Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatko mieheltäsi hellyyden osoituksia?

Vierailija
30.06.2014 |

Millaisia? Kuinka usein ?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

19, eikö vaimo halua munaa jo hienonnan jälkeen?

Vierailija
2/25 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että saisi ensimmäisen orkun ihan vaan naatiskellen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 21:08"]

Olen tässä aatellut yllättää vaimon, joten miltäs seuraavanlainen ilta kuulostaa? Lapset isovanhemmilla hoidossa.

Kun vaimo tulee kotiin anna hänelle skumppalasin käteen. Siitä takkatulen ääreen ja riisun häneltä vaatteet pois. Rauhallinen pitkä hieronta selkäpuolelta ja sen jälkeen käännän hänet selälleen ja hieronta jatkuu pikkuhiljaa jalkoväliä kohti. Seuraavana hidas ja rauhallinen klitoriksen hieronta.

Tämän jälkeen saunaan, jossa jalkakylpy ja lisää skumppaa. Suuseksiä ajattelin antaa, jos vaimo siihen suostuu. Saunan jälkeen jotain hyvää syötävää ja sitten makkariin peittoja heilutteleen.

Kommentteja tai kehitysideoita?

[/quote]

Pitäiskö se vaimo syöttää ihan aluksi? Kokkaa vaikka alasti ja anna sen litkiä skumppaa odottaessa. Mä oon ainakin nälissään työpäivän jälkeen. Sit voisi mennä suoraan saunasta makkarin puolelle. En kyllä tiedä, koko juttu kuulostaa kauheen lässyltä :D Tykkääkö kukaan oikeesti tuollaisesta? Ja mitä ihmettä, annat suuseksiä jos vaimo suostuu?? Ootko jotenkin huono tms jos joudut suostuttelemaan??

Vierailija
4/25 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 21:17"]Ajattelin, että saisi ensimmäisen orkun ihan vaan naatiskellen.

[/quote] Eikö vaimo tykkää yhdynnästä?

Vierailija
5/25 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka/naposteltava voisi olla hyvä idea, mutta jos maha on liian täynnä, ei hieronta välttämättä tunnu mukavalta.

Vaimon pitää olla kuulemma oikeassa mielentilassa, että haluaa suuseksiä. En tiedä olenko huono siinä, mutta yleensä aika nopeasti saa kyllä orkun siinä.

Toisille voi olla liian lässyä, mutta vaimoni tykkää tuollaisesta hempeilystä. Tokihan sitä voi toisella kertaa ottaa hieman ronskimmat otteet käyttöön.

Vierailija
6/25 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 21:21"][quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 21:17"]Ajattelin, että saisi ensimmäisen orkun ihan vaan naatiskellen.

[/quote] Eikö vaimo tykkää yhdynnästä?

[/quote]

Tykkää itse yhdynnästä sen läheisyyden vuoksi, mutta ei kuulemma saa juurikaan kiksejä penetraatiossa.

Vierailija
7/25 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juuri koskaan.

Vierailija
8/25 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tunkee munan suuhun kun tulee töistä. Joka päivä.

Vierailija
9/25 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
10/25 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kovin hellää. Onko iso vai pieni muna? T.ap

Vierailija
11/25 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 20:27"]No ei kovin hellää. Onko iso vai pieni muna? T.ap

[/quote]

No ei se sitä väkisin tee. On sillä aika iso.

Vierailija
12/25 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puristelee se persettä.

Vierailija
13/25 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vasta tajunnut, ettei se ole esimerkiksi kehunut mua koskaan. Ei ulkonäköä, ei tekemisiä tms.

Suukottaa päivittäin ja viikottain rapsuttelee selkää, kun pyydän. Toisinaan pitää nilkasta kiinni, kun röhnötään sohvalla telkkaa tuijottaen.

Nyt on kolme päivää ilman mitään, kun otin tuin kehumis asian esille perjantaina. Se suuttu. Ollaan nyt hyvää päivää väleissä.

Tähän huomaamiseen on mennyt vain 19 vuotta.

Vierailija
14/25 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 20:32"]Mä olen vasta tajunnut, ettei se ole esimerkiksi kehunut mua koskaan. Ei ulkonäköä, ei tekemisiä tms.

Suukottaa päivittäin ja viikottain rapsuttelee selkää, kun pyydän. Toisinaan pitää nilkasta kiinni, kun röhnötään sohvalla telkkaa tuijottaen.

Nyt on kolme päivää ilman mitään, kun otin tuin kehumis asian esille perjantaina. Se suuttu. Ollaan nyt hyvää päivää väleissä.

Tähän huomaamiseen on mennyt vain 19 vuotta.

[/quote]

Jätä se sika!

Vierailija
15/25 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
16/25 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaus ja pusu aina tavatessa ja lähtiessä, ja saattaa usein (monta kertaa päivässä) muunmuassa ottaa mut kainaloon tai pitää kädestä kun tietää että tykkään saada hellyydenosoituksia :)

Vierailija
17/25 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan ja paljonkin! Aina jaksaa pitää hyvänä, kertoo kuinka välittää, antaa paljon pusuja, hipsuttaa, kutittaa, kaataa sänkyyn ja aloittaa painimatsin siis ihan mitä vaan! 

Vierailija
18/25 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan. Pusuja ja haleja pitkin päivää. Jos ollaan jossain julkisella paikalla, niin mies yleensä silittää mun selkää. :) Seksi on aivan mahtavaa ja se on huomionosoituksista parasta! Tämän lisäksi tietty mies huomio auttamalla kotitöissä, tekemällä ruokaa ja tuomalla pieniä hauskoja lahjoja. 

Minulla on maailman ihanin mies! <3

Vierailija
19/25 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaa, suutelee, suukottaa, silittää hiuksia, kasvoja, selkää. Pitää kädestä kotona ja kaupoilla. Kertoo rakastavansa, lähettää viestejä, kehuu. Tekee kotitöitä, tuo suklaata kaupasta pyytämättä, ostaa kukkia ja vie ulos syömään. <3

Vierailija
20/25 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaa, suutelee, suukottaa, silittää hiuksia, kasvoja, selkää. Pitää kädestä kotona ja kaupoilla. Kertoo rakastavansa, lähettää viestejä, kehuu. Tekee kotitöitä, tuo suklaata kaupasta pyytämättä, ostaa kukkia ja vie ulos syömään. <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi