Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

missä te tutustutte uusiin ihmisiin/saatte ystäviä

Vierailija
30.06.2014 |

Miettii yksi vl. Meidän piireissä kun ystäviä saa hyvin helposti samanlaisista elämäntilanteista ja -arvoista johtuen. Onko teillä jotain vastaavaa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestötoiminnassa, vapaaehtoistyössä eri järjestöille.. Mikä asia nyt onkaan lähinnä sydäntä, luonnonsuojelu, ihmisoikeudet, eläinoikeudet yms

Vierailija
2/12 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä. En siis kaikkein työkavereiden kanssa ystävysty. mutta kolme-neljä ystävää on töitten kautta tullut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ystävysty kovinkaan helposti. Parhaimmat ystäväni ovatkin lapsuudesta ja yksi opiskeluajoilta. Lähes kaikki sillat olen polttanut takanani kun olen jostain työ- tai opiskelupaikasta lähtenyt. Tervehtiä voin ja vaihtaa kuulumisia jos kaupungilla törmää, mutta en mitenkään kahvittele tai muutakaan näiden exien kanssa.

Vierailija
4/12 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa. Yhden sain ala-asteella, kun oltiin molemmat et:ssä ja se ihmetteli mun psykoilua metsässä. Toisen sain, kun se huomasi, että olen kirjoittanut eräällä vieraalla kielellä kalenteriini. Oli yhteinen kiinnostuksen kohde siinä. Kolmas oli samalla luokalla mun kanssa ylimääräistä vuotta lukiossa. Pyysi kerran kahville koulun jälkeen. Siitä se sitten lähti.

Nyt ku mietin, niin aina on muut ihmiset lähestynyt mua. Pitäis kai vähän kunnostautua.

Vierailija
5/12 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua ystäviä. Erakoidun vain mitä vanhemmaksi tulen. Nyt ikää 41v ja karttelen ihmisiä. Ihmetyttää itseänikin että mistä tämä johtuu.

Vierailija
6/12 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä, vapaaehtoistöissä, harrastuksissa, lapsen harrastuksessa.

Vierailija
7/12 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 22:53"]

En halua ystäviä. Erakoidun vain mitä vanhemmaksi tulen. Nyt ikää 41v ja karttelen ihmisiä. Ihmetyttää itseänikin että mistä tämä johtuu.

[/quote]

Hep, täällä toinen samanlainen.

Vierailija
8/12 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meen jonkun ihimisen luo ja kysyn: "Alakko nää mua?"

Sillai mä tutustun.

Vierailija
9/12 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos törmää oman tyyliseen ihmiseen niin sit kyl synkkaa.

Et jotain samaa ittensä kaa, mut jotai erilaista.

Jos on vaik puhelias ja hiljainen tyyppi niin voi olla tosi hyvä ystävyys. Tai en mä tiedä.Mul kyl merkkaa huumori tosi paljon.Sellanen hyvä höpsöttäjä ja rento kaikenpuolin on lepposaa seuraa.

Vierailija
10/12 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 23:01"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 22:53"]

[/quote]

Hep, täällä toinen samanlainen.

[/quote]

Hep Hep, ja täällä kolmaskin samanlainen.

Vierailija
11/12 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Stadissa oikein mitenkään. Helposti jää etäiseksi/turhaksi. Aatelin kyl joskus mennä vaikka yksin paariin ja yrittää kännissä jotain sönköttää. 

Vierailija
12/12 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 23:22"]Ei Stadissa oikein mitenkään. Helposti jää etäiseksi/turhaksi. Aatelin kyl joskus mennä vaikka yksin paariin ja yrittää kännissä jotain sönköttää. 

[/quote]

Jaa paariin?