasvoihin ja silmiin ja juttelee ja hymyilee.

Ja pyrkii tekemään tuttavuutta.

Vierailija
18/19 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Todella kiinnostunut mies katsoo kyllä naista kasvoihin ja silmiin ja juttelee ja hymyilee.

Eivät halua mitään.

Ap

Vierailija
19/19 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Katsovat kyllä jutellessa silmiin, mutta vilkuilevat tai ihan häpeilemättä tuijottavat kauempaa kroppaa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi