Naisen halut menopaussin jälkeen
Oon tätä miettinyt, että katoaako naisen seksuaaliset halut/tarpeet menopaussin jälkeen?
Kommentit (4)
Ei katoa.
Tosin joillain on olosuhteiden pakosta vaihdevuosiin hormonikorvaushoito ja se vaikuttaa samalla lailla haluja vähentävästi kuin hormonaalinen ehkäisykin nuorilla naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Ei katoa.
Tosin joillain on olosuhteiden pakosta vaihdevuosiin hormonikorvaushoito ja se vaikuttaa samalla lailla haluja vähentävästi kuin hormonaalinen ehkäisykin nuorilla naisilla.
Vaimolla hormoonikorvaushoito piti halut yllä ja paikat kunnossa. Lopetti kun täytti 62v. Ennen oli seksiä vähintään kerta viikossa, eli vuodessa n. 70krt, mutta nyt kerta n. 1,5vko. Katotaan tasaantuuko halut, jos ei niin pitää panostaa enemmän vaimon haluihin.
Hei olen nyt 62 ja syön progynovaa. Ei ole kohtua eikä munasarjoja, oisko jotian 15 vuotta sitten poistettu. Himot hirveät (aina ollut kyllä), ei mitään merkkiä että laantuisivatkaan. Saatava päivittäin, tosin meillä upea suhde ja rakkautta ja himoa riittää sekä mies upea ja osaava kaikinpuolin. Seksiä sii jokapäivä, usein pariin kertaan, myös tänään.
En voi tässä asiassa onnellisempi olla, eikä kyllä valitamieskään. Seksiä monipuolisesti, ja uusiakin juttuja keksitään. Mies hiukan nuorempi, mutta ei seole se syy. Ikäeroa vain 3 vuotta.
Älkää antako intohimonne kuolla!!
Ei, mutta ei välttämättä pysy yllä itsestään kuten ei aiemminkaan. Molempien pitää panostaa himoon ja haluamiseen. Jos naisella ei halut meinaat riittää, niin miehen pitää panostaa läheisyyteen ja himojen herättelemiseen. Tässä asiassa miesten kannattaa olla hereillä, eikä jäädä vain odottamaan kuten niin monesti itse kullekin käy. Olen panostanut koko ikäni vaimon halujen ylläpitoon ja nyt eläkeiän lähetessä pitää tuo muistaa vieläkin paremmin, jos halajaa nauttia seksistä säännöllisesti.