Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatko mieheltäsi hellyyden osoituksia?

Vierailija
30.06.2014 |

Millaisia? Kuinka usein ?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaa, suutelee, suukottaa, silittää hiuksia, kasvoja, selkää. Pitää kädestä kotona ja kaupoilla. Kertoo rakastavansa, lähettää viestejä, kehuu. Tekee kotitöitä, tuo suklaata kaupasta pyytämättä, ostaa kukkia ja vie ulos syömään. <3

Vierailija
22/25 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kaiken triplana näköjään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 20:58"]...kaiken triplana näköjään... [/quote]

terv. Nro 13

Vierailija
24/25 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mulla on kehittyny eri näkemys hellyydenosoituksesta/huomionantamisesta kuin normaalisti. Eli pidän hellyydenosoituksena kun mies joskus vaivautuu tekemään ruokaa tai täyttämään/tyhjentämään tiskikoneen. Tai lupautuu maksamaan sellaisen laskun, joka kuuluisi normaalisti minun maksettavaksi. Käy katsastamassa autoni/ vaihtaa renkaat. Ei olla kumpikaan sellaisia pusipusi rakas,lässynlässyn pari.

Vierailija
25/25 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä aatellut yllättää vaimon, joten miltäs seuraavanlainen ilta kuulostaa? Lapset isovanhemmilla hoidossa.

Kun vaimo tulee kotiin anna hänelle skumppalasin käteen. Siitä takkatulen ääreen ja riisun häneltä vaatteet pois. Rauhallinen pitkä hieronta selkäpuolelta ja sen jälkeen käännän hänet selälleen ja hieronta jatkuu pikkuhiljaa jalkoväliä kohti. Seuraavana hidas ja rauhallinen klitoriksen hieronta.

Tämän jälkeen saunaan, jossa jalkakylpy ja lisää skumppaa. Suuseksiä ajattelin antaa, jos vaimo siihen suostuu. Saunan jälkeen jotain hyvää syötävää ja sitten makkariin peittoja heilutteleen.

Kommentteja tai kehitysideoita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi