Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nimen huutaminen keskellä orgasmia?

Vierailija
30.06.2021 |

Eroottisen kirjallisuuden myytti?

Henkilökohtaisesti orgasmin kasvaessa tai orgasmin huipulla en huuda mieheni nimeä (eikä mieheni minun) ja tähän nimen huutoon kohtaan usein kirjallisuudessa.
Huudan kyllä ääneen ja voihkin, mutta ei siinä mitään kieltä puhuta.
Ennen orgasmia kykenen yksittäisiä sanoja; mutta mieluummin ohjaan käsin tai muuten vartalolla miestä jos jotain haluan lisää/erilailla.

Mites muilla?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei mitään sanoja tai nimiä ole tullut, kiljumista kyllä. Ja mies sanoo usein että nyt en voi enää ja murisee tai joskus jopa kiroilee ääneen. Ai s..tana on tullut kuultua.

Vierailija
2/12 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen verbaalinen/äänekäs lauetessani koska se voimistaa mun orgasmia todella paljon. Ja toisin päin: jos pitää olla hiljaa niin orgasmi jää tosi laimeaksi. Usein on kanssa tarpeen määrätä ihan, että "kovempaa, lujemmin" just hilkulla ennen. Sit se menee joko ihan huutamiseksi, kiroilemiseksi tai joskus joo:n hokemiseksi. Usein kanssa ihan vaan "Mä tuun, mä tuun, mä tuun", niin kornia kuin se onkin. Tarve voihkia tulee mulla ennen orgasmia, orgasmissa sit purkautuu lähinnä huutokiroiluna, ja ne on ihan lauseita. "*kirosana* sä oot hyvä/panet hyvin" tulee kanssa herkästi. Ei hätiä: huudan tyynyyn tai mies peittää mun suun kädellään, koska naapurisopu on ihan kiva juttu olla olemassa.

Partnerin nimeä sen sijaan en oo koskaan hokenut. Se ei tunnu luonnolliselta eikä näin ollen tapahdu itsestään, ja sitten taas en viitsi pilata hyvää orgasmia keskittymällä tekemään jotakin, joka vaatii tietoista ajattelua.

Joskus seksin aikana puhun paljonkin, huohotan tuhmia miehen korvaan. Kivaa sytyttää miestä lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä saa toisen kestämään pidempään kun huutaa väärän nimen juuri kun nalli palaa. Esim. Ah Ahmed..

Vierailija
4/12 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä huudan usein sitten "anna anna" ja kyllä herra antaakin!

Vierailija
5/12 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nimiä mutta kiroilua. Sellaista vi**u saa**na mä tuun. Muuten en kiroile.

N35

Vierailija
6/12 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko käynyt niin että kumppani on sanonut väärän nimen?

Vierailija
7/12 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huudan aina naiseni nimeä kun tulen. Uskon, että naisenikin tykkää.

Olen valinnut naiseni huolella, joten huudan aidolla tunteella. VIrheitä ei ole vielä sattunut.

t:hopeakettu

Vierailija
8/12 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies huutaa mun etu-ja toista nimeä peräkkäin. Kerran erehtyi huutamaan ”ihanaiseni” ja silloin havahduin. Kysyin mistö tuollainen, kun ei ikinä koskaan mua noin ole kutsunut! Meni hämilleen, ei selittänyt tietenkään mitään.

Vierailija
9/12 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäpä semanttisesti mielenkiintoista!

Kokemukseni mukaan amerikkilaiset huutaa jumalaa "Oh God, Oh my God" tms, saksalaiset taas "Ich komme!", joten ovat suomalaiset orgasmit lähempänä germaanista kulttuuria?

Mitäs te tietäväiset, miten ruotsalaiset tai venäläiset huutavat?

Vierailija
10/12 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukseni mukaan amerikkilaiset huutaa jumalaa "Oh God, Oh my God" tms, saksalaiset taas "Ich komme!", joten ovatko suomalaiset orgasmit lähempänä germaanista kulttuuria?

Vierailija
11/12 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemukseni mukaan amerikkilaiset huutaa jumalaa "Oh God, Oh my God" tms, saksalaiset taas "Ich komme!", joten ovat suomalaiset orgasmit lähempänä germaanista kulttuuria?

Ruotsalaiset huujaa "Ojjojoj Sven, du är bäst!"

Vitsit sikseen.

Amerikkalainen kirosi kovaäänisesti lauetessaan käyttämällä f-sanaa ja se oli niiiiiiiin kiihottavaa.

Vierailija
12/12 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni alkoi kerran laulaa Suurlähettiläitä tullessaan. Olin vitsaillut, että se ainakin on ääntely, jota kukaan ei kykene pitämään. Olin väärässä. Pillu tuntui kuulemma tosi kivalta kun nauroin ihan hillittömästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä