Saatko mieheltäsi hellyyden osoituksia?
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 20:58"]...kaiken triplana näköjään... [/quote]
terv. Nro 13
Niin mulla on kehittyny eri näkemys hellyydenosoituksesta/huomionantamisesta kuin normaalisti. Eli pidän hellyydenosoituksena kun mies joskus vaivautuu tekemään ruokaa tai täyttämään/tyhjentämään tiskikoneen. Tai lupautuu maksamaan sellaisen laskun, joka kuuluisi normaalisti minun maksettavaksi. Käy katsastamassa autoni/ vaihtaa renkaat. Ei olla kumpikaan sellaisia pusipusi rakas,lässynlässyn pari.
Olen tässä aatellut yllättää vaimon, joten miltäs seuraavanlainen ilta kuulostaa? Lapset isovanhemmilla hoidossa.
Kun vaimo tulee kotiin anna hänelle skumppalasin käteen. Siitä takkatulen ääreen ja riisun häneltä vaatteet pois. Rauhallinen pitkä hieronta selkäpuolelta ja sen jälkeen käännän hänet selälleen ja hieronta jatkuu pikkuhiljaa jalkoväliä kohti. Seuraavana hidas ja rauhallinen klitoriksen hieronta.
Tämän jälkeen saunaan, jossa jalkakylpy ja lisää skumppaa. Suuseksiä ajattelin antaa, jos vaimo siihen suostuu. Saunan jälkeen jotain hyvää syötävää ja sitten makkariin peittoja heilutteleen.
Kommentteja tai kehitysideoita?
Halaa, suutelee, suukottaa, silittää hiuksia, kasvoja, selkää. Pitää kädestä kotona ja kaupoilla. Kertoo rakastavansa, lähettää viestejä, kehuu. Tekee kotitöitä, tuo suklaata kaupasta pyytämättä, ostaa kukkia ja vie ulos syömään. <3