Pieru joka olisi saanut jäädä pieremättä!
Onko teillä päässyt rupsu siellä missä ei olisi pitänyt? Itellä tuli joskus yskäistessä helvetinmoinen pieru siellä missä ei olisi tarvinnut tulla.
Kommentit (20)
Ei onneksi. Ois varmaan kauheeta. Mulla alkaa jostain syystä maha murista tosi kovaa, kun on joku tilanne päällä. Melkein yhtä inhottavaa, mut ei sentään haise.
Mulla on sellainen ongelma, että jos on vaikka napit korvissa ja kuuntelen musaa niin en tajua että vaikken itse pieruja kuule niin muut taatusti kuulevat. Eli saatan päästellä ilmoja vailla huolen häivää (esim. lenkillä) ja vasta sitten nolona katsella onko ketään lähistöllä :(
Olen pari kertaa pieraissut kuuluvasti ihan vahingossa kun ihmisiä on ollu lähellä, mutta jatkanut tekemistäni pokerinaamalla eikä kukaan ole reagoinut. Ei siis mitenkään "pröööööööt" vaan enemmänkin "prut" tai "pier" lyhyesti.
No ihmisiä on ollut läsnä, kun olen mukamas vain pieraissut. Ja onkin tullut vesiripulit.
Harmittaa pierut mitä ei ole tullut, turhaa pinnistelin. Pierun pitää paukkua kuuluvasti ja usein.
Lusikassa unissaan uuden miehen syliin :D
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 00:16"]Lusikassa unissaan uuden miehen syliin :D
[/quote]
Ei se tee asiasta yhtään parempaa, vaikka olisi tullut vanhan miehen syliin.
Ofta på samma plats. Kallades han som kung Erik och det finns många andra saker i livet. Utan bara jökel ogjort icke blott på sin svärmor eller känna igen mig själv. Fritt från Lund kvist är fotograf för det mesta dels. Ibland de två största delen består främst genom en utbrytning. Hos mig och min man kan göra det möjligt. Över hela världen som inte finns någon anledning inte bara att man inte får skriva.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 00:33"]Ofta på samma plats. Kallades han som kung Erik och det finns många andra saker i livet. Utan bara jökel ogjort icke blott på sin svärmor eller känna igen mig själv. Fritt från Lund kvist är fotograf för det mesta dels. Ibland de två största delen består främst genom en utbrytning. Hos mig och min man kan göra det möjligt. Över hela världen som inte finns någon anledning inte bara att man inte får skriva.
[/quote]
Ja ihan google-kääntäjällä sait tämän aikaan ihan ite?
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 00:33"]Ofta på samma plats. Kallades han som kung Erik och det finns många andra saker i livet. Utan bara jökel ogjort icke blott på sin svärmor eller känna igen mig själv. Fritt från Lund kvist är fotograf för det mesta dels. Ibland de två största delen består främst genom en utbrytning. Hos mig och min man kan göra det möjligt. Över hela världen som inte finns någon anledning inte bara att man inte får skriva.
[/quote]
Och samma på Svenska.....
Viivy vielä hetki
yksi laulu on laulamatta
pari sanaa on sanomatta
kun sut pitkästä aikaa näin
Viivy vielä hetki
yksi malja on tyhjentämättä
yksi pieru on pieremättä
ennen kuin erkanemme kotiin päin
(En tiedä miksi otsikon luettuani alkoi soida tuon kappaleen sävelellä päässä.)
Tämä on tarina pierumaisesta äänestä.
Olin kauan sitten työni puolesta metsäretkellä miespuolisen työkaverini kanssa. Kävelin miehen takana. Tämä mies vaikutti olevan hieman ihastunut minuun. Oli kolea syyspäivä, eikä minulla ollut käsineitä. Sormiani paleli ja puhalsin kämmeniini. Ääni joka tästä puhalluksesta syntyi oli pierumainen, sellainen pitkä soiva pieru. Hämmennyin täysin ja häivyttääkseni pierumaista vaikutelmaa puhalsin uudelleen, mutta ääni oli samanlainen. En kehdannut kommentoida ääniä, koska enhän tiennyt, ajatteliko mies minun pierreen. Todennäköisesti kuitenkin, koska miestä nauratti jonkin ajan kuluttua valtavasti.
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 13:05"]
Tämä on tarina pierumaisesta äänestä.
Olin kauan sitten työni puolesta metsäretkellä miespuolisen työkaverini kanssa. Kävelin miehen takana. Tämä mies vaikutti olevan hieman ihastunut minuun. Oli kolea syyspäivä, eikä minulla ollut käsineitä. Sormiani paleli ja puhalsin kämmeniini. Ääni joka tästä puhalluksesta syntyi oli pierumainen, sellainen pitkä soiva pieru. Hämmennyin täysin ja häivyttääkseni pierumaista vaikutelmaa puhalsin uudelleen, mutta ääni oli samanlainen. En kehdannut kommentoida ääniä, koska enhän tiennyt, ajatteliko mies minun pierreen. Todennäköisesti kuitenkin, koska miestä nauratti jonkin ajan kuluttua valtavasti.
[/quote]Heh, tuli mieleen tämä pätkä:
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 00:16"]
Lusikassa unissaan uuden miehen syliin :D
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 00:06"]
Olen pari kertaa pieraissut kuuluvasti ihan vahingossa kun ihmisiä on ollu lähellä, mutta jatkanut tekemistäni pokerinaamalla eikä kukaan ole reagoinut. Ei siis mitenkään "pröööööööt" vaan enemmänkin "prut" tai "pier" lyhyesti.
[/quote]
No voi kauheeta. Rupsu siellä, rupsu täällä. Ketä kiinnostaa.