lapsen pyörän kuljetus kaupasta
Eli ongelmani seuraava: haemme kaupasta lapselle uuden pyörän huomenna, mutta meillä ei autossa peräkoukkua, johon saisi kuljetustelineen, kaupasta matkaa kotiin 8km, lapsi 6 vuotias (en tiedä jaksaisiko polkea kotiin). Oletteko saaneet pyörää mahtumaan auton kyytiin mitenkään. 16" pyörä menee juuri ja juuri takakonttiin ja tuleva 20". Mahtuuko normaalinkokoiseen autoon esim. takapenkkien lattiatilaan. On mullakin ongelma, tiedetään :D lapsi itse sanoo, että jaksaa ja haluaa polkea kotiin, mutta uuden pyörän kanssa voi olla liian raskas matka. Minä menisin tietty pyörällä sinne ja mies lasten kanssa autolla ja minä polkisin lapsen kanssa kotiin.
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 22:18"]Eli ongelmani seuraava: haemme kaupasta lapselle uuden pyörän huomenna, mutta meillä ei autossa peräkoukkua, johon saisi kuljetustelineen, kaupasta matkaa kotiin 8km, lapsi 6 vuotias (en tiedä jaksaisiko polkea kotiin). Oletteko saaneet pyörää mahtumaan auton kyytiin mitenkään. 16" pyörä menee juuri ja juuri takakonttiin ja tuleva 20". Mahtuuko normaalinkokoiseen autoon esim. takapenkkien lattiatilaan. On mullakin ongelma, tiedetään :D lapsi itse sanoo, että jaksaa ja haluaa polkea kotiin, mutta uuden pyörän kanssa voi olla liian raskas matka. Minä menisin tietty pyörällä sinne ja mies lasten kanssa autolla ja minä polkisin lapsen kanssa kotiin.
[/quote]
Kauppaan vain mies ja lapsi...
Aivan, miks en tajunnut..eli työkalut mukaan ja mies! :)
Ap
Mikä auto? Meillä 20'' menee takakonttiin helposti, 24'' pitää taittaa takapenkki ja auto on tila-auto. Isoon farkkuun luulisi 20'' menevän ja no eiköhän se mene porrasperäänkin. Jos takapenkit taittuu ja ei ole tila-auto niin älkää lähtekö koko perhe ostosreissulle niin mahtuu varmemmin.
Mies voi kuskata pyörän vaikka sillä välin kun muut tehdään muita ostoksia. Kiitti vinkeistä! Tänään ei toimi pää oikein enää :D
Civic ja jotkut magic seatit on, eli taittuu ihan alas, eiköhän se mee, kun ei ole laatikossa. Kuten sanoin pää lyö tyhjää ja iski jo paniikki, että joutuuko tuo oikeesti polkemaan sieltä kotiin. Ehkä uni tekis terää ;)
Ap
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 22:33"]Taksilla.
[/quote]daa?
Etupyörä irti niin mahtuu kyllä autoon