Tapasin miehen loppukeväästä. Viestittelemme päivittäin 10-20 viestiä.
Olemme tavanneet muutaman kerran. Molemmat varattuja.. Mitä luulette miten kiinnostunut tämä mies minusta on..?
Kommentit (20)
Haluaa panna ja pitää salarakkaanaan, mutta ei aio erota.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 00:14"]
Olemme tavanneet muutaman kerran. Molemmat varattuja.. Mitä luulette miten kiinnostunut tämä mies minusta on..?
[/quote]
noilla tiedoilla ei voi sanoa mitään.
t. mies
Aina kun mulla on alkanut joku kunnollinen suhde niin todellakin ollaan viestitelty enemmän kuin max 20 viestiä päivässä
Kukaan mies jaksa viestitellä 20 krt /pvä. Huom. paino sanalla mies.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 01:34"]
[/quote]
vaihdetaan satoja ( lue:satoja) viestejä miehen kanssa, kun hän lähtee poikien kanssa reissuun... Saan miehen hallintaani, vaikka hän on satojen kilometrien päässä ;) Jä ei, minä en lähetä valtaosaa viesteistä ja mies vastaa silloin tällöin.. Puoliksi menee lähettelyt/vastailut
[/quote]Harvalla naisellakaan on kiinnostusta jatkuvaan tekstailuun. Vaikka oon ollut miten ihastunut ja uuden suhteen hurmassa oon aina panostanut ennemmin tapaamisiin ja puheluihin kuin tiheään viestittelyyn.
Niin, no, tässähän olikin varatut kyseessä. Mahdollisuudet tapaamisiin ja puheluihin tietenkin voi olla vähäisemmät kun pitää salailla. Se aika ja huomio on sit kotielämästä pois.
Taas tämä sama juoni, kun mies lähtee poikien kanssa reissuun. Ei taas!!
Miksi viestittelette niin paljon? Huomion takia?
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 01:42"]
[/quote]
vaihdetaan satoja ( lue:satoja) viestejä miehen kanssa, kun hän lähtee poikien kanssa reissuun... Saan miehen hallintaani, vaikka hän on satojen kilometrien päässä ;) Jä ei, minä en lähetä valtaosaa viesteistä ja mies vastaa silloin tällöin.. Puoliksi menee lähettelyt/vastailut
[/quote]
kuulostaa todella terveeltä
Siis kai nyt mies on kiinnostunut, jos on mahdollisuus päästä panemaan.
Olet siis palannut takaisin teiniaikoihin...ok.
Mies on operaattorisi syötti, jolla saadaan puhelinlaskusi kasvamaan ja samalla markkinointi-infoa naisista, joilla ei ole moraaliarvot kunnossa. Hänellä itsellään on operaattorin ilmaispuhelin ja on sinkku.
Hallintaasi..... =D .... ei se mies missään hallinnassasi ole. Kunhan kirjoittaa ja odottaa saavansa seksiä.
Hallintaasi..... =D .... ei se mies missään hallinnassasi ole. Kunhan kirjoittaa ja odottaa saavansa seksiä.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 01:57"]
Mies on operaattorisi syötti, jolla saadaan puhelinlaskusi kasvamaan ja samalla markkinointi-infoa naisista, joilla ei ole moraaliarvot kunnossa. Hänellä itsellään on operaattorin ilmaispuhelin ja on sinkku.
[/quote]
Lisäksi seksi, jota luulet, että olette harrastaneet on hallusinaatiota ja miehellesi etsitään yhteistyössä operaattorin kanssa rehellistä ja luotettavaa kumppania, jonka kanssa hän voi jatkaa elämäänsä.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 02:06"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 01:57"]
[/quote]
Lisäksi seksi, jota luulet, että olette harrastaneet on hallusinaatiota ja miehellesi etsitään yhteistyössä operaattorin kanssa rehellistä ja luotettavaa kumppania, jonka kanssa hän voi jatkaa elämäänsä.
[/quote]
Ensi syksynä elämästäsi tehdään minisarja, "hölmö horo" jossa sinua esittää inhokkinäyttelijättäresi ja sarja saa yhtä huonot arvostelut, kuin elämäsikin.
Vaan 10-20 viestii/pv? Meillä meni ja menee nykyäänkin kymmeniä viestejä päivä (ihana face ja wazzup).
t. teini
Aikuiset lähettelee kymmeniä viestejä päivässä, haloo! No, toiminnan ihmiset saavat soitettua ja sanottua sanottavansa, unelmoijat ehkä viestivät, se on kuitenkin keskenkasvuisten hommaa.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 08:54"]Vaan 10-20 viestii/pv? Meillä meni ja menee nykyäänkin kymmeniä viestejä päivä (ihana face ja wazzup).
t. teini
[/quote]
Paitsi jos häiriin koki päivän tätä facen kautta. Ollaan puoliks kaukosuhteessa ja joskus olen heti tän herättyä joskus klo.12 spämmännyt tätä jonnekkin keskiyön puolelle lomalla ollessa :) Siinä menee helposti satoja viestejä.
t. teini
Ei vakavasti, mutta sen verran, että voisi panna.