Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa unohtamaan ihastus

Vierailija
30.06.2021 |

Ajattelin, että kesäloman aikana saisin itseni unohtamaan erään henkilön. Meillä on parin kuukauden tauko näkemisessä, n. puolet jo mennyt ja silti hän vain pyörii mielessäni.

Olen ensimmäistä kertaa ihastunut naiseen, en uskonut että näin voisi käydä minulle, mutta niin vain kävi. Olen melko varma että hän on täysin hetero. En ole varma onko hän eronnut vai naimisissa edelleen ja ottanut muuten vain sormukset pois.

Ihastuin vain häneen niin täysillä viime keväänä. Olen paljon miettinyt häntä ja käymiämme keskusteluja vaikka ne kaikki liittyvätkin töihin, mutta viime keväänä tajusin olevani niin ihastunut. Hän alkoi ottamaan enemmän kontaktia ja hymyilemään paljon enemmän. En ole häneltä nähnyt samanlaista syvää ja aitoa hymyä aiemmin kuin nyt. Enkä ole samanlaista hymyä hänen nähnyt hymyilevän muille.
Ikinä en ole kokenut myöskään lämmintä tunnetta sisälläni kun joku minulle hymyilee, mutta hänen hymynsä saa senkin aikaan.

Joten se varsinainen kysymys, miten ihmeessä saan itseni unohdettua tämän ihmisen kesän aikana? Muistan vain sen ihanan lämpimän tunteen hänen hymyistään ym. Olen yrittänyt tehdä kaikkea muutakin ja tiedän kuinka tyhmää on syvä yksipuoleinen ihastus, vannoin itselleni etten enää ikinä halua tuntea näin ketään kohtaan vain yhteensuuntaa, mutta tässä sitä nyt ollaan.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vaan onnistu jos on oikeesti niin syvästi ihastunut.

Mulla on kestänyt jo 4 vuotta.

Vierailija
2/16 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkaadium leviousaaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0,0005/5

Vierailija
4/16 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tinder laulamaan.

Vierailija
5/16 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylitulkitset eleet eikä jän ole oikeasti kiinnostunut. Itsekin joskus sorruin tuommoseen, mutta vuosien myötä kasvoin yli. Jotkut vain hymyilevät valloittavasti.

Vierailija
6/16 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä voi mennä vuosia, eikä se mene ohi koskaan jos näkee ihastuksensa aina, esimerkiksi juuri työpaikalla. Siksi työpaikka ihastukset on aika kiusallisia kun niistä tulee pahimmillaan vuosikymmenten piina.

On helpompi unohtaa joku ihminen, jos häntä ei näe.

Vierailija
7/16 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meneillään sama unohtamisenyritysprosessi. Tyhmää mun kohdalla on sekin, että tiedän toisen olevan varattu. Kaipa se tästä vielä.

Vierailija
8/16 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylitulkitset eleet eikä jän ole oikeasti kiinnostunut. Itsekin joskus sorruin tuommoseen, mutta vuosien myötä kasvoin yli. Jotkut vain hymyilevät valloittavasti.

Tiedän tämän. Mutta tiedän myös ettei muille hymyile yhtä syvästi, hänen silmistään sen näkee milloin on kohtelias hymy (minullekin alussa tällaista) ja milloin niin syvä. Tiedän silti etten merkitse yhtään sen enempää kuin pelkkä hyvänpäiväntuttuna olo.

Vierailija
9/16 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kuulostaa pelottavalta ja siltä ettei ole toivoakaan parantua tästä.

Vierailija
10/16 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kuulostaa pelottavalta ja siltä ettei ole toivoakaan parantua tästä.

Toivottamalta se tuntuukin, usko pois.

Vierailija
11/16 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Auta sä mua eka unohtamaan 19v avioliitto, kun mies lähti. Sen jälkeen mä autan sua unohtamaan ihastuksen.

Vierailija
12/16 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa korona.

Vierailija
13/16 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Auta sä mua eka unohtamaan 19v avioliitto, kun mies lähti. Sen jälkeen mä autan sua unohtamaan ihastuksen.

Voi, auttaisin mielelläni. Jos asuisit lähellä, niin mielelläni lähtisin vaikka kävelemään tms. Yhdessä olisikin helpompi keksiä muuta ajateltavaa.

Vierailija
14/16 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä voi mennä vuosia, eikä se mene ohi koskaan jos näkee ihastuksensa aina, esimerkiksi juuri työpaikalla. Siksi työpaikka ihastukset on aika kiusallisia kun niistä tulee pahimmillaan vuosikymmenten piina.

On helpompi unohtaa joku ihminen, jos häntä ei näe.

Nyt on pakko päivittää tätä vielä kerran. Tajusin juuri, että tästä neuvosta oli hurjasti hyötyä. Olen pitkään haaveillut muuttoa erääseen kaupunkiin ja nyt se onnistui, sillä työpaikalla kyseltiin halukkaita juurikin tähän haluamaani kaupunkiin firman uudelle toimipisteelle. Tajusin, että on aikani siirtyä elämässä eteenpäin ja kohti uusia tuulia, joten hain siihen ainoana ja paikka on minun. Ihan huippua!

Vierailija
15/16 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sama juttu.. Olen ihastunut n.30.v työkaveriini, vaikka olen naimisissa ja kahden lapsen äiti reilut 40v. Kevään aikana tämä tunne vähän laantui, mutta nyt kun työkaverini palasi lomalta, hän hymyili minulle niin ihanasti kun näimme toisemme töissä.. En tiedä onko tunne molemminpuolinen, huomaan että hän katselee minua välillä. Ilmeisesti miehelläkin on tyttöystävä, mutta ei puhu siitä koskaan. Meillä on samat kiinnostuksen kohteet ja hänelle on niin luontevaa puhua asioista.

Vierailija
16/16 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sama juttu.. Olen ihastunut n.30.v työkaveriini, vaikka olen naimisissa ja kahden lapsen äiti reilut 40v. Kevään aikana tämä tunne vähän laantui, mutta nyt kun työkaverini palasi lomalta, hän hymyili minulle niin ihanasti kun näimme toisemme töissä.. En tiedä onko tunne molemminpuolinen, huomaan että hän katselee minua välillä. Ilmeisesti miehelläkin on tyttöystävä, mutta ei puhu siitä koskaan. Meillä on samat kiinnostuksen kohteet ja hänelle on niin luontevaa puhua asioista.

Tämä on vaikeinta kun ei ymmärrä miksi joku toinen katselee niin paljon. Että onko vain ystävällisyyttä vai enemmän kiinnostusta ilmassa.