Miehet vaan tuijottelee ja flirttailee
Eivät kuitenkaan ole kiinnostuneita tekemään lähempää tuttavuutta. Mistä ihmeestä tietäå onko joku kiinnostunut vai ei? Siitä, että mies EI tuijottele tai flirttaile? Olen turhautunut.
Kommentit (19)
Heitä hame pois, kotkalevitä ja kysy "miten ois?"
Eihän nykyään enää saa lähestyä naisia, sehän on häirintää. joten tehkää te naiset niitä aloituksia edes joskus.
Vierailija kirjoitti:
Eihän nykyään enää saa lähestyä naisia, sehän on häirintää. joten tehkää te naiset niitä aloituksia edes joskus.
Olen tehnyt muutamalle tällaiselle aloitteen, koska olen ollut ihan varma, että mies on kiinnostunut. Pakit joka kerta, enää en uskalla ja siksi kyselenkin..
Ap
Joskus katselin naisia mistä olin kiinnostunut, mutta en enää. Tiedän olevani liian luuseri naisille ja oman henkisin terveyteni takia välttelen katsekontakteja naisiin kuin ruttoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt muutamalle tällaiselle aloitteen, koska olen ollut ihan varma, että mies on kiinnostunut. Pakit joka kerta, enää en uskalla ja siksi kyselenkin..
Ap
Miten sä teit sen aloitteen?
Ootko varma ettet tulkite esim ystävällistä käytöstä väärin, luullen flirtiksi..ja jos on vaikka iso nenä niin sattaa tuijottaa
Yksin on parempi, jos sulla ei ole palavaa halua perhe elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miten sä teit sen aloitteen?
Riippuu tilanteesta, mutta esim. pyrkinyt juttelemaan kahden kesken (jolloin mies mainitsee tyyliin ekassa lauseessaan vaimonsa) tai laittanut somessa seuraamispyynnön (nämä joko poistetaan tai jätetään roikkumaan). Tuosta pitemmälle en ole päässyt enkä todellakaan heti kättelyssä pyydä treffeille vaan haistelen ensin tilannetta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ootko varma ettet tulkite esim ystävällistä käytöstä väärin, luullen flirtiksi..ja jos on vaikka iso nenä niin sattaa tuijottaa
Olen ihan varma, että on flirttiä, silmistä näkee. Eikä ole iso nenä.
Ap
Mitä sitten. Kaikki tekevät sitä samaa - sekä miehet että naiset. Vai onko tämä sinulle jotain uutta?
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten. Kaikki tekevät sitä samaa - sekä miehet että naiset. Vai onko tämä sinulle jotain uutta?
Ei todellakaan kaikki tee!
Kastuuko toosa kun silleen tuijottavat?
Vierailija kirjoitti:
Joskus katselin naisia mistä olin kiinnostunut, mutta en enää. Tiedän olevani liian luuseri naisille ja oman henkisin terveyteni takia välttelen katsekontakteja naisiin kuin ruttoa.
Ei kannata noin ajatella. Kannattaa ajatella että olet liian hyvä näille sadankullinpään naisille.
Vierailija kirjoitti:
Katselevat lähinnä vartaloa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Yksin on parempi, jos sulla ei ole palavaa halua perhe elämään.
Kaipaan enimmäkseen kosketusta ja läheisyyttä edes kerran kuukaudessa, en perhe-elämää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos noin on, ei halua muuta kuin sitä yhtä, jos edes sitä.
Todella kiinnostunut mies katsoo kyllä naista kasvoihin ja silmiin ja juttelee ja hymyilee.
Ja pyrkii tekemään tuttavuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Todella kiinnostunut mies katsoo kyllä naista kasvoihin ja silmiin ja juttelee ja hymyilee.
Eivät halua mitään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Katsovat kyllä jutellessa silmiin, mutta vilkuilevat tai ihan häpeilemättä tuijottavat kauempaa kroppaa.
Ap
Kysy, että haluatko piparia